Ga naar inhoud

Inhouden van motor


Dobrob

Aanbevolen berichten

Mijn 2.8 trekt goed maar bij 200 km per uur gaat hij, de motor, trillen en inhouden .

Wil dus niet harder dan 200 km per uur terwijl hij bijna 225 moet kunnen op de teller.

Wat kan het probleem zijn ? Trekt wel goed door tot bijna 200 km per uur

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Volle tank Shell V power Racing (duitsland) en Ik denk geen vuil filter en bang ben ik niet , heb ook nog een echte 3 M. 285 km per uur en een Porsche 997 325 km per uur.

Link naar reactie
  • Administrator

heb ook nog een 3 M. 285 en Porsche 997

Had dan ook in je voorstel topic gezegd......oeps die mis ik :sFun_whistle:

Denk dat er ook wat paardjes gestorven zijn afgelopen jaren die je echt wel nodig hebt om boven de 200 km/h te komen

Link naar reactie

Sowieso, als het doortrekken in de 1e 4 versnellingen kennelijk wèl goed gaat (dat begrijp ik uit de post), kan het natuurlijk niet aan de motor liggen. Die motor heeft niet door of hij in z'n 4 of in z'n 5 staat.

Ook welkom...als ik het zo lees heb je een tellerafwijking bij alle drie :hypocritesmiley:

997 turbo S haalt misschien wel 325km/u?

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Je krijgt terug wat je erin stopt hoor. Er zitten best nuttige reacties tussen. Wellicht zou je even kunnen aangeven wat je zelf al hebt geprobeerd en onderzocht.

Ik bedoel, voor het zelfde geld reed je tegen de wind in. Als die met 25km/u blaast gaat dat linea recta van je dan te behalen topsnelheid af.

Link naar reactie

Hier schiet ik dus ook niets mee op. Alleen slap ge....

Klopt, ik weet niet wat je verwacht maar het zou je sieren je eerst even voor te stellen alvorens je vragen af te vuren. Heeft te maken met fatsoen. En wat betreft dat slap ge...wen er maar aan het forum staat ermee vol.

Link naar reactie

Het inhouden daar zou ik mij niet direct ongerust over maken, maar trillen dat is wel zorgwekkend (onbalans) sloopt alles.

Who do you gonna call..... Roodkapje!!!! ik dacht 0182-392899.

Tja,, ze hebben zo hun regeltjes even voorstellen in de members gallery .

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.