Ga naar inhoud

Tour d'Asperge Editie IV 23 juni 2013


Individual

Aanbevolen berichten

Hoezo, moeten we anders eerst sneeuwruimen nog? ;-)

Ach ja, al dat gemopper over het weer; <_< including myself.

Voorlopig ga ik er van uit dat na deze vreselijke start van de lente; het een "long hot summer" gaat worden :sFun_banana2:

Gelukkig start het asperge seizoen niet op eerste Paasdag :cool:

aangepast door Lady & Co
Link naar reactie

Hallo Gillaine (en Hans),

Helaas heb ik de 2011 & 2012 tour gemist. Dus in 2013 wil ik er graag weer bij zijn. Isabel en ik gaan dan ook graag mee! Met dinner aub !!

Groetjes, Leon (ltjl)

aangepast door ltjl
Link naar reactie

Gelukkig start het asperge seizoen niet op eerste Paasdag :cool:

Nee, maar 23 juni is wel op het nippertje.(St. Jansdag,(24/06) is in de volksmond, de laatste dag)

Voor degenen die altijd al alles over asperges wilden weten, hier een linkje. http://www.gruntehof...eigen-land.html

Voor degenen die wel eens asperges "Bij de boer halen" (Zelfs onder breda zit al zo''adresje). Die mannen hebben meestal een schil machine.

Tip : vraag of je de schillen mee mag nemen (+ vaak nog een kilootje meer!!) Je kunt er uitstekend bouilion van trekken.

aangepast door mohikaan
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Geen pinkpop dit jaar wat de prioriteiten andere jaren ergens anders neerlegde :)

Bijna een thuiswedstrijd dus rij deze graag mee alleen Jacqueline zit dan in de

eindsprint van haar studie dus heb iemand anders gevonden die heeeel graag mee wil !!

Roger en Audrey (dochter) 2x incl. Lunch excl. Dinner

aangepast door Scorpion
Link naar reactie
  • Administrator

Dat diner Roger... denk daar nog maar eens goed over na. Ach weet je, laat ook maar! Des te meer blijft er voor de mensen over die wel blijven eten :lol:

Link naar reactie

Hoe kan dat nu? foute ervaring <_<

Dat lijkt mij duidelijk toch, hij was er vorig jaar niet bij dus heeft ze niet kunnen proberen.

Anders had ie ze nu wel gelust en was hij ook blijven eten ;-)

aangepast door Ferry76
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.