Ga naar inhoud

Poll: Animo om te Karten @ De Fabrique ( Maarssen, Utreg)


Davids Z3

Karten @ De Fabrique ( Maarssen )  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Mijn voorkeur gaat uit naar :

    • Zondag 10 Maart
    • Zondag 17 Maart
    • Zondag 24 Maart


Aanbevolen berichten

Zooo mensen..

Het is alweer even geleden dus vond ik het wel weer eenst tijd om te kijken of er behoefte is aan middagje karten @ The Fabrique te Maarssen (Utr). In de Poll heb ik een aantal data toegevoegd.Bij voldoende animo kunnen we dus weer eens lekker een middagje racen . Poll sluit op 15 Februari.

Onderstaand wat algemene info.

De Fabrique te Maarssen Weblink

Voor de route : ROUTE

Kosten :

1e heat 14,95 p.p

2e heat 13,95 p.p

Totaal : 28.90 p.p (ex drankjes en hapjes)

Betaling kan gewoon aan de kassa. Je krijgt daar dan een chippas waar je geld op kunt storten voor eventueel te nuttigen drankjes en hapjes.

Baan lay-out :

circuit2dzonder646x489mb6.jpg


aangepast door Edwin
weblink aangepast
Link naar reactie
  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Interesse is er zeker David. Ik laat mijn optie qua datum open. Kan nu helaas nog niet inschatten of ik mee kan ivm het voorrijden van de Paasrit. Ik pin het topic en houd het wel in de gaten.

Link naar reactie

Nu ben ik geen kart held (wel eens gedaan) maar ja er moet een de laatste zijn, dat ben ik dus......

Link naar reactie
  • Administrator

Ik ook, net als op 17 maart. Je kunt overigens precies zien wie waar op heeft gestemd door in de poll achter iedere daum op "Bekijk" te klikken. Voor iedereen die niet door heeft gehad dat je op meerdere data kunt stemmen: verwijder je stem even en stem opnieuw ...

Link naar reactie

Als je je dit keer wel aan de regels houdt en geen mensen van de baan drukt mag je van mij mee hoor :clown:

als je na 2 keer blauw niet aan de kant gaat, dan zet ik je gewoon beleeft aan de kant David. Is service van de zaak :punk:

aangepast door The Shrike
Link naar reactie

Lijkt me best wel weer eens leuk.

Ik ben er een keer vaker geweest en het is een prachtige locatie.

Toen kwam ik zo blauw als een smurf uit die kart en heb ongeveer een maand last gehad van mijn nek en rug.

Ik was een beetje de Jos Verstappen van de kartbaan, van grindbak naar grindbak zeg maar.

Alleen kan ik nu nog geen voorkeursdatum doorgeven, die heb ik ook niet, het is i.v.m. werk altijd een beetje korte termijn planning bij mij.

Dus zet me er maar bij en als er een reservelijst is zet me dan daar maar op.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.