Ga naar inhoud

Z3Mrunnner's filmhoekje


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Reactie op filmpje M5 vs CBR 600RR:

Die motorrijder schakelt veeeeel te vroeg op..... Ik schat in dat hij nog zo'n 5.000 toeren overhad voordat de toerenbegrenzer ingrijpt. Een 600 cc moet enorm veel toeren draaien om de benodigde pk's eruit te gooien. 13.000 - 14.000 toeren/min is helemaal niet vreemd voor zo'n blokje. Kortom de motorrijder bakt er niks van. Een beetje sportieve motor is van 0 - 200 sneller dan een M5.

Die motorrijder is sowieso een prutser, want rijdt zonder beschermende kleding :muur:

aangepast door Niblick
Link naar reactie

@Driez

Ja. dat klopt, wel de e85 te verstaan.

Dat gaat niet op voor de e89, want een in aankomende hoosbui duren 19 seconden erg lang, dat kan ik je wel zeggen.

Link naar reactie
  • Administrator

Het is idd een pokkensysteem in die Lotus/Opel Speedster. 2 van die beugeltjes eerst inklemmen, dak aan 1 zijde inklikken, uitrollen naar andere zijde en ook vastklikken. Heb je eenmaal de handigheid erin, dan gaat het erg snel, sneller dan die MX5 zelfs, maar nog net iets langzamer dan een Z3 manual roof. Ik heb mijn dak binnen 5 seconden dicht trouwens :)

Link naar reactie
  • Administrator

Leuk hè, zo'n WK?

Wanneer een volslagen idioot met z'n bezatte kop door een krappe straat met zo'n menigte probeert te 'rijden', dan heb ik TOTAAL geen enig medelijden met die vent.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.