Ga naar inhoud

Karten@The Fabrique te Maarssen (Utr)


Davids Z3

Karten@The Fabrique  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Mijn voorkeur gaat uit naar....

    • Zondag 30 Oktober
      2
    • Zondag 13 November
      2
    • Zondag 20 November
      11
    • Zondag 27 November
      2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De god der goden gaat proberen er bij te zijn

Proberen, proberen?

Daar kwamen vroeger heel veel kindertjes van.

De primus Interparis meldt zich bij deze aan. ^_^

Link naar reactie
  • Administrator
extra ballast moeten voor de juiste verhoudingen ^_^

Je zou zeggen dat jij door die extra ballast steviger op de baan ligt. :rambo: Betere wegligging dus dan van die kleine mennekes als David. Daarom vliegt ie na een klein tikje ook al de banden in natuurlijk. Lijkt elkaar mooi op te heffen dus ...

Link naar reactie

Als ik met mijn eigen kart mag dan weet ik het zeker, maar met die automaatjes met 5 pk dat word lastig

als het kartteam, maatje van me ook mee komt gaan we het zeker proberen.

Om de gewichtverhouding te laten kloppen gaat hij misschien ook mee (porsche rijder sorry)

hij is soms heel soms, sneller dan mij door die 15 kg minder, ;)

De rest word dan dus 3,, 4 etc... dus koop veel troostprijzen in.. :rambo:

Alle gekheid op een stokkie dit is andere koek, ben ervan overtuigd dat enthousiaste Z3 rijders het standaard in zich hebben

gewoon hard te kunnen of, altijd proberen harder te rijden ... :m:

De datum moet ook maar lukken.. geef maar liever door wanner dat is.. prik 1 data liefst half november circa

30 oktober hebben wij wellicht een monteurs kart race in strijen.. daar gaan we as zondag al in Oss voor trainen... ^_^

Link naar reactie
die kleine mennekes als David. Daarom vliegt ie na een klein tikje ook al de banden in natuurlijk.

Klein maar venijnig....dus ik zou maar oppassen als ik jou was....i got my eye on you ;)

@Phantom: Zoals het er nu naar uitziet zal het ergens achter in November worden. Er is een maximum van 12 deelnemers ( ivm heats). Karten is in eerste instantie alleen bedoeld voor forummembers tenzij er nog plaatsen over zijn (is overigens meestal wel het geval).

Link naar reactie
De primus Interparis meldt zich bij deze aan. ;)

We onderschrijven je status volledig en zijn allemaal heel blij dat je weer mee doet henk. (ps al je drankjes zijn voor mijn rekening)

(tekst is licht bewerkt)

licht???? [tekst van de enige echte Shrike]

Link naar reactie
  • Administrator

Uhhh ja en verder schrijf je inter noch pares met een hoofdletter èn is het dus pares en geen paris. Tenzij Henk bedoeld dat ie als eerste onder Parijs is... ;) Wat mijn gewaardeeerde voorganger zegt: altijd oppassen ... ;)

Link naar reactie

Afhankelijk van de datum, schrijf mij maar bij op de lijst David. Drie personen. Ik heb niet de illusie te gaan winnen want ook bij mij speelt het gewicht een rol van betekenis, ook al heb ik de beste rijstijl. Nee ik wil die Phantom wel eens zien met zijn sterke kartverhalen. Vooralsnog moet ik heel erg denken aan een mooie zondag in oktober 2011. Ik weet nog goed, het was in Drenthe. De zon scheen, de lucht was blauw, de Solex gleed en Phantoms armen waren rauw. :rolleyes:

Link naar reactie

In eerste instantie is het karten voorbehouden aan forummembers. Mochten er nog plaatsen vrij zijn dan kunnen deze opgevuld worden door evt aanhang!

Direct ook maar even de openingspost aangepast.

Hoe kan het trouwens dat de Poll nu weer op 0 staat ??

Link naar reactie

Ik wil mijn zoon en de zoon van mijn vriendin meenemen. Volgens mij was dit in het verleden nooit een issue. Ik vind dat heel wat anders dan dat iedereen maar vriendjes en kennissen meeneemt. Als dit niet toegestaan is dan meld ik mij bij deze weer af.

In eerste instantie is het karten voorbehouden aan forummembers. Mochten er nog plaatsen vrij zijn dan kunnen deze opgevuld worden door evt aanhang!

Direct ook maar even de openingspost aangepast.

Hoe kan het trouwens dat de Poll nu weer op 0 staat ??

Link naar reactie

Het is ook geen issue...zolang er plaatsen vrij zijn....dit is slechts de Poll en niet het daadwerkelijke aanmeldtopic :rolleyes:

Ervaring leert dat het qua daadwerkelijke aanmeldingen altijd wel meevalt dus denk dat het geen probleem is om de kids mee te nemen.

Link naar reactie

ik meld mij af tenzij Fuckerfrank een paar lekkere wijven meeneemt. Altijd dat gedoe met die kinderen meenemen <_<

p.s. Davide. Je loopt nog niet zo lang mee, dus dit heb je nog nooit meegekregen denk ik, maar als je de openingspost aanpast, dan gaat je poll op 0. :rolleyes:

[/ironie]

12804d1284005372-do-you-prefer-pepsi-coke-mad-man-pulling-hair-out.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.