Ga naar inhoud

Heeft deze Z4 airco?


M Estoril

Aanbevolen berichten

  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

nah als ik t zo zie niet

ik heb wel clima en ik heb een temperatuur aanduiding op de warm en koud knop en het rechterknopje van de twee drukknoppen heeft een sneeuwkristal afbeelding

en dat zie ik hier niet

ik denk dat je iets te optimistisch zijn geweest met het aanklikken of knippen en plakken .

vraag t maar even goed na bij de verkoper

http://www.flickr.com/photos/rimblas/157701987/

dit is wat je zoekt

Link naar reactie
  • Administrator

Nee, deze Z4 heeft inderdaad geen airco.

Sander heeft je al de automatische AC becshreven, maar daarnaast zijn er ook E85's met handmatige airco. Die verschilt veel minder van de verwarmingsunit op de foto in de advertentie dan de automatische airco doet. Draaiknoppen zijn namelijk precies hetzelfde (dus geen temperatuuraanduiding op de warm / koud knop), maar handmatige AC heeft rondom de centrale knop drie werkende schakelaars: links boven sneeuwkristal (met groen lampje), links onder achterruitverwarming met oranje lampje (zit op "jouw" foto linksboven), rechtsboven recirculatie en rechtsonder functieloos ...

Link naar reactie

Kennis van mij zoekt een Z4 en aangezien ik zelf Z3 rijdt ben ik niet zo bekend met de knopjes. Vraag is dus of deze z4 airco heeft(staat namelijk wel in advertentie):

Die van mij wel en is ook nog te koop voor een mooie prijs.

Link naar reactie

Geventileerde koplampen is een aardige zeldzame optie die hierop zit :rambo:

Tsja, ding ziet er behoorlijk kaal en ook slecht uit ook naast de schade, onder de motorkap is ook geen moeite gedaan om eea netjes te houden), maar die kennis kan zeker aardig auto's herstellen (suc6 met die pp bumper) en heeft zeker een laag budget.

Maar ik kan me niet voorstellen dat je geen betere deal kan krijgen in dld als je wat verder bereid bent te reizen (ik kijk ff naar de zoekcriteria).

Of wellicht zoekt ie iets om mee te racen in een klasse tot 2,5liter, dan maakt het allemaal toch niet uit.

Als ie 'm koopt zou het wel leuk zijn als hij hier een verslag neerzet met z'n schadeherstelwerkzaamheden.

Link naar reactie

Iedereen bedankt voor de reacties. Weet nu in ieder geval dat deze ZZZZ geen airco heeft terwijl de verkoper dat wel aangeeft in zijn advertentie. Kennis van mij zoekt inderdaad aan de onderkant van de ZZZZ markt. Hoeft van hem ook niet luxe te zijn maar airco is toch wel een vereiste, zeker als je hem later wilt verkopen. Rest vond ik niet slecht(op schade na): 77d km met boekjes en 1 ste eigenaar. En motorruimte zou er ook weer nieuw uitzien na 5 min werk met Autoglym engine cleaner :angry:

Link naar reactie
  • Administrator
maar hier zit geen eens een DSC knopje op om DSC uit te zetten

verder helemaal eens met de gedachte moet beter kunnen; maar dat DSC knopje zit nou net wel in deze ZZZZ: boven de asbak zitten hier twee knopjes, 1 voor de DSC en 1 voor de bandenspanningcontrole. Geen knopjes voor stoelverwarming en elektrische kapbediening die je in de meeste ZZZZ's wel zult vinden (veel mensen realiseren zich niet dat je ook ZZZZ's met handmatige kap hebt; dit is er zo een).

Link naar reactie
  • Administrator

^ I second that: duurkoop, of op zijn minst erg veel werk. Het is in ZZZZ verband ook niet alleen mijn mening, maar ook mijn ervaring ... :angry:

Link naar reactie
En motorruimte zou er ook weer nieuw uitzien na 5 min werk met Autoglym engine cleaner :angry:

Dat klopt helemaal, maar het is soms wel een tekenend beeld hoe iemand met z'n auto is omgegaan.

Het niet herstellen van schade en wel verkopen ook overigens.

Het is een teken dat iemand makkelijk zonder veel moeite van een koop afwil en dat is vaak sprekend voor z'n karakter.

En als ik kijk wat er nog meer moois te koop staat voor 10.000 euro.

Goedkoop hoeft zeker geen duurkoop te zijn, maar je moet wel doorzien waarom een auto een bepaalde prijs heeft en of die gerechtvaardigd is.

Als je verstand van auto's hebt is dat vaak snel duidelijk als je er in rijdt of 'm in het echt ziet (foto's zeggen niets imho). Neem anders iemand mee die de lastige danwel dure manco's kan identificeren. Op zich hoeft gebrek aan een boekje geen probleem te zijn op technisch vlak. (wel bij toekomstige verkoop overigens)

Als ik zo die auto alleen al op de foto zie en dat vergelijk met de andere zzzz's aan de onderkant van de markt in dld zou ik zeggen dat ie minstens 3000 euro te duur is.

Zo'n auto is eigenlijk alleen interessant voor iemand die zelf de schade kan herstellen en spuiten imho.

Link naar reactie

nog wat anders,ik heb wel clima in de z ,maar om nou te zeggen dat ik de airco veel gebruik.

eigenlijk zou ik die niet missen moet ik eerlijk bekennen,een enkele keer op een lange hogesnelheidsrit,met de kap dicht is t wel fijn .

soms als het erg veel geregend (heeft) gaat de airco nog wel aan.

verder gaat het dak eraf als t warm is toch??

Link naar reactie
Dat klopt helemaal, maar het is soms wel een tekenend beeld hoe iemand met z'n auto is omgegaan.

Het niet herstellen van schade en wel verkopen ook overigens.

Het is een teken dat iemand makkelijk zonder veel moeite van een koop afwil en dat is vaak sprekend voor z'n karakter.

En als ik kijk wat er nog meer moois te koop staat voor 10.000 euro.

Goedkoop hoeft zeker geen duurkoop te zijn, maar je moet wel doorzien waarom een auto een bepaalde prijs heeft en of die gerechtvaardigd is.

Als je verstand van auto's hebt is dat vaak snel duidelijk als je er in rijdt of 'm in het echt ziet (foto's zeggen niets imho). Neem anders iemand mee die de lastige danwel dure manco's kan identificeren. Op zich hoeft gebrek aan een boekje geen probleem te zijn op technisch vlak. (wel bij toekomstige verkoop overigens)

Als ik zo die auto alleen al op de foto zie en dat vergelijk met de andere zzzz's aan de onderkant van de markt in dld zou ik zeggen dat ie minstens 3000 euro te duur is.

Zo'n auto is eigenlijk alleen interessant voor iemand die zelf de schade kan herstellen en spuiten imho.

Tja persoonlijk zie ik het liefst een auto zoals die is dus ongepoetst en zonder herstelde schades door de verkopende partij. Een mooi blinkende motor zegt niets, zoals gezegd is dat 5 min werk met een motorreiniger. Maar door het ontbreken van airco heb ik geen interesse in deze auto.

Inderdaad zijn de boekjes vooral weer van belang bij verkoop. Als je van plan bent jaren te gaan rijden is die 3.0 geen verkeerde deal voor 10,5k(mits technisch verder in orde).

We snuffelen gewoon weer verder in Duitsland, hopend op een leuk buitenkansje! We hebben geen haast en is leuk tijdverdrijf op een regenachtige zondagmiddag :angry:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.