Ga naar inhoud

Meet & Eat Zevenhuizen - 6 Maart 2014


Perry Z3

Aanbevolen berichten

nee Roger, Ruud moet zich fatsoenlijk kunnen voorbereiden op de avond :hypocritesmiley:

maar als je het weten wil, ik moet naar AV Stumpfl in Houten met een spanscherm dat iemand gemold heeft,

dus daarna rij ik even door lijkt me gezellig :lol:

Link naar reactie

maar als je het weten wil, ik moet naar AV Stumpfl in Houten met een spanscherm dat iemand gemold heeft,

Was het avondje vakantiedia's kijken met de buren een beetje uit de hand gelopen? :clown:

Link naar reactie

Zet mij ook maar op de lijst zo lang geleden hoop dat ik het nog kan vinden :)

Kom met mijn zoon en Astrid mits zij op tijd thuis is.

Gezellig Marcel! Prop je je zoon in de kofferbak? :lol:

Gewoon met twee ZZZ's komen Marcel. Is makkelijker :punk:

Link naar reactie

Was het avondje vakantiedia's kijken met de buren een beetje uit de hand gelopen? :clown:

hahahaha Guido, een avondje dia's kijken op een plaatje van 12 vierkante meter,

nee gewoon lomp gedrag van een huurder :muur:

Link naar reactie

Tafeltje voor 22 gereserveerd :lol:

Wil je er last minute /onverwacht toch ook bij zijn? Bel dan even naar het restaurant (na 12.oo uur) 0180 631 041 en meld je even aan.

Link naar reactie

Azam komt ook mee. (is aangemeld ).

Organisatie 2014: Steek zelf meer dan genoeg tijd in de herfstrit en wil geen mensen voor de voeten lopen die ook graag een bijdrage leveren aan het forum :lol: .

Link naar reactie
  • Administrator

Ik ben, via een ommetje Dordrecht (mooi zaakje zit daar!) inmiddels in het Arnhemse gearriveerd.

Mensen het was weer gezellig en wat Coot al zegt, helaas zo'n pokkeneind weg vanuit het Verre Oosten, maar wel weer zeer de moeite waard!

Link naar reactie

Was idd zeer onderhoudend. Het was een feest der herkenning aan de bar met diverse gesprekgroepjes :drank: . Volgende keer toch allemaal ook wat meer de nieuwe members in een gesprek betrekken want het is best moeilijk voor een nieuweling om je in een gesprek te mengen met mensen die elkaar allemaal goed kennen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.