Ga naar inhoud

Reactietopic Tour d'Asperge 2012


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Net thuis na een fantastisch mooie dag en dat niet alleen door het weer...

Complimenten aan Gillaine voor de waanzinnig mooie route en aan Hans voor het opduiken van de overheerlijke zalm en allebei voor het heerlijke eten gedurende de hele dag. Geweldig genoten en ontzettend dank voor jullie gastvrijheid. Een rit die vanaf nu niemand meer mag missen! Dus Hans, sloop die garage maar weer, want volgend jaar is de tuin te klein :lol:

In 3 letters: T.O.P.!

Alle deelnemers bedankt en leuk om weer wat nieuwe gezichten te zien.

Morgen foto's, nu slapen...

Link naar reactie

Ik kan het inderdaad niet beter verwoorden. Mooie omgeving om te rijden; vooral dat stuk bij Nijmegen. En erg lekker eten. Mijn complimenten.

Voor ons was het een heel ontspannen dag. (voor jullie was het vast en zeker wat minder ontspannend :lol: )

  • Like 1
Link naar reactie

Bedankt voor de rit! Mooie route, leuke en lekkere lunch. Helaas niet mee kunnen eten maar aan het eind van de dag nog wel lekker asperges gescoord voor thuis. Tot volgend jaar!

Link naar reactie

Complimenten voor de waanzinnig mooie route en ...............

De combinatie van limburgse heide, het rivieren landschap van de maas en de beboste heuvels van regio Berg en dal / Groesbeek, maakt dit tot een van de mooiste routes die je in Nederland kunt rijden.

De lunch in de wijngaard was origineel bedacht, leuk geserveerd en was zeer geslaagd.

Van Hans geleerd hoe je zalm kunt roken op de BBQ en dat gaan we ook eens proberen.

Kortom een topdag, bedankt :love0038:

Link naar reactie

Wat kunnen we hier nog aan toevoegen.... ? Niks.

Het was gewoon weer gezellig!

Behalve een gave rit, een geweldig zonnetje, het eten weer als vanouds, het mooie landschap hebben we (weer) leuke mensen ontmoet .... En niet alleen in Bergen, maar ook op de snelweg, toen we na een laat vertrek probeerden op tijd thuis te zijn....

Niet slim als je 's nachts om 0:50u met 165 km/u een politiewagen inhaalt, geen knipperlichten gebruikt bij inhalen en met 120 km/u op het klaverblad denkt de politie-Touran voor te blijven.... Althans, ik kwam er pas later achter dat het een politie-Touran was op het moment dat ik het overbekende vriendelijke verzoek tot stoppen in mijn spiegel zag ..... :rant:

Deze leuke mensen (echt waar!) vroegen vriendelijk of ik gedronken had (hij bedoelde C2H6OH, natuurlijk; hetgeen niet zo was). Na het bekende blazen ging ik voor wat dat betreft vrijuit...

Maar ja, die snelheid en die rijstijl hé...

Beide aardige heren (echt waar!) vroegen waarom de :m: zo smerig was. Ik uitgelegd dat we een tourrit hadden etc, en dat mijn vrouw en ik het aardig naar de zin hadden gehad (asperges en zo) en we gewoon even snel thuis wilden zijn.

Na nog wat gekeuvel over de :m: (ook politie-agenten vinden dit blijkbaar een leuk karretje), mochten we gaan zonder de bekende prenten.

Zelden heb ik zo'n opgelucht gevoel gehad toen ik weer achter het stuur zat ...... :wacko:

De politie is m'n beste vriend!

(heb ik de erg fijne kerels beloofd op het forum te zetten).

F

Link naar reactie

Zo weer wakker, nog even lekker in gedachten terug keren naar de prachtige dag van gisteren en bij een kop koffie nog lekker nagenieten, wat een schitterende dag hebben we gehad, prachtige rit, heerlijk eten en prachtige locatie's, we hebben er enorm van genoten.

Gillaine, Hans, Emiel, Joost en alle anderen die aan de deze fantastische rit hebben meegewerkt allemaal bedankt, het was zoals Rob al vermelde helemaal T.O.P en volgend jaar zijn we er zeker weer bij. :thumbup:

verder ook iedereen weer bedankt voor de gezelligheid.

(voor diegene die niet zijn mee geweest, het stelde niet zo veel voor hoor, ik zou, als ik jullie was niet inschrijven voor volgend jaar :sFun_whistle: )

Link naar reactie

Ik heb niet zoveel foto's gemaakt (heb er nog zo'n 1.100 te verwerken van m'n vakantie, twee weken terug), maar wat ik heb zal ik vandaag of morgen wel even posten, denk ik.

Was weer een uitermate geslaagde dag. Een paar observaties;

  • Forest Garden blijft een toplocatie, met uitstekend eten. De eerste michelinster kan niet ver weg zijn.
  • De lunchstop was origineel, goed gevonden en erg lekker.
  • Mijn nek is verbrand.
  • Henk is zowel 's morgens als 's middags verkeerd gereden. Noblesse oblige, zullen we maar zeggen.
  • De kletsbehoefte van diverse mensen is in de praktijk omgekeerd evenredig t.o.v. het forum: de stilsten hier kletsen in werkelijkheid de oren van je kop - en omgekeerd.
  • Er was een racefietser onderweg die me hetzij al kende, hetzij beschikt over prima mensenkennis (ik werd aangesproken met 'klootzak').
  • Wij schijnen grotendeels dezelfde route te hebben gereden als tijdens de mistsnertrit, maar die route heeft destijds niemand daadwerkelijk gezien. Nu pas bleek dat we destijds een prachtige rit hadden.
  • Als ik met een vinger over het interieur van de auto strijk is m'n hele vingertop zwart en als ik de kofferklep dichtsla ontstaat een stofwolk.

Kortom, Gillaine en Hans, wederom bedankt voor alle tijd, energie en goede zorgen die jullie aan ons allen besteed hebben. Het werd weer erg op prijs gesteld. :)

Link naar reactie

Hans en Gillaine, ontzettend bedankt voor het organiseren van deze heerlijke rit! Fantastisch weer, heerlijk eten, een prachtige route, gezellige mensen en een tomeloze gastvrijheid hebben het weer tot een onvergetelijke dag gemaakt.

Ik ben nu niet in de gelegenheid om foto's / filmpjes te plaatsen, maar zal dat zo snel mogelijk toevoegen.

Link naar reactie

Ook wij vonden het een Fantastische dag die super was geregeld, nogmaals dank en hulde aan Hans & Gillaine, Emiel, Joost en natuurlijk alle anderen voor de route, de locaties, het eten, drinken en alle gezelligheid. En wat een supermooi weer hebben we gehad. :cool2:

Wij hebben alvast weer gereserveerd voor de Aspergetour 2013, 2014 en 2015 :schater:

De terugreis viel eigenlijk best mee binnen het uur waren we thuis terwijl de Garmin zei dat het 1 uur en 24 minuten was ;) , we kwamen in een flits nog wel de Z-ttree onderweg tegen, sorry maar we hadden even haast :sFun_whistle:

Hierbij nog enkele bijzonder foto's

img7630n.jpgimg7636z.jpgimg7674cm.jpgimg7634k.jpg

Link naar reactie

Hallo Hans en Gilaine,

Bedankt voor de superleuke tocht.

Helaas kwamen we wat tijd tekort om de rit helemaal uit te rijden.

We proberen zeker volgend jaar weer van de partij te zijn.

Groetjes, Jasper en Esje

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.