Ga naar inhoud

E36club.be summer meet 17juli 2011


Aanbevolen berichten

Als beheerders en organisatoren van deze Summer Meet zijn wij overeen gekomen dat deze van 17 juli 2011 gecanceld zal worden tot nader te bepalen datum.

Net als de vele deelnemers hadden ook wij als organisator lang uitgekeken naar deze dag.

Helaas kunnen wij enkel vaststellen dat het weer echt niet zal mee werken.

Met een voorspelling van 90% kans op neerslag en temperaturen van +- 18°C moeten we ons neerleggen bij de feiten.

-Minder opkomst.

-Minder lange aanwezigheid.

-Een zeer moeilijk berijdbaar terrein.

-Amper plezier of mogelijkheden voor deelnemers, organisatoren, standhouders ...

-Maw, een dag waar niemand iets aan heeft met grote verliezen tot gevolg.

Zodoende nemen wij de moeilijke doch rationele beslissing dit evenement uit te stellen tot nader te bepalen datum.

Wij hopen een datum te kunnen vastpinnen in augustus 2011.

Wij zullen vanaf heden de weerkaarten in de gaten houden.

Tien dagen voor een eventuele datum hebben we al zekerheid wat het weer geven zal.

Zeven dagen op voorhand zijn we voor 80% zeker om over te gaan tot actie.

Wij zullen zodoende bij het vastpinnen van de volgende datum slechts zeven dagen op voorhand bevestigen.

Wij zijn ons bewust dat er altijd wel iemand is die hiervan nadelen ondervindt. Anderzijds hebben we dan wel de mogelijkheid een dag te organiseren waar de overgrote meerderheid effectief iets aan heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij zijn echter van oordeel dat het beter is 'iets goed te doen' dan 'gewoon iets te doen'.

Wij houden jullie op de hoogte.

1310558285_271_FT0_1310483556_271_ft0_weer_.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee, als ik het filmpje (foto's) op you tube zo zie, is meer voor de sjonnies :holiday: van onze aardkloot, maar voor diegene die wel willen gaan, veel plezier :party:

Link naar reactie

Nou ja zeg :party: Je laat in ieder geval ons forum weer van de meest charmante, tolerante en openminded kant zien.

Link naar reactie
Nou ja zeg :party: Je laat in ieder geval ons forum weer van de meest charmante, tolerante en openminded kant zien.

ja, wat moet ik er dan van zeggen, is ook niet negatief bedoelt hoor, maar hier bij ons in de straat rijden ook twee van dit soort E36 rond, sorry, maar dat ziet er niet uit, de één had een fel mint groen dashboard, ik vind dat een verkrachting, maar ja eider z'n eigen idee en voor de rest wens ik gewoon iedereen die gaat veel plezier. :holiday:

Link naar reactie
ja, wat moet ik er dan van zeggen

uh...niks? :party:

Waarom moet er op ieder topic/post gereageerd worden?

Link naar reactie

Nee niet op ieder topic, maar wel als ik dat zelf wel vind en zo wie zo, dat doen we toch allemaal, en volgens mij ben ik helemaal niet onvriendelijk of vals geweest en door jou reactie zwengel je de discussie zelf weer aan, dus om een verdere zinloze discussie maar te vermijden, zand er over :party:

Link naar reactie

Deze Sjonnie heeft i.i.g. het fatsoen het niet meteen de kop in te drukken. De beste man zegt notabene dat het topic geveegt mag worden mocht het niet passend zijn. Kunnen een hoop wat van leren. Bovendien vind ik chromen kieuwen pas "sjonnie"... Mag best wel wat strenger opgetreden worden tegen sommig geneuzel :party: ik bied mij aan...

Link naar reactie

1. Ik ben geen sjonny :party:

2. Ik rijdt met een E36 M3 3.0 waar er geen kosten op gespaard zijn (motorisch revisie, nieuw interieur OEM BMW, binnenkort full respray....) Voor dat geld had ik een E46 M3. Noem me dus heus maar een liefhebber.

3. Het forum ken ik al een beetje langer maar als gewone E36 man kan ik hier weinig doen om voor te stellen of dergelijke. Het was het idee om de Z3 erbij te betrekken aangezien zij ook tot de E36 geschiedenis behoren. (E36/7 & E36/8)

4. @RvE geen paniek van mij krijg je geen slechte naam. :chick:

5. enz...

Iedereen welkom en zoals ik zei. Je doet met dit topic wat je wil. :holiday:

Link naar reactie

@De Beertjes: check aub nummers 1, 2 en 3 van de 10 geboden van ons forum.

Voor wat betreft het "aanzwengelen": ik zou het niet tof vinden als onze topic starter denkt dat het hele forum hier zo ongezouten een nieuwkomer afserveert als "Sjonnie", dus dan zeg ik daar wat van.

4. @RvE geen paniek van mij krijg je geen slechte naam. :holiday:

No panic here :party:

Link naar reactie

Ik lees de openingsposting en het komt gewoon heel positief over. (heb 3 jaar geleden al eens aan een rit van BMW-belgie meegedaan).

Daarna de discussie (hoe is het mogelijk!)

Gewoon lekker doorgaan met organiseren Psycotronic en misschien kom ik wel langs (Heb een Z4 en is dus geen E36).

Link naar reactie

Oké, het was zeker niet mijn bedoeling om iemand af te zeiken of afserveren, zo zit ik absoluut niet in elkaar, ik geef toe dat de woordkeuze "sjonnie" niet goed gekozen is en neem dit dan ook graag terug, wat ik hiermee bedoelde was enkel en alleen dat de getoonde auto's op You tube dus absoluut niet mijn smaak is en dat ik ze (persoonlijk) over de top vind en dat kun je natuurlijk ook over mijn Z3 zeggen met het vele chroom, ik vind dat prima, zoals ik al eerder heb gezegd, ieder zijn eigen.

Hoop dat ik hiermee heb recht gezet en definitief zand er op en natuurlijk aan de E36 club een hele fijne dag toegewenst :rolleyes:

Link naar reactie
Deze Sjonnie heeft i.i.g. het fatsoen het niet meteen de kop in te drukken. De beste man zegt notabene dat het topic geveegt mag worden mocht het niet passend zijn. Kunnen een hoop wat van leren. Bovendien vind ik chromen kieuwen pas "sjonnie"... Mag best wel wat strenger opgetreden worden tegen sommig geneuzel :rolleyes: ik bied mij aan...

Mijn hemel, er komt wat zinnigs uit de man. Inlijsten, die post. :thumbsup:

Link naar reactie

Theo misschien kun jij je beter bezig houden met armsteunen frobelen inplaats van leuke ideen de grond in te boren?

We zijn een paar keer met de Z4 op wat meeetingen geweest van diverse types BMW en altijd vriendelijk ontvangen,Misschien iets voor jou ?kan je nog wat van leren.

Link naar reactie

Hi Psychotronik,

Ga hier verder niks meer "aanzwengelen", wil hier gewoon effe dit aan toevoegen :

Ik ben op beide fora actief en weet dat er op Bimmerboard heelwat technische kennis van BMW's aanwezig is, waar we hier alleen kunnen van dromen. Heelwat mensen ginds zijn gewoon echte BMW liefhebbers, gelijk velen hier.

Ook hun meetings worden steeds met veel zorg voorbereid, net om te vermijden dat het drift- annex sprintmeetings worden.

Succes ermee !

Link naar reactie

Hi Psychotronik,

Laat je niet afschrikken doordat je direct in een Sjonnie hokje geplaatst wordt.

Zoals je verder leest, is er veel waardering voor de wijze waarop je het geheel geintroduceerd hebt en hopelijk wordt het een heel leuke dag.

Als het uitkomt, kom ik even langs met onze gerestaureerde E-30 van mijn zoon (Zijn naam is overigens niet Sjonnie).

Link naar reactie

net om te vermijden dat het drift- annex sprintmeetings worden

Dit proberen wij ook te vermijden in ieder geval. Voor ons is het simpel. Nummerplaat word genoteerd en doorgegeven. En waarschijnlijk is de burgemeester er ook weer van die streek met zijn bmw... Dus zijt maar braaf. :rolleyes: he he

bedankt mannen . We hopen dat jullie de Ztjes komen vertegenwoordigen! of iets anders :thumbsup: .

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Als beheerders en organisatoren van deze Summer Meet zijn wij overeen gekomen dat deze van 17 juli 2011 gecanceld zal worden tot nader te bepalen datum.

Net als de vele deelnemers hadden ook wij als organisator lang uitgekeken naar deze dag.

Helaas kunnen wij enkel vaststellen dat het weer echt niet zal mee werken.

Met een voorspelling van 90% kans op neerslag en temperaturen van +- 18°C moeten we ons neerleggen bij de feiten.

-Minder opkomst.

-Minder lange aanwezigheid.

-Een zeer moeilijk berijdbaar terrein.

-Amper plezier of mogelijkheden voor deelnemers, organisatoren, standhouders ...

-Maw, een dag waar niemand iets aan heeft met grote verliezen tot gevolg.

Zodoende nemen wij de moeilijke doch rationele beslissing dit evenement uit te stellen tot nader te bepalen datum.

Wij hopen een datum te kunnen vastpinnen in augustus 2011.

Wij zullen vanaf heden de weerkaarten in de gaten houden.

Tien dagen voor een eventuele datum hebben we al zekerheid wat het weer geven zal.

Zeven dagen op voorhand zijn we voor 80% zeker om over te gaan tot actie.

Wij zullen zodoende bij het vastpinnen van de volgende datum slechts zeven dagen op voorhand bevestigen.

Wij zijn ons bewust dat er altijd wel iemand is die hiervan nadelen ondervindt. Anderzijds hebben we dan wel de mogelijkheid een dag te organiseren waar de overgrote meerderheid effectief iets aan heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij zijn echter van oordeel dat het beter is 'iets goed te doen' dan 'gewoon iets te doen'.

Wij houden jullie op de hoogte.

1310558285_271_FT0_1310483556_271_ft0_weer_.jpg

Link naar reactie

Goede beslissing! Ik ben 17-7 met vakantie dus voor mij komt de verplaatsing niet slecht uit. Wellicht kan ik er op de nieuwe datum wel bij zijn.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.