Ga naar inhoud

Z3 Coupe van het vrouwtje zomerklaar gemaakt


Z3 2.8 Coupe

Aanbevolen berichten

Hey Z3 mannen en vrouwen,

Heb de Z3 Coupe van mijn vriendinnetje de afgelopen week zomerklaar gemaakt.

- Achterste wielkasten per stuk 1,5 cm verbreed

- H&R veren gemonteerd

- Z3M velgen van Ruud kunnen overnemen(in de goede kleur!)

- 225/45/17 & 235/40/17 Michelin's Pilot Sport 2's

- Vooras 40mm verbreed met H&R spacers

Het ging niet allemaal even makkelijk maar wilde jullie de foto's niet onthouden ;)

img0876pq.jpg

img0877bv.jpg

Achter moet ie nog iets lager komen te liggen

  • Like 1
Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Wel aso, zo op de stoep parkeren.. doe je dat altijd zo?? ;)

Maar ziet er netjes uit.. hoe heb je de wielkasten verbreed?

gewoon de flensjes (zo noem je dat toch?) laten omwalsen?

Link naar reactie

Haha maar ik ben ook wel een beetje aso, daarom rij ik ook BMW ;)

Die randjes omrollen naar binnen was te weinig voor de 9J velgen icm met 245/40/17.

Vervolgens hebben ze de hele wielkasten naar buiten gerold, maar omdat ie achter nog lager moet zou die 245 band toch iets aanlopen, vandaar 235 achter.

Link naar reactie

Wouter! Hadjij geen patiënt nu vanochtend? Hahaha ziet er top uit man! Overigens ik lees hier en daar iets over lasercontroles... hoop dat wij ze ontdoken hebben afgelopen zaterdag ;)

Alsnog; het zag er heerlijk uit van achteren!

En je rijdt 'm niet alsof 'ie van je meisje is :P

Link naar reactie

Hey Dutch,

Ja bekende setup maar toch andere uitwerking omdat het niet paste en ik nog 1cm lager wil achter ;)

20mm per wiel is hetzelfde als 40mm per as haha

Binnenkuipen in het voorwiel zo aangepast dat het niet aanloopt, want daar houden we niet van :)

had ik ook maar leren :book: naast rocket science...

Wat heb je met de binnenkuipen gedaan aan de voorkant?

Link naar reactie

Hoi stomme vraag, zijn deze s40 nu gepoedercoat, ze zijn volgens mij namelijk een stuk donkerder dan de mijne en ik vind het wel erg mooi. Dit mede omdat de mijne (door nogal wat parkeerschade van de vorige eigenaar en mezelf !@#$%^&*) volgende week door Ruud behandeld gaan worden. Kleur lijkt me black shadow......en dat vind ik niet verkerd bij estoril blue

Link naar reactie

Ohhhhh, nu dan blijft het een verrassing voor na mijn vakantie. Ma 26 mrt ga ik hem weer halen bij Ruud na hem aanstaande vrijdag gebracht te hebben.....

Link naar reactie

Ik denk dat pa Lawrence binnenkort een terugroepactie gaat houden vanwege "productiefouten" aan je gebit <_<

Frenk... is dat omdat jij een beetje een vrouwtje bent? Iets met 'aangesproken voelen'?

Link naar reactie

Ik ben het eigenlijk wel eens met stoploss, ik heb een vrouw of een ega, maar het woord vrouwtje is inderdaad wel wat dominant...... On topic, de auto ziet er wel erg goed uit en daar gaat het om en zijn vrouwtje zal het forum niet lezen vermoed ik zo.

Link naar reactie
  • Administrator

Klinkt eigenlijk een beetje denigrerend. "Z3 coupé van mijn vrouw" had inderdaad beter geklonken. Auto ziet er idd mooi uit!

Link naar reactie

Dit is de reactie van 'het vrouwtje' zelf: Ik vind het niet denigrerend hoor!!! Het mannetje is gewoon jaloers!!

Top antwoord!!! Om in de sfeer te blijven: je staat duidelijk je mannetje.

Maar dat kan niet anders als je in zo'n mooie en snelle bolide rijdt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.