Ga naar inhoud

Het vervolg, ZZZ uit de winterstalling en weer als nieuw


HOFFR02

Aanbevolen berichten

Jongens allemaal bedankt voor de leuke reacties. Ben zelf ook zeer content met het eindresultaat, nu maar hopen dat het ZZZ'tje nog een paar jaar mee gaat :cool2:

Mijn vriendin wil deze auto hebben, is namelijk dezelfde kleur als haar nagellak :lol:

Gelukkig is er toch nog iemand die van deze kleur gecharmeerd is, en je weet het alles is te koop zelfs mijn schoonmoeder :sFun_whistle:

Heb net even dat forum snel doorgekeken en krijg alleen nog maar meer respect voor je werk! Sterker nog, tijdens het doorlezen van die topics zakt mij de moed in de schoenen! Mensen zijn 3 dagen bezig met hun auto te wassen en te waxen!!!! Dat je het dan nog aandurft.... :thumbup:

Nick, alleen de zaken eruit halen die je zelf belangrijk vindt en je niet :rant: laten maken dan komt het wel goed.

Ik heb echt genoten van dit topic. Waanzinnig. Mijn stuur is welliswaar niet zo erg beschadigd maar het ziet er niet meer uit vind ik zelf. Kun je mij precies aangeven wat ik moet aanschaffen en doen om ook zo'n mooi stuur te krijgen? Daar zou je me enorm mee helpen.

groet,

Jan Willem

Jan Willem, ik zelf heb gebruik gemaakt van de lederverf, primer en viller van HG. Belangrijk is dat je het leer van te voren heeeeeel goed reinigt. Dit is eigenlijk het meeste werk. Dan met de viller de beschadigde stukken opvullen dit is een precies karweitje welke ik zo niet kan beschrijven. Waar het op neer komt is dat je steeds een heel dun laagje aanbrengt welke je steeds weer glad moet schuren met korrel 2000 en daarna met een oplosser (in mijn geval spiritus) heel voorzichtig glad strijkt. Hierna het leer in de primer zetten en na 24 uur kun je de lederverf aanbrengen in meerdere lagen met een klein rollertje. Zie ook de uitgebreide beschrijving van HG http://nl.hg.eu/user...iksw_leervf.pdf In jou geval kun je ook je spullen halen bij de http://www.leerlooier.nl/ in Den Haag. Na horen zeggen verkopen deze ook goede kwaliteit spullen. Voordeel voor jou is dat deze bij jou op de hoek zit :)

Even de bezem er doorheen gehaald en van het nutteloze gebral ontdaan...

Ach het levert wel veel reacties op :lol: :lol: Thanx

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.