Ga naar inhoud

Z3Mrunnner's filmhoekje


Aanbevolen berichten

Stonden die niet vaker stil als dat ze reden :schater:

Mooi man zo'n Alfetta....maar jij hebt mooiere Alfa's gehad :)

Als jij het verschil niet weet tussen een Alfetta en een Guilia onthou je dan van commentaar cultuur barbaar <_< Ik ben benieuw wat je gaat kopen je zegt een Audi maar ik denk dat je een Opel Omega bedoelt :schater:

Voor jouw beeldvorming

alfettahj1.jpg

Link naar reactie
Als jij het verschil niet weet tussen een Alfetta en een Guilia onthou je dan van commentaar cultuur barbaar :thumbup: Ik ben benieuw wat je gaat kopen je zegt een Audi maar ik denk dat je een Opel Omega bedoelt :schater:

Voor jouw beeldvorming

alfettahj1.jpg

Jajajaaa....dit is natuurlijk nog allemaal van ver voor mijn tijd...toen je nog een gat in de bodem had waar je je benen door moest steken....zoals bij zo'n Flintstone auto :schater: (stiekem vind ik Alfa's wel mooi hoor :unsure: )

Enne ik rijd nu tijdelijk Volvo :smart:

Link naar reactie
Jajajaaa....dit is natuurlijk nog allemaal van ver voor mijn tijd...toen je nog een gat in de bodem had waar je je benen door moest steken....zoals bij zo'n Flintstone auto :schater: (stiekem vind ik Alfa's wel mooi hoor :thumbup: )

Enne ik rijd nu tijdelijk Volvo :smart:

Ja, ik zag je laatst met dat ding staan pronken.

011973.jpg

Link naar reactie
ongetwijfeld.. als de rooie QP te lang buitenstaat in de zon wordt ie vanzelf oranje... :schater: ... foute confederate flag op het dak, springen met dat ding en klaar :wave: ... ná knallen komt springen!

the doeks of yugo

Gaat hard he, zo'n lambo!

lambo

Politie pakt killer, wel heavy

killer in car

Link naar reactie
Heeft niets met auto's te maken :holiday: Maar af en toe een beetje cultuur is wel goed en erg verrassend. Zo zie je maar weer
Meer dan 1,5 miljoen albums verkocht inmiddels. Kun je wel een :drank: kopen :m: kom ik toch weer op auto's ;)

Heeft niets met Idols, auto's, cultuur of een M te maken.

Gezellig type

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.