Ga naar inhoud

Zomertijd! De Ronde van De Baronie. 29 maart 2012


Ruudoo

Aanbevolen berichten

..... Gouden Leeuw van origine toch wel een pleisterplaats voor Henk Wijngaard en zijn vrienden (Met de vlam in de pijp scheur ik door de . . . )

"vroeger" hadden ze de reputatie dat er alleen geselecteerd personeel werkte.

Uitsluitend mooie meisjes waarvoor de truckers wel een stukje zouden omrijden.

BTW ik ben te herkennen als een onopvallende 40plusser.

Link naar reactie

Oeps, het word nu wel spannend of ik het morgen op tijd ga halen; m'n z3 staat bij de garage met een kapotte ABS-sensor, en kreeg net bericht dat dat onderdeel niet voorradig is en pas morgen binnenkomt. En morgen zit ik krap in de tijd om 'm op te gaan halen... Als ik het niet ga halen: veel plezier allen en wellicht tot een volgende keer.

Link naar reactie

Wil me nergens mee bemoeien maar het is morgen de laatste mooie dag (Zondag bewolkt, 10- 12 graden)..

Dus als je een zonnige voorjaarsrit wil rijden (voorjaarsbloemen, tulpen,bloesems aan de bomen in een landelijke omgeving, e.d , grijp nu je kans!).

  • Like 1
Link naar reactie

@marc: oei dat klinkt niet best! laat het een wijze les zijn en stal je z de volgende keer bij ruud (roodkapje). Die houdt er echt wel rekening mee als je hem nodig hebt voor een rit, want hij weet zelf hoe leuk dat is!!! Ok Den Dungen Reeuwijk is een stukkie rijden maar het is het waard, intussen zit het halve forum uit heel NL bij ruud in onderhoud. En dat is niet voor niks... Maar goed misschien heb je morgen geluk.

Link naar reactie

Oeps, het word nu wel spannend of ik het morgen op tijd ga halen; m'n z3 staat bij de garage met een kapotte ABS-sensor, en kreeg net bericht dat dat onderdeel niet voorradig is en pas morgen binnenkomt. En morgen zit ik krap in de tijd om 'm op te gaan halen... Als ik het niet ga halen: veel plezier allen en wellicht tot een volgende keer.

Zeker spannend. Hoop dat het nog lukt!

Link naar reactie

Ruud doe ff een pm met je 06 nr, ik had het niet opgeschreven en zie het nu niet meer

Link naar reactie

hmmm, mijn ega is langzaam maar zeker niet lekker geworden, haar opsluiten in de :m: is daarom geen goed idee. Jammer genoeg zullen we er dus niet bij zijn. Ruudoo weet dat al, sorry nadia, ik ben je 06 kwijt, staat niet meer in je bericht. Ik wens jullie een fijne avond toe, zeker nu in Rotterdam het zonnetje er weer doorkomt....

Wie weet wordt dit een traditie en zullen wij er de volgende keer weer bij zijn.......

Link naar reactie

Ja sorry ti's ff niet anders. Alle anderen een leuke avond. Op naar 28 april Katwijk...

Link naar reactie

Is mooie route en nog zon ook! Temperatuur valt mee maar zzal na zonsondergang wel rap zakken. Veel wielrenners hier en sierkippen en langharige koeien (met bijbeehorende geur) en mooie bomen en paarden. Fotos volgen!

Link naar reactie

5. Henk was er ook. Ruudoo bedankt voor de rit, de goede zorgen en de gezelligheid! Beterschap voor je vrouw. Leuk om weer nieuwe mensen te sprken. Nu onderweg terug. Waar is individual gebleven? Je hebt wat gemist jeroen.

Weer leuk idee voor een nieuwe rit gehoord maar daar vertelt ruudoo binnenkort meer over. Haha

Link naar reactie

Leuk dat jullie er waren! Ik vond het echt heel leuk, zo achteruit kijkend in de spiegels een sliertje z's met wat later op de avond de koplampjes in het Brabantse land. Bedankt voor de gezelligheid!

Link naar reactie

Ik ben wel op weg gegaan, maar in diverse files terecht gekomen. Uiteindelijk gaf mijn TomTom om 19:00 aan dat het nog ruim 20 minuten rijden was naar de startplek. Toen ben ik maar omgekeerd. :wacko:

jammer dat het niet gelukt is. Volgende keer beter.

Link naar reactie

1e forumrit van het jaar zit er weer op.

Ruud had Idd een hele leuke route uitgezet door het boeren- en bebosteland land rondom breda.

Er zaten leuke weggetjes tussen en het zal best veel tijd gekost hebben om dat uit te puzzelen en voor te rijden.

Na afloop nog gezellig nagekeuveld.

Al met al een geslaagde rit/avond.

Bedankt ruud (en aanwezigen)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.