Ga naar inhoud

toch maar geen Knalrit 29 Januari 2012


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Maar meteen het nieuwe jaar goed beginnen.

Startplaats: Dedemsvaart

Einddoel : Westerstede

Verdere details lijken mij overbodig aangezien het editie 50 ofzo is en ik op dit moment nogal lui ben.

Er gaat i.i.g. een Corvette C5 mee...met mijn schoonvader daarin :huh: het blijft natuurlijk een kappersautootje :sHa_biggrin2:

Kom maar op met de aanmeldingen

0) Schoonpapa.

1) Sjonnie coupe of niet Kroket.

2) De Baron...gaat aan de pizza, of gaat niet mee en zit dan aan de Costa en eet paella.

3) Compressorloos Ruudkapje

4) R,R. (zonder M stoelen) Rob.

5) Laptop on car SleutelFritz Guido

6) Z3 WijdBil alias de Magiër.

7) Enzo (ik vraag het voor de zekerheid maar even) Ferr...ehh.... Sebastian.

8) Nadia en Ed,... Als het rotweer is, blijven we in bed.

9) Babbelbox Euro.

Link naar reactie
  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ach Widebody, daar zijn herkansingen toch voor ;)

(of gaat het daar al om haha)

IK DOE MEE! Moet even kijken of Amanda meegaat, die is wel weg van Corvettes, maar op wintersport volgens mij dan. En als het goed is - hoop ik heel erg - is de Z weer als nieuw dan!

Link naar reactie
  • Administrator

Schrijf mij er maar bij...

Je weet dat er maar 2 parkeerplaatsen zijn vanaf de grens NL-DE? Je kunt dus niet zomaar ff ergens gaan uitlezen ;)

Link naar reactie

Haha, nou als je me goed kent weetje dat er (bijna?) niemand zo net is op z'n spullen.

Rijd het altijd warm, de auto wordt gepoetst en gewassen zodra hij vuil is en parkeer hem altijd zo dat er geen deuken in kunnen komen. (en ruud weet dat ik van preventief onderhoud ben)

Punt is dus, ik ben er een keer naar Ruud mee gereden (met winterbanden om uiteraard) terwijl half nederland in de sneeuw bleef steken. M'n z4 redde het echter met het grootste gemak maar er lag wel wat sneeuw op m'n scoop van van m'n bumper ;)

Link naar reactie
  • 5 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.