Ga naar inhoud

Zomertijd! De Ronde van De Baronie. 29 maart 2012


Ruudoo

Aanbevolen berichten

We zijn er gewoon, ben benieuwd want we kennen de omgeving nauwelijks, surprise us...... Eerst een beetje eten en dan tuffen en dan een kleine consumptie leuk, leuk, leuk....

Link naar reactie

Beste,

29 maart is in aantocht en op die avond heb ik mij, overigens met veel plezier, verplicht "De Ronde van de Baronie" te rijden. Als ik even terugkijk dan spot ik de volgende geïnteresseerden:

Edwin/Nadia

Individual

Marczzz3

Pampus

Henri

Dikkie

Met mijzelf erbij zijn dat dus 7 karretjes

Voor degene die dit nog steeds een goed idee vinden en mee kunnen/willen rijden het volgende.

Verzamelplaats is de parkeerplaats van de Gouden Leeuw te Zevebergschen Hoek. Deze ligt naast de A16 (westzijde) stukje ten zuiden van de Moerdijkbrug. Afslag 18, Zevenbergschen Hoek, Lage Zwaluwe, die moet je hebben. Vertrek aldaar om ca. 19.00 uur. Ik probeer daar uiterlijk om 18.30 uur te zijn. Wellicht handig, mijn telefoonnummer 06 51991599. Nogmaals leuk als je er bent en vooralsnog hoef je het voor het weer niet te laten!

zo ma di wo do Weericoon b.gifb.gifb.gifb.gifb.gifNeerslaghoeveelheid (mm) 0 0 0 0 0 Neerslagkans (%) 15 10 10 10 20 Minimumtemperatuur (°C) 2 2 0/2 3/4 3/4 Maximumtemperatuur (°C) 14 11/13 14/16 13/16 12/15 Windkracht (bft) 2 2 3 3 3 Wind komt vanuit ZO NO NW NW NW Zonneschijn (%) 45 30 50 30 30

De middellange weersverwachting wordt dagelijks bijgewerkt, alle cijfers zijn gemiddelden

Link naar reactie

Met mijzelf erbij zijn dat dus 7 karretjes

Dat is minstens 3 te weinig, met mij er bij in iedergeval al 8 :guitar:

Voor de mensen die het gebied niet kennen, het is heel mooi landelijk en bosrijk, met o.a. het Mastbos, de bossen van Ulvenhout, Oosterhout, Chaam en afhankelijk van de route: De Loonse duinen en/of de Wouwsw plantage.

Grote kans dat we onderweg al een TjifTjaf kunnen spotten. :punk:

Link naar reactie

Heel goed, dan weet je als het goed is waar er evt wegopbrekingen, jaarmarkten of onverharde wegen zijn. Om maar even een paar zijstraten te noemen die sommige mensen heel bekend voor zullen komen... Donderdag belooft nog aardig weer te worden dus we zijn er helemaal klaar voor!

Link naar reactie

Nu het werd nog even spannend omdat de M nog bij Ruud staat en niet zeker was of tie klaar zou zijn. Nu het belangrijkste is klaar ( de velgen) en de rest komt wel weer ergens volgende week.... Morgen halen en we zijn erbij. Opgebroken wegen of paden zijn aan deze verlaagde M niet besteed dus ik hoop dat je daar rekening mee hebt gehouden, ben reuze benieuwd naar de route en laat ons verder verrassen.

We gaan om 17.30 hapje doen in de gouden leeuw ( Margriet en ik ) en dan zijn wij er om half 7 klaar voor. Nadia we kunnen van zelf sprekend ook met z'n vieren of meerdere eten, zie maar......

We hebben er zin in

Tot donderdag

Link naar reactie

Pampus, we doen ons best maar weten niet zeker of we 17.30 halen, maar voor 18.00 moet zeker lukken. Gezellig (althans, dat hopen we dan maar hahaha). Moeten we nog een kledingcode afspreken om elkaar te herkennen? :lol:

Of gaan we donuts maken op het parkeerterrein zodat iedereen ons hoort en ziet aankomen.

Link naar reactie

Prima die donuts lijkt me wel wat, maar met net nieuwe velgen ahhhhhh, dus een kleine ietwat gezette vrouw met grijs haar en een wat lange slungelige man met hoornenbril, wat te lang haar en drie dagen baard en blauwe Polo, plusminus 55 plus en de rest hahaha. Ik zal een cap opzetten met tekst EUROMED. Gaat volgens mij goed komen en doe je een pm met telefoonnr......lukt het altijd.....

Link naar reactie

Gaat goed, pm gestuurd en voor alle anderen wil je mee eten dan maken we gewoon een grotere tafel, ruudoo herkent ons nu ook wel....

Link naar reactie

Ok dat eten is ook niet ongezellig. Ga toch nog eens kijken of mij dat ook niet lukt. Gouden Leeuw van origine toch wel een pleisterplaats voor Henk Wijngaard en zijn vrienden (Met de vlam in de pijp scheur ik door de . . . ) Dus daar moet een eenvoudige doch voedzame maaltijd te halen zijn. Enne . . . wat betreft herkenbaarheid , do not worry ik herken jullie wel.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.