Ga naar inhoud

Dagje Nord Schleiffe


Aanbevolen berichten

Gisteren met 5 ZZZ door de eifel met als doel de Nord Schleiffe.

Om 10 uur ons getroffen op de parking van Tienbaan en ik was om 00:30 uur weer thuis.

We hebben grotendeels deze route gevolgd, maar als de tomtom een leuke bochtige weg liet zien

werd deze door Ralf in de route opgenomen. :rolleyes:

Bij Adenau Forst aangekomen begon het te regenen, maar dat mocht de pret niet drukken.

Het circuit was nat en leverde een o.a. een driftig driftende Z4 QP op.

Toen we vertrokken naar Brünnchen was het weer droog, onderweg werden we in een tunnel op de sound van Danny's :thumbup: getrakteerd,

daar aangekomen konden we genieten van een op gedrooge baan en piepende banden.

Daarna zijn we naar Start und Ziel gereden om ons te vergapen aan al het moois op de parking.

Daar nog wat gedronken en toen door naar Pinocchio daar lekker gegeten en toen door een

inmiddels donkere eifel terug naar huis, wat een belevenis op zich is.

Ralf, Jack, Danny en Frido bedankt voor een geweldige dag.

Voor foto's moet ik naar Ralf, Danny en Frido verwijzen, daar ik er zelf geen gemaakt hebt.

Link naar reactie
  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Goede samenvatting van een mooie dag, sturen, sturen en nog eens sturen met een paar Petrolheads. De ring blijft magisch.

Al die exoten op en rond de ring, maserati's, corvette c6 club, caterham variaties, een paar doodnormale 911's (rs 4.0) :thumbup: en de crème de la crème, onze eigen Zzz 's. :lachen:

De nieuwe wheelzzz van Ze Sledgehammert doet het errug goed! Die Simota is het toppunt.

@Ron

Alleen 'sommeer' :unsure: je ons nu wel openlijk om met die foto's en video van de drifts aan de slag te gaan. Ik lig nog circa 3 zomervakanties, twee limboritten en nog een boel andere uitjes achter..... Maar goed, zal es kijken.

We hebben wat leuke ideetjes opgedaan voor een eventuele Limborit volgend jaar, of kunnen we beter dat traject voor ons zelf houden :thumbup:

Link naar reactie

Volgens goed forum gebruik worden boetes van Truppenfuehrers betaald door de groep, vraag maar aan Bridders :lachen:

Aanschouw hier de impressie van de dag

Link naar reactie

Kon de M eindelijk een keer goed uitlaten, en wat een geweldige route die Ralf voor ons in petto had! Het weer zat gelukkig nog prima mee, en heb er zelfs een kleurtje aan overgehouden. :sleepy: Jongens, bedankt voor de gezellige dag!

PS, was jullie die SLS AMG nog opgevallen op de terugweg? (Net voor we moesten stoppen bij het tankstation?)

9-3.jpg

Echte authentieke bakker met heerlijke broodjes en gebak!

3-13.jpg

Bergschoenen aantrekken ging mij iets te ver, maar Ralf vond het blijkbaar toch nodig :wave: :sleepy:

2-12.jpg

Kletsnatte baan

4-10.jpg

Z3M Coupe met Kyalami interieur :newblush:

6-5.jpg

Hele dikke combo, Jeep SRT8 en Nissan GTR

1-12.jpg

Caterham, 200PK op 540 kilo :unsure:

10-2.jpg

Noble

18.jpg

Kitcar met Yamaha ZR1 motor :wave:

16.jpg

GTR

19.jpg

Link naar reactie

Bedankt voor je post Yankie! Kan ik tenminste verder met posten van pics, dat door de auto merge van berichten niet mogelijk is helaas. Heb voor de Porsche fans ook nog een kleine serie, dus plaats even een berichtje iemand. :newblush:

Old vs. new

11-3.jpg

Neue M3

15.jpg

Ultimate driving machine

12-1.jpg

Breites arsch

8-3.jpg

Nee, deze auto loopt niet op waterstof, heeft echter wel een blus installatie aan boord :unsure:

17.jpg

20.jpg

21.jpg

Link naar reactie

Goed te zien dat jullie een mooie dag hebben gehad! :sleepy:

jullie zijn niet opgehouden door een seat busje :unsure:

Dat busje was op dat moment in de uiterste zuid-oost kant van de Eifel, bij Cochem. :newblush:

dus plaats even een berichtje iemand. :wave:

you're welcome :sleepy:

Link naar reactie

Hele mooie pics Danny, beelden kunnen niet beter samenvatten dan dit.

Ik sta steeds weer te kijken van de exoten die je zelfs op zo'n regenachtige dag aantreft op en rond de NS.

Rond zessen ging de baan dicht, 4 "unfallstellen" op de Ring tegelijkertijd, dus gevaarlijk was het wel.

De rijder van de Yamaha kitcar (Noord Engels fabrikaat, althans bouwkit, Davies of Stevens o.i.d., Bas weet jij dat als SuperSevenFanaat) had ook maar een andere auto gehuurd:

Suzuki Swift Sport 1.6 16V - Stage 2, zelfs daarmee was het lastig rijden gaf hij aan.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

ik heb ook een paar foto,s van een dagje nurburgring dat ik kort voor deze reis beleefde

mogen die hier ook erbij?

zoniet dan moven maar!

dsc00565e.jpg

By sandere85 at 2011-08-19

dsc00558vj.jpg

By sandere85 at 2011-08-19

dsc00554nz.jpg

By sandere85 at 2011-08-19

dsc00560lc.jpg

By sandere85 at 2011-08-19

dsc00562dj.jpg

By sandere85 at 2011-08-19

zf1511706671001.jpg

By sandere85 at 2011-07-10

Link naar reactie

Danny, leuk idee maar gaat niet lukken morgen. Volgende keer weer!

Link naar reactie

Zojuist de brievenbus geledigd.

Brief met foto uit Euskirchen, Abteilung Sicherheit und Ordnung.

Deze brief noemen ze ...Anhoering im Bussgeldverfahren.

Op 06-08-2011 geflits met 97 km (nach Toleranzabzug).

Moet binnen een week weer insturen voor accordering m.b.t. chauffeur van het voetuig en of ik "Verstoss zugeben".

Nieuwe methodiek van onze oosterburen?? om eerst te checken wie eigenaar, chauffeur op dat tijdstip was??

Voorheen alleen foto en accept.

Hoogte boete uiteraard nog niet vermeld.

Hoe is het met de andere drivers van deze rit, ook al iets in de brievenbus???

Jackie_P

P.s.

Kwaliteit foto maar matig, maar toch te herkennen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.