Ga naar inhoud

Z3Mrunnner's filmhoekje


Aanbevolen berichten

:nono: dit heeft helemaal niets met auto's te maken en vraag me niet hoe ik hier in hemelsnaam tegenaangelopen ben, maar wil jullie dit filmpje niet onthouden. :schater:

edit: dit is beter, best sterk zo'n ruitje.

PS niet stiekum op de Manon Thomas filmpjes klikken :lol:

aangepast door MdV
Link naar reactie
:rolleyes: dit heeft helemaal niets met auto's te maken en vraag me niet hoe ik hier in hemelsnaam tegenaangelopen ben, maar wil jullie dit filmpje niet onthouden. :schater:

edit: dit is beter, best sterk zo'n ruitje.

PS niet stiekum op de Manon Thomas filmpjes klikken :lol:

Die heb ik allang gezien.....en de foto's ook...ZO :schater:

Link naar reactie
:rolleyes: dit heeft helemaal niets met auto's te maken en vraag me niet hoe ik hier in hemelsnaam tegenaangelopen ben, maar wil jullie dit filmpje niet onthouden. :schater:

edit: dit is beter, best sterk zo'n ruitje.

PS niet stiekum op de Manon Thomas filmpjes klikken :lol:

Verbazingwekkend hoe sterk zo'n ruitje is. Misschien toch verstandig om zo'n hamertje in je auto te hebben want je komt er zo niet 123 uit zie ik.

Link naar reactie
Heeft niets met auto's te maken :lol: Maar af en toe een beetje cultuur is wel goed en erg verrassend. Zo zie je maar weer
Meer dan 1,5 miljoen albums verkocht inmiddels. Kun je wel een :) kopen :rolleyes: kom ik toch weer op auto's :blink:

Dit heeft helemaal niets met auto's te maken maar vond ik minstens zo mooi als die van Paul Pot:

Link naar reactie
P.s. het filmpje wat er direct achter komt is vervelend (zo'n schrikfilmpje. Niet afkijken dus.)

:schater: :schater: erg geschrokken,Yangkie?

deze is al een keer voor bij gekomen in de girl's topic..

Link naar reactie
:rolleyes: dit heeft helemaal niets met auto's te maken en vraag me niet hoe ik hier in hemelsnaam tegenaangelopen ben, maar wil jullie dit filmpje niet onthouden. :schater:

Het kan nog veel gekker. Neem eens een taxi in Japan. Na ongeveer 1/3 begint de taxirit en vooral aan het eind is het volledig gekkenhuis.

Taxi!!!

Link naar reactie
Ruud ik haal de QPe wel bij je op die handelaren kunnen niet rijden hier het bewijs

Dit vind ik leuk in het stukkie tekst eronder ! ! :schater:

..............ik reed echt niet te hard.................

<_<

Link naar reactie
ik vond de naam van de handelaar ook zo mooi: wiggers

Ali G is in da house

Haha, dat is wel heel scherpzinnig van je. Was me nog niet opgevallen.

En dan die teksten eronder:

Al is de ferrari nog zo snel bij Schippers stopt die wel etc. :schater::schater:

Link naar reactie
Haha, dat is wel heel scherpzinnig van je. Was me nog niet opgevallen.

En dan die teksten eronder:

Al is de ferrari nog zo snel bij Schippers stopt die wel etc. :schater::schater:

Als ik die klant was, zou ik 'm niet meer terug willen hebben want hij is ook nog over twee betonnen palen gereden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.