Ga naar inhoud

BMW Z3 3.0 / 3.0i Roadster - Cosmos zwart - 18.429 km


Aanbevolen berichten

Nu ik ben het niet met je eens. Na jaren lang Alfa te hebben gereden (156 sw) weet ik een ding zeker, een Z3 is vele malen degelijker, houdt z'n waarde en rijdt beter.... Maar ja, ik wens je toch succes met de verkoop van deze unieke Z3 qua staat en km stand.... Jammer hoor......

Link naar reactie
  • Administrator

Hier krijg je idd spijt van, zo'n uniek exemplaar verkopen voor een alfa spider zou ikzelf niet gedaan hebben

mochten er meerdere kilometers op de Z hebben gestaan had ik het nog wel kunnen begrijpen maar desondanks

succes met de verkoop en natuurlijk ook met de gezinsuitbreiding ( ik zou een goedkope e46 touring op de kop tikken en de Z houden) ;) oeps ....

aangepast door Ruud_19
Link naar reactie

Hier krijg je idd spijt van, zo'n uniek exemplaar verkopen voor een alfa spider zou ikzelf niet gedaan hebben

mochten er meerdere kilometers op de Z hebben gestaan had ik het nog wel kunnen begrijpen maar desondanks

succes met de verkoop en natuurlijk ook met de gezinsuitbreiding ( ik zou een goedkope e46 touring op de kop tikken en de Z houden) ;)

Bedankt voor de positieve reactie, maar mijn kollega krijgt de gezinsuitbreiding (niet ik/wij) en wil daarom zijn Spider (met 22.000km) aan ons verkopen voor een zeer gunstige prijs....

Link naar reactie

De auto ziet er zeker erg mooi uit op de foto's en zeker een uniek exemplaar met een dergelijke km stand al ben ik er niet zeker van of dit gunstig is voor een auto van 11 jaar.

Een auto kan namelijk beter rijden dan veel stilstaan.

Link naar reactie

Een lage km stand is niet zo verkeerd, mits de auto wel jaarlijks z'n beurt krijgt. Mijn MG heeft 48000 miles gereden in 38 jaar enne geen revisie maar wel goed onderhoud in de afgelopen 15 jaar. Wel loodvrij gemaakt toen ik hem kocht. Rij nu gemiddeld 1000 miles (=1600 km) per jaar. Gekocht voor fl 16000 en is nu rond de 12500 euri waard. Kortom als ik poison was zou ik hem houden, wordt een kanjer en de alfa is echt geen klassieker en zal zelfs de young timer status niet halen. De enige spidets die interessant zijn zijn die van de 70-er jaren.....

Link naar reactie

@Sjonnie Kroket: Vooralsnog niet nodig.....alle reclame helpt

@Ferry76: Van de verkopende dealer heb ik begrepen dat gezien de NAP, de auto geen jaar heeft stilgestaan, maar dat er alleen weinig mee gereden is. Bij de levering heb ik bedongen dat alles (m.n. de riemen, rubbers en banden) zeer grondig zou worden gecontroleerd op haarscheurtjes of slijtage anderszins en dat alles weer netjes gesmeerd zou worden (wat ook gesmeerd moet zijn).....en dat is men netjes nagekomen

aangepast door Poison
  • Like 1
Link naar reactie

Mooie vraagprijs voor deze mooie Z.

Dat lijkt mij ook, echter tot nu toe heb ik twee keer een bod van EUR 13.500 mogen ontvangen.....dus we zitten nog met een verschilletje.....nog even m'n gedachten over laten gaan.

Link naar reactie

Ik heb de indruk dat het 'mooie' weer ook niet echt meehelpt. Tot nu toe de indruk dat de 'geinteresseerden' meer aan het aftasten zijn hoe laag ik wil gaan en daarbij helpt het 'mooie' weer de verkoop ook niet echt.

Een collega van mij had vorig jaar zijn S2000 te koop staan, veel reactie van 'bandenschoppers' die het eigenlijk niet konden betalen. Hij beantwoordde iedere mail uitgebreid en beleefd en deed daarin een heel mooi voorstel, maar geen enkele fatsoenlijke reactie terug. Eén weekend boven de 25 graden en de S2000 was verkocht.

Beide geinteresseerden hebben van mij ook een heel mooi voorstel ontvangen en ik wacht gewoon een eventuele reactie en het mooie weer af. Gelukkig afgelopen weekend nog even open kunnen rijden en het blijft genieten.

aangepast door Poison
Link naar reactie

Iemand die écht geïntresseerd is in Zo'n juweel van een Z3 laat deZe niet aan Zijn of haar neus voorbij gaan voor een paar honderd euro, vindt maar weer eens een tweede met Zo'n maagdelijke km. stand in Zo'n conditie!

Ik Zou me nog eens flink achter de oren krabben Poison, dit gaat je nog pijn doen als je een paar jaar verder bent...

Link naar reactie

Iemand die écht geïntresseerd is in Zo'n juweel van een Z3 laat deZe niet aan Zijn of haar neus voorbij gaan voor een paar honderd euro, vindt maar weer eens een tweede met Zo'n maagdelijke km. stand in Zo'n conditie!

Ik Zou me nog eens flink achter de oren krabben Poison, dit gaat je nog pijn doen als je een paar jaar verder bent...

Toen ik afgelopen weekend weer even lekker open kon rijden dacht ik ook bij mijzelf "waarom verkoop ik 'm?", maar ik heb iets met Italiaanse auto's en motoren wat moeilijk uit te leggen is. En nu de Alfa Spider van mijn collega in de verkoop gaat, kriebelt het toch akelig.

Ik heb op hele bijzondere 'Italianen' mogen rijden zoals een Ghezzi-Brian (volgens mij maar 1 van in Nederland) en ben prive, jaren geleden overgestapt op Aprilia.....zonder enige spijt. Ik geef toe, zo af en toe werkt het niet allemaal even perfect, maar ik schaar dat onder charme! De Z3 is en blijft een perfect voertuig, maar - hoe gek het ook klinkt - wellicht iets te perfect en degelijk.........in vergelijk met een Alfa (maar dat is misschien geen eerlijk vergelijk :))

Hoe dan ook, deze maagdelijke Z3 is nog te koop.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.