Ga naar inhoud

Paasrit 2013 - zondag 31 maart


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Guido, je weet het hè? Voor een klein bedrag lever ik speciale TomTom files die betreffende personen na de eerste bocht al de verkeerde kant op sturen... :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Thx Gillaine, maar Richelle is er niet bij (ook niet voor de eieren helaas). Lotte vergezelt mij wederom deze rit.

Inmiddels de route gereden, hier en daar nog wat kleine aanpassingen doorvoeren en definitieve lunch en dinerlocaties vastleggen en dan kunnen we rijden de 31e!

De route loopt van 's Heerenberg door bos-, veen- en heuvelrijke gebieden Duitsland weer in. 2x ca. 100km rijden en ca. 2u effectieve rijtijd voor ochtend- en middaggedeelte (ter info voor de newbies ;) ). Het belooft weer een gezellig spektakel te worden...

Link naar reactie

Guido, je weet het hè? Voor een klein bedrag lever ik speciale TomTom files die betreffende personen na de eerste bocht al de verkeerde kant op sturen... :lol:

"volg de weg door de tunnel..."

:lol:

Link naar reactie

Please Guido; explain :sFun_whistle:

Ik schets gewoon even de idyllische situatie (ogen dicht en en beeld het je in).

Het is een mooie dag. Een groep liefhebbers van een bepaald merk auto's maakt met elkaar een gezellige tocht. De zon is doorgebroken en de groep rijdt gemoedelijk door een mooi afwisselend landschap.

Na een tijdje rijden is een stop ingepland op een mooie plek net naast een bosrand. Mensen stappen uit en gaan met elkaar praten over hun gezamenlijke hobby. Her en der ontstaan kleine groepjes.

Ergens vooraan in de rij zet iemand z'n radio knalhard aan met nederlandse skihut muziek.

Wat valt uit de toon in dit beeld? :rolleyes:

Link naar reactie

Mensen stappen uit en gaan met elkaar praten over hun gezamenlijke hobby. Her en der ontstaan kleine groepjes. :rolleyes:

Het kwartje is gevallen Guido <_<

Vreemd dat de aftrap van Rob eigenlijk te lang op zich laat wachten?

We staan gewoon te trappelen :clapping:

Link naar reactie

Die weet ons toch elke keer weer terug te vinden :lol:.

Ha ha, zelfs blindelings naar de locale Aspergeteler ergens in de bush bush van Noord Limburg :lachen:

Zonder adres, zonder routeplanner; geen voorrijder; echt op eigen houtje:

Henk is echt een KEI :thumbs_up:

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.