Ga naar inhoud

Rear Brace/veerpootbrug achter


tique

Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...
  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Als je het over een gewone veerpootbrug (voor) hebt geloven we dat wel: 3 bouten bovenop iedere veerpoot los draaien, brug erop en 3 bouten per poot weer vastzetten met het juiste moment...

Als je achter of onder de auto iets doet ben ik wel benieuwd...

Link naar reactie
  • Administrator

Zeker, maar het topic gaat al vrij snel over in discussie over en plaatjes van veerpootbruggen voor en de topic titel is niet de jouwe. Als jij het dan slechts over "eentje" hebt kan ik niet ruiken wat je bedoelt he?

Maar vertel: wat krijg je binnen?

Link naar reactie

owke, excuses. Ik ging ervan uit dat men wel zou begrijpen dat het om achter ging daar het topic daar ook over zou gaan :)

Ik krijg iig eentje binnen van Wiechers... simpele uitvoering want gaat toch gewoon in de achterbak :)

http://www.carfantas...rs-p-68998.html

Hij krijgt iig snel een ander kleurtje.. dat dan weer wel :)

Hoop dat ie snel binnen is! :)

CoenZ4

aangepast door coenZ4
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.