Ga naar inhoud

Hoe "The Fast & The Furious", "Gone in 60 Seconds" werd...


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Pijnlijk momentje voor een Skyline hobbyist gisteravond. Z'n auto maandag opgehaald van de spuiter en nu al volledig krom van voor tot achter...

En het meest pijnlijke nog is zijn reactie van eergisteren in z'n ombouwtopic op het Skyline forum:

http://www.skylineclub.nl/showthread.php?11359-Edjûh-s-R34-GTT-(project)&p=312348&viewfull=1#post312348

De foto's van z'n 18:2 platen kwamen inderdaad snel, en nog buiten ook!

http://www.autoblog.nl/nissan-skyline-crasht-in-woonwijk#post-50118

AUW!

Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

  • Administrator

^ Aan de striping te zien heeft ie in ieder geval geen smaak ... Of laat ik het zo stellen de impact van 2F2F is wat te groot geweest. :petje:

Link naar reactie

Aan de schade te zien heeft ie in ieder geval niet heel hard gereden. Of laat ik het zo stellen de impact is niet heel hard geweest.

Ervan uitgaande dat die Auris netjes in het vak geparkeerd stond...lijkt mij persoonlijk dat deze toch een behoorlijke vaart heeft gehad.

Anders komt een auto van 1300 kilo niet zo van zijn plek....(ervan uitgaande dat hij de auto met handrem/versnelling geparkeerd heeft en niet in de vrij heeft laten staan..).

Link naar reactie

Je kunt zeggen wat je wilt, maar parkeren kan hij wel heel strak :lachen: en of hij nu te hard heeft gereden of niet maakt niet uit, gelukkig is er alleen blik plastic schade en dat kan wel weer gemaakt worden, ervaring heeft hij al wel opgedaan :sFun_whistle:

Link naar reactie

ach uit het onderzoek blijkt dan wel wat er waar is.

Binnenkort trouwens wel organenuitverkoop om fondsen te werven zo te lezen:

"we gaan er alles aan doen, en met hart en nieren er aan werken, om de auto snel weer voor de deur te kunnen zetten."

Link naar reactie

''als jij wilt dat ik kom, dan jij ken edjuh niet want die komt namelijk gewoon.

ik ben geen makkelijk mannetje die over zich heen laat lopen, en dat gaat jou ook niet lukken jongeicon_wink.gif

de 2 lampjes van TCS en SLIP branden al een hele tijd dus die werkte niet, maar dat heb er nog niks mee te maken dat die vanzelf gas geeft.

doorgaan op een hele grote fout die JIJ al gemaakt hebt vind ik een beetje triest van je, ik zit hier in de put en ben kapot van me auto.

maar die komt goed, en staat binnekort gewoon weer netjes op ze wielen voor de deur.

maar jij moet mij niet gaan uitdagen van kom maar bij mij in de wijk en dit en dat, want eddy komt echt gewoon even op bezoekicon_wink.gif

de mazzel en gewoon mondje dicht als je toch niet normaal ken lullenicon_wink.gif''

Wat een mannetje... :blink:

Link naar reactie
  • Administrator

Ik vind die grammatica nog wel vergeeflijk. Ik vind het vooral leuk hoe Edjuuuuuh in de derde persoon over zichzelf praat. Gaat 2.5si voortaan ook doen!

2.5si heb sin an de Paasrit, hoewel 2.5si daar wel een beteje vroeg voor moet opstaan ... Maar de Paasrit is zoveel waard voor 2.5si en ook voor zun broer. Als jullie wilt dat ik kom, dan komt 2.5si gewoon! 2.5si komp gewoon even op bezoek! :lol:

Link naar reactie

reactie van edjuuh;

edjûh

6-4-2012 16:41:17

zoo mensen, allemaal een heel groot mondje onder een andere naam. dat kan iedereen he, of niet dan? ten eerste zal ik me is even voorstellen, eddy visser is de naam. en ik was die gene die gister het ongeluk gehad heb. maar dat is zeker niet gegaan als wat jullie er allemaal van maken. ik reed vanaf de rotonde van de skatebaan de vrouwenrecht op, daar krijg je een drempel waar ik langzaam overheen reed om niet mijn bumper te beschadigen.

:lachen: :lachen:

sukkel...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.