Ga naar inhoud

M-Style 326 velgen van E89 op een E85?


Alpiemeltje

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen of de M-style 326 velgen van de E89 ook passen op een E85, eventueel met wat spacers?

Velgen- en bandenmaat:

Voor :8J x 19 ET 29

Bandenmaat: 225/35 R19 88Y

Achter: 9J x 19 ET 40

Bandenmaat 255/30 R19 91Y

$T2eC16ZHJHwE9n8ii1ELBQdc7qoUIg~~60_12.JPG

Alvast bedankt.

Jurgen

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Voor ET 29 bij 8J en 19 inch wordt volgens mij wel heel moeilijk. Spacers helpen dan niet, maar werken juist tegen je zou ik denken, omdat je hart en de buitenste rand daarmee nog verder naar buiten brengt, terwijl de buitenkant nou juist al het probleem is ...

Link naar reactie

Zijn zeker lekkere velgjes. Ik heb ze op zijn F11 zitten in de maat 8,5J in 19", maar niet als breedteset.

Ik ben ook bang dat ze te ver naar buiten komen op de Z4.

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie

Je zou in ieder geval ff kunnen proberen of de velgen gaan passen, toch ?

Je hebt de voorvelgen nl. toch ook op de F11 zitten ?

Volgens mij moet je met de verschillen in bandenmaat en de ET-waarde dan de achtervelgen kunnen nameten.

Link naar reactie

Veel mensen rijden voor met 15mm spacers. Deze velgen staan tov van dat nog 3mm extra naar buiten. Breedte van de velg is hetzelfde (standaard voorvelg is 8JxET47, dus met spacer 8JxET32. Deze zijn 8JxET29)

Het is millimeterwerk in verschillen; ook bandendiameter is vrijwel gelijk (3mm groter).

http://www.willtheyf...9&Submit=Submit

Al kan je met verlaagd onderstel en 15mm spacers voor (op 225/40/18 8JxET47) iets aanlopen krijgen in de plastic binnenkant van de wielkast. Ik denk bij extreem inveren en stuuruitslag. Daar had ik een beetje last van. Als je wielbekleding nog goed is zou je dat hoekje preventief met een verfbrander kunnen verwarmen en iets naar binnen drukken ;)

Ik denk dat je spatbord zelf wel ontzien wordt (maar passen=weten). Vooral of de band langs de binnenrand van het spatbord loopt, anders heb je een probleem.

Achter is geen probleem:

http://www.willtheyf...0&Submit=Submit

Komt overeen met standaard breedsetvelg +20mm spacer aan de buitenkant, en aan de binnenkant is er voldoende ruimte omdat hij minder naar binnen zal steken dan een standaard velg zonder spacer.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Jurgen, ben jij hier al verder mee? Wellicht de velgen al onder de zzzz zitten?

Ik heb vergelijkbare velgen gezien (wel 18" ipv 19") die volgens de leverancier onder de e85 passen die ik graag onder mijn zzzz wil hebben en ben benieuwd of jij dit al voor elkaar gekregen hebt.

Tks Wim

Link naar reactie

Nee, ik heb de velgen niet, en kan dus ook niet passen. Zoals Guido al schreef gaat het voor problemen geven.

Ik denk dat ik toch voor de style 313 ga kiezen want die zijn met een grotere ET te krijgen voor de voorwielen.

Link naar reactie

Als iemand dus interesse heeft in de 18"x8,5J Jade-R velgen stuur me dan maar een PM.

Voor 225/40 en achter 255/35 ZR18 Hankook Ventus S1 Evo banden.

Kan eventueel ook zonder banden. Dan rook ik ze wel op tijdens de Eurotour op de style 108 velgen!

IMG_2863_zps4fa08915.jpg

IMG_0532.jpg

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.