Ga naar inhoud

toch maar geen Knalrit 29 Januari 2012

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Maar meteen het nieuwe jaar goed beginnen.

Startplaats: Dedemsvaart

Einddoel : Westerstede

Verdere details lijken mij overbodig aangezien het editie 50 ofzo is en ik op dit moment nogal lui ben.

Er gaat i.i.g. een Corvette C5 mee...met mijn schoonvader daarin :huh: het blijft natuurlijk een kappersautootje :sHa_biggrin2:

Kom maar op met de aanmeldingen

0) Schoonpapa.

1) Sjonnie coupe of niet Kroket.

2) De Baron...gaat aan de pizza, of gaat niet mee en zit dan aan de Costa en eet paella.

3) Compressorloos Ruudkapje

4) R,R. (zonder M stoelen) Rob.

5) Laptop on car SleutelFritz Guido

6) Z3 WijdBil alias de Magiër.

7) Enzo (ik vraag het voor de zekerheid maar even) Ferr...ehh.... Sebastian.

8) Nadia en Ed,... Als het rotweer is, blijven we in bed.

9) Babbelbox Euro.

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Heb wel weer trek in een piza, zal toch nog een compressor moeten scooren om al dat geweld bij te kunnen benen :lol:

Geplaatst:

Zeg Arnie zet ruudtepetuut ook even in het topic. Straks loopt hij weer te janken...met of zonder compressor :rant:

• Administrator
Geplaatst:

Bij deze nogmaals mijn aanmelding :)

Geplaatst:

Schrijf mij er maar bij... onder voorbehoud.... (m'n ecu moet namelijk nog ff naar noorwegen... :lachen: )

Geplaatst:

daar schijnt de douane ruim de tijd te nemen :huh:

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

Als niemand bezwaar heeft... :hypocritesmiley:

wil ik hier ook wel aan mee doen... :nasty:

(Wel nog even onder voorbehoud, want ik weet nog niet zeker hoe ik zit met examens)

Geplaatst:

Ach Widebody, daar zijn herkansingen toch voor ;)

(of gaat het daar al om haha)

IK DOE MEE! Moet even kijken of Amanda meegaat, die is wel weg van Corvettes, maar op wintersport volgens mij dan. En als het goed is - hoop ik heel erg - is de Z weer als nieuw dan!

• Administrator
Geplaatst:

Schrijf mij er maar bij...

Je weet dat er maar 2 parkeerplaatsen zijn vanaf de grens NL-DE? Je kunt dus niet zomaar ff ergens gaan uitlezen ;)

Geplaatst:

Wij twijfelen nog of we meegaan. Als het weer ok is willen we wel maar als het rotweer is, slaan we over.

Dan ga ik cakejes bakken, op aanraden van Roger.

Geplaatst:

Waaaat? Waarom sta ik hier standaard niet bij? :D

De verkoop van de ///M moet maar even wachten tot NA de knalrit.

• Administrator
Geplaatst:

't Is maar goed dat die Z3M geen bandenspanningssensoren heeft... :sFun_whistle:

Geplaatst:

Haha ... ja dat was wat ... ging dat lampje aan met 250kmp ... tien kleuren ... en vul de rest zelf maar in ;)

Geplaatst:

veel fun en kijk uit met de hagel

De M blijft op stal tot de temperatuur weer boven normale waarde komt ... :drank:

Geplaatst:

Ach je kunt hem met z'n lage neus altijd nog als sneeuwschuiver gebruiken. Ook met de Z4 gedaan :sFun_whistle:

Geplaatst:

Ik moet even zeggen Euro.. zou niet degene willen zijn die een auto van jou koopt en vervolgens sommige berichten hier leest na aanschaf... :P

Geplaatst:

Haha, nou als je me goed kent weetje dat er (bijna?) niemand zo net is op z'n spullen.

Rijd het altijd warm, de auto wordt gepoetst en gewassen zodra hij vuil is en parkeer hem altijd zo dat er geen deuken in kunnen komen. (en ruud weet dat ik van preventief onderhoud ben)

Punt is dus, ik ben er een keer naar Ruud mee gereden (met winterbanden om uiteraard) terwijl half nederland in de sneeuw bleef steken. M'n z4 redde het echter met het grootste gemak maar er lag wel wat sneeuw op m'n scoop van van m'n bumper ;)

Geplaatst:

Je zou eens wat zuiniger met je woorden moeten zijn, teveel praten is ook schadelijk heurr :lachen:

Geplaatst:

Weinig praten is voor euro volgens mij geen optie hoor :lachen:

Geplaatst:

Ja, spreken is zilver, zwijgen is goud.

Ach .. zilver is ook goed ;)

Babbelbox ™

• 5 weken later...
Geplaatst:

Ik ga de knalrit met een maandje uitstellen. Er zijn een aantal afmelders vandaar. Nieuwe datum is 26 februari. Ik zal van de week een nieuw topic starten :sSig_ImSorry:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.