Ga naar inhoud

Z3 Coupe van het vrouwtje zomerklaar gemaakt


Z3 2.8 Coupe

Aanbevolen berichten

Die :love0038: helpt niet meer Lawrence. Ik was vroeger een befaamd potenrammer dus ik zal mijn oude hobby maar weer eens oppakken. En je hoeft niet formeel uit de kast te komen hoor. We weten het toch?

  • Like 1
Link naar reactie

Inhoudelijk heb ik op dit topic geen commentaar. Moet wel zeggen dat de titel " ....het vrouwtje" enigszins denigrerend overkomt en daar houden wij niet van op dit forum :hypocritesmiley:

+1 inderdaad denigrerend.

  • Like 1
Link naar reactie

Ik heb met verbazing de reacties van (S)toploss gelezen. Als dit het niveau van dit forum is of wordt, dan is dit wel mijn laatste opmerking hier.

Hiervan wens ik me toch wel te distantiëren. Of moet ik dit als een grapje beschouwen? Lijkt me toch ongepast om een forumlid voor bitch uit te maken. Ik ben beslist geen homo, maar ook die opmerking vindt ik zeer ongepast.

Link naar reactie
  • Administrator
Als dit het niveau van dit forum is of wordt, dan is dit wel mijn laatste opmerking hier.

Dit is het niveau van Frenk, hebben we mee leren leven hier ;)

Link naar reactie

Dit is het niveau van Frenk, hebben we mee leren leven hier ;)

Begrijp ik, want ik denk wel meer van dit soort opmerkingen van hem te hebben gezien of vergis ik me? Maar ik wil daarmee niet zeggen, dat dit acceptabel is. Ik ben inmiddels 69, maar heb in mijn leven wel geleerd om ieder mens in z'n waarde te laten en me te onthouden van dit soort ongenuanceerde en beledigende uitspraken.Wat mij betreft wordt hem de toegang tot dit forum ontzegd.

Ben heel benieuwd naar de reactie van meneer (S)toploss. Excuses van hem zouden wel het minste zijn.

  • Like 1
Link naar reactie

Wat mij betreft ...

Maar gelukkig is het niet wat jou betreft ;)

De moderatoren hier kunnen m.i. feilloos inschatten wat wel en niet toelaatbaar is en zijn doorgaans goed bekend met het gros van de leden en hoe die reacties van elkaar interpreteren. En hier mag (S)toploss wat meer zeggen van de moderatoren dan dattie thuis mag zeggen :lol:

Link naar reactie

Ik heb met verbazing de reacties van (S)toploss gelezen. Als dit het niveau van dit forum is of wordt, dan is dit wel mijn laatste opmerking hier.

Hiervan wens ik me toch wel te distantiëren. Of moet ik dit als een grapje beschouwen? Lijkt me toch ongepast om een forumlid voor bitch uit te maken. Ik ben beslist geen homo, maar ook die opmerking vindt ik zeer ongepast.

......lijkt mij ook hier dat dat vrouwtje :muur: van dit mannetje :muur: hier zelf weer op mag reageren of dit ongepast is. Wellicht vindt zij het de juiste verwoording van haar positie. Niks mis mee lijkt mij dan. Toch?

Wat wel jammer is dat de homo's er weer bij gehaald worden en er een stempel op gedrukt wordt. ^_^

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

De moderatoren hier kunnen m.i. feilloos inschatten wat wel en niet toelaatbaar is

Los van de discussie die hier gaande is, vind ik wel dat er hier nogal met twee maten wordt gemeten...

Als ik gister een gek-scherende opmerking maak over een kont en paardrijden, dan krijg ik daar een "standtje" over...

terwijl hier termen voorbij vliegen als "bitch" & "Homo's potenrammen"... en je hoort en leest er niets over.

Niet dat ik me er aan stoor, want ik ben ook niet vies van een platte opmerking op zijn tijd..

maar het optreden van sommige moderators kun je niet echt consequent noemen.. <_<

Link naar reactie

Beste Freek,

Alvorens mij de toegang tot dit forum wordt ontzegd wil ik uitdrukkelijk niet mijn excuses maken. Iemand heeft boven mijn avatar Porsjuh fen gezet. Daar zou ook "The stand-up comedian" hebben kunnen staan. Wikipedia omschrijft dit al volgt:

Stand-upcomedy is een vorm van comedy waarin één man of vrouw met behulp van een microfoon een reeks kortere of langere grappig bedoelde anekdotes vertelt. Ook losse grappen (zogenaamde one-liners) zijn vaak onderdeel van een stand-upcomedy-set. Waar cabaret vrijwel altijd in het theater wordt bedreven, is bij stand-upcomedy vaak het café de achtergrond, met meestal niet veel meer dan een spotlight en een microfoon met standaard. Een belangrijk verschil is de verhouding tot het publiek. Bij cabaret is publieksinteractie of -interventie meestal geen onderdeel (en vaak zelfs ongewenst), waar bij stand-up het contact met het publiek juist belangrijk is. Bij stand-upcomedy gaat het om de lach, waar er bij cabaret ruimte is voor veel meer, zoals verhalen, muziek en zelfs dans. Dit maakt de dynamiek van stand-up wezenlijk anders dan van cabaret.

Ondanks het feit dat jij gegriefd bent door bepaalde opmerkingen en mij zelfs de toegang tot het forum wilt ontzeggen zijn er er mensen die kunnen lachen om wat ik schrijf. Het forum is mijn "cafe", het toetsenbord is mijn "microfoon met standaard" en jij bent, of je het wilt of niet, onderdeel van het publiek. Stand-up comedians en cabaretiers mogen bijna alles zeggen wat ze willen. Kijk maar eens naar Youp van het Hek . Niemand valt daarover omdat de woorden van de stand-up comedian of de cabaretier niet per definitie zijn persoonlijke overtuiging of mening zijn. Vaak zijn zijn woorden bedoeld om mensen aan het denken te zetten (het vrouwtje...) of om ze te laten lachen, en daarom...

Beste Freek.

Jij stoort je aan mijn taalgebruik. Volgens jou moet "..het vrouwtje" kunnen maar "bitch" niet. Zou het kunnen zijn dat wij hier tegen de generatiekloof aanlopen? In de tijd dat jij werd geboren (1943?) reden er nog T-Fords rond, hadden vrouwen geen stemrecht en had de gehele Nederlandse bevolking sowieso geen rechten omdat ome Adolf op bezoek was (don't mention the war :))

Kortom jij bent opgegroeid in een tijd waarin het enige recht van de vrouw het aanrecht was en er geen vrije meningsuiting bestond. Misschien heeft deze periode jou gevormd tot wat je nu bent want een denigrerende opmerking als "het vrouwtje"is ok, mij censureren is ok, het woord onderdanig is ok, maar "bitch" kan niet. Overigens ben ik van mening dat de moderne vrouw liever bitch genoemd wil worden dan "het vrouwtje"

Dus beste Freek, 90% van wat ik hier schrijf moet je niet met een korreltje zand nemen maar met een vrachtwagen zand. Ik heb nog nooit een homo geslagen (althans niet bewust vanwege zijn homo zijn ) en Enzo hoeft natuurlijk niet bang te zijn voor zijn gebit. Ik hoop dat je nog lang op het forum aktief zult blijven net als ik. Je zult het er hoe dan ook mee moeten doen want een ban krijg ik niet. Ik betaal de forumeigenaar aanzienlijke bedragen en mag in ruil hiervoor volledig ongenuanceerde en beledigende teksten plaatsen. Geld creeert de meest ruime vorm van vrije meningsuiting en waarom ook niet.

Ik heb met verbazing de reacties van (S)toploss gelezen. Als dit het niveau van dit forum is of wordt, dan is dit wel mijn laatste opmerking hier.

Hiervan wens ik me toch wel te distantiëren. Of moet ik dit als een grapje beschouwen? Lijkt me toch ongepast om een forumlid voor bitch uit te maken. Ik ben beslist geen homo, maar ook die opmerking vindt ik zeer ongepast.

Begrijp ik, want ik denk wel meer van dit soort opmerkingen van hem te hebben gezien of vergis ik me? Maar ik wil daarmee niet zeggen, dat dit acceptabel is. Ik ben inmiddels 69, maar heb in mijn leven wel geleerd om ieder mens in z'n waarde te laten en me te onthouden van dit soort ongenuanceerde en beledigende uitspraken.Wat mij betreft wordt hem de toegang tot dit forum ontzegd.

Ben heel benieuwd naar de reactie van meneer (S)toploss. Excuses van hem zouden wel het minste zijn.

Link naar reactie

Helemaal gaaf stoploss, ben het helemaal met je eens en hoewel ik niet van de T-Ford generatie ben krijg ik al wel 55 plus kortingen. De kreet vrouwtje vind ik naar en suggereert iets, het woord b#tch kan niet maar we moeten wel blijven lachen, toch.....

Blijft overigens een super mooie Z3 Coupe en daar gaat het uiteindelijk om en dat iemand giga plezier heeft om er voor te zorgen.

Link naar reactie

Na nog 2 opmerkingen mijnerzijds wil ik het hierbij maar laten.

1) Ook ik vind "vrouwtje" nog al denigrerend, maar is afhankelijk van de context waarin dit wordt gezegd. Uit haar reactie (die ik trouwens top vond!) bleek, dat zij daar geen moeite had. Vandaar het achterwege blijven van mijn reactie daarop.

2) Van een generatiekloof, zoals jij beweert, is mijns inziens geen sprake. Mijn vrouw geeft les op een basisschool en omdat werkende ouders blijkbaar geen tijd meer hebben hun kinderen op te voeden, doet de school daar heel veel aan en worden dit soort woorden door de leerkrachten absoluut niet getolereerd.

Maar goed, wat mij betreft is deze discussie gesloten.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Je zult het er hoe dan ook mee moeten doen want een ban krijg ik niet. Ik betaal de forumeigenaar aanzienlijke bedragen en mag in ruil hiervoor volledig ongenuanceerde en beledigende teksten plaatsen. Geld creeert de meest ruime vorm van vrije meningsuiting en waarom ook niet.

Dit zal uiteraard een geintje zijn, anders is het een teken van grove minachting naar andere forum-members.. :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Slappe reactie Freek (duidelijk niet de Jonge)

1 Het vrouwtje had kennelijk ook geen moeite met het woord bitch dus ook daarop had je reactie achterwege kunnen blijven

2 Ik begrijp niet dat het feit dat je vrouw op een basisschool werkt (je hebt kennelijk een jonkie gescoord :sCo_unsure: ) als motivering moet dienen voor jouw veronderstelling dat er geen generatiekloof is.

3 Dit forum is de grote mensen wereld, geen basisschool

4 Kijk eens een avondje MTV of ga eens staan luisteren bij een school voor voortgezet onderwijs. Welcome to the real world

Na nog 2 opmerkingen mijnerzijds wil ik het hierbij maar laten.

1) Ook ik vind "vrouwtje" nog al denigrerend, maar is afhankelijk van de context waarin dit wordt gezegd. Uit haar reactie (die ik trouwens top vond!) bleek, dat zij daar geen moeite had. Vandaar het achterwege blijven van mijn reactie daarop.

2) Van een generatiekloof, zoals jij beweert, is mijns inziens geen sprake. Mijn vrouw geeft les op een basisschool en omdat werkende ouders blijkbaar geen tijd meer hebben hun kinderen op te voeden, doet de school daar heel veel aan en worden dit soort woorden door de leerkrachten absoluut niet getolereerd.

Maar goed, wat mij betreft is deze discussie gesloten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.