Ga naar inhoud

Z Forum Activiteitenkalender 2012


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Om maar op oude gewoonten terug te vallen hierbij een verse forum kalender voor 2012. Nu al terug kijkend op afgelopen jaar zijn er een aantal spraakmakende evenementen geweest vol fun, educatie, avontuur en gewonden. Zo zijn we afgelopen jaar begonnen met een nieuwjaarsborrel gevolgd door een voorbereidingsrit Waarna we vrolijk zoekend naar zowel de weg als de paaseieren Limburg, Brabant en Berlijn onveilig hebben gemaakt. Ook stonden er een aantal culinaire hoogstandjes op het programma met als finish voor de zomervakantie deze rit. Hele vakanties zij er besteed aan een vakantierit Na de vakantie afgetrapt met de gevaarlijkste rit van het jaar gevolgd door de puzzelrit en de snertrit De finish van 2011 is een rondje skelteren geweest Uiteraard mag de evergreen niet ontbreken thumbup.gif

Zo, even in vogelvlucht het jaar 2011 qua evenementen. De uitdaging van ons allen is om net als in 2011 ook in 2012 weer een succes van de evenementen te maken.

Forum evenementen 2012 kalender:

29 januari 2012 Knal-/pizza ritje duitsland

29 maart 2012 Ronde van de Baronie

8 april 2012: Paasrit. Reactietopic hier.

28 mei 2012 Aspergerit Editie III

8,9 en 10 juni 2012 Berlijn Edition zwei

10 juni 2012 (3e Berlijndag) Mini Limborit "Die verlorene Kurven"

18 juni 2012 (maandag) Zzz(z)mikkelmeeting

30 juni 2012 Midzzz(z)omernachtrit "Friesche meren"

8 juli 2012 Zomerrit editie

26 augustus 2012 Ronde van Utrecht

8 en 9 september 2012 Ardennenrit Inschrijven kan vermoedelijk nooit oeps toch gelukt, hier

15 september BBQ en Poetsen bij Ruud Inschrijven kan hier

Krentenwegge rit 7 oktober Kijk hier voor de foto's

Iedere 1e Do. van de maand Meat & eat in Zevenhuizen Inschrijven kan hier

21 oktober Stamppotrit Super afsluiter geweest voor foto's zie hier

Verdere suggesties? Komt u maar!

aangepast door Ruud_19
Link naar reactie

Zelf deze bedacht:

Zaterdagochtend op eigen gelegenheid, via snelwegen diep de Ardennen in. (reisduur v.a Utrecht ca. 2 - 2 1/2 uur)

10 uur verzamelen in een dorpje aldaar (La Roche en Ardenne?)

Via de mooiste toerischtische wegen naar Trier.

Aankomst aldaar ca. 16.00 -17.00 dus gelegenheid tot stadbezichtiging

3 sterrenhotel in centrum.

Diner in Restaurant in Centrum

zondagochtend via de mooiste toerischtische wegen (via Vianden) naar het noorden.

Ca. 17.00 einde v/d tocht ergens tussen Luik-Aken-Heerlen.

Vorkje prikken alvorens huisreis te aanvaarden.

Tijd?

Juni- September

Link naar reactie
  • 2 weken later...

^^^ ik weet zeker dat ik mee zou gaan & weet zeker dat ik amper tijd heb om het te organiseren.

al is het draaiboek van vorig jaar goed herbruikbaar (hotel CHECK, restaurant CHECK, Segway CHECK).

zie ook hier voor de aanleiding... (om even uit huis te willen vluchten :sCo_chinscratch::wub: )

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Vond het ook al jammer ;) :171: , we kunnen ook een vroege voorjaarsborrel plannen.. :sFun_whistle:

Link naar reactie

Ik heb ff hier als nieuweling op het forum de discussie gevolgd.

Het verbaasd me dat er zo'n heisa om is ontstaan.

Het lijkt mij een goed plan om via het Z3 forum een dergelijke rit te organiseren. Als je dan eea uitgewerkt hebt zul je zien dat het onmogelijk is om iets dergelijks van die omvang te organiseren zonder hiervoor een bijdrage te vragen, de kosten zijn enorm! los daarvan ook enorm veel tijd van de vrijwilligers. Het gaat hier dan volgens mij meer om een vergoeding die nodig is om de hele organisatie omtrent de rit te bekostigen, dan het sponseren van een andere club. En als er dan wat overblijft, dan is dat toch mooi voor de barchettaclub? Ook daar moeten kosten worden gemaakt voor onderhande het onderhoud van de site.

Wellicht een idee om een topic hierover te openen en te zien wie er zich voor wil inzetten?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.