Ga naar inhoud

Kofferbakdeksel bekleding met tasjes.


Aanbevolen berichten

achterbakopruiming1.jpg

Oorspronkelijk gekocht om mijn kapperspulletjs in op te bergen maar gezien mijn - nu toch voltijds onderbedeelde - haarstijl niet meer zo relevant.

Ik heb te koop in gebruikte maar bijna-nieuwstaat verkerende 'Custom Pocket Pods' Covercraft to1024ch binnenbekleding met drie tasjes die je tegen de binnenkant van je kofferbakdeksel kunt plakken om klein spul in op te bergen dat anders maar ligt rond te zwerven. Maximaal 3 lbs (1,3 kg) per tasje.

EDIT [2013-08-26]: link loopt dood, maar gelukkig hebben we een archief.

Heeft er bij mij een jaar in gezeten, maar de dubbelzijdige tape begon twee weken geleden los te laten (net de dag voor de Limbo rit; de rit zelf zal ook nog wel wat bijgedragen hebben). Nu had ik hem eruit gehaald om de tape te venieuwen - maar heb toch maar besloten hem eruit te laten. Het is me namelijk al eens overkomen dat ik iets mee moest nemen dat eigenlijk maar nét in de kofferbak past en dan zitten die tasjes in de weg. Voor de rest van de tijd een prima accessoire.

Dus - voor mensen die van netjes houden unsure.png - sla uw slag! voor EUR 85,00.

Voor de prijsvergelijkers: vergis je niet in de internationale transportkosten en die bijlage van TNT post voor BTW en inklaringskosten mad.gif). Afhalen in Venray (koffie inbegrepen) of zelf iets regelen, ik ga dit niet proberen te verzenden. Meenemen naar een evenement waar ik toch naartoe ga kan natuurlijk ook - in overleg.

Let op: niet geschikt voor alle modellen. De website zegt: 1996-99 BMW - Z3, M Roadster (1998-01) without rack.

aangepast door Tja
Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

....., maar de dubbelzijdige tape begon twee weken geleden los te laten

Mooi Z3 accessoire/collecters item.

Beter vast te zetten met hier en daar wat klitteband strips denk ik.

Hierbij niet vertrouwen op de plakzijde van het band. Maar op die zijde wat vingertjeslijm smeren en daarna op kofferklepdeksel en tas plakken.

Link naar reactie

Zeg bart, het valt mij op dat als ik je topic open, Imageschack begint om een foto van posterformaat, naar ca. 600 pixels breed te verkleinen.

Het forum wordt veel sneller als je de fotos vooraf zelf, op 400 (kunnen er 2 naast elkaar) 600 of 800 pixels breed verkleint.

Er is op dit forum een topic hoe je dat kunt doen. De admins zullen je er dankbaar voor zijn :thumbup:

Link naar reactie

Verborgen sollicitatie #2?

Ik bied de potentiele koper graag een zo scherp mogelijk beeld van de opgeruimde aanblik die deze accessoire kan bewerkstelligen.

Laat die admins maar eens iets aan een forumsoftware update doen :thumbup: .

Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Naar aanleiding van PB van potentiële koper het linkje gerestaureerd. Nog steeds te koop. Prijs is overigens vast.

Het moet wel een beetje exclusief blijven zodat niet iedere patjepeeër met custom pocket pods rond kan gaan rijden natuurlijk.

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Die potentiele koper blijkt inmiddels trouwens een patjepeeër met een schandelijke onderhandelingsstijl en schijnt wegens malversaties van het forum gelazerd te zijn.

Ik bedoel maar: nog steeds te koop.

Link naar reactie
  • Administrator

Bart, weet jij zo of hij echt niet met kofferrek bevestiging gemonteerd kan worden? Of zitten die pinnen dan in de weg?

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Ik heb er geen idee van Rob, ik heb nooit gekeken hoe die pinnen van het rekje eigenlijk zitten.

Hoe vlakker de ondergrond, hoe strakker het eruit ziet en hoe beter het plakt natuurlijk. Het spul is nogal stug. En je hebt behoorlijk wat draagvlak (lees: dubbelzijdige tape-breedte) nodig, ik vermoed dat de pinnen van een rekje best wel een beetje uitsteken.

Link naar reactie
  • Administrator

Ah ok, het feit dat hij geplakt moet worden (nooit geweten hoe die constructie zat) geeft al aan dat het idd niet icm de klemmen van het rekje kan. Die steken zo'n 1.5cm naar binnen. Bedankt voor je toelichting in elk geval, jammer dat ik hem niet kan gebruiken.

niets voor jou Willem? Kan Anja losse frutsels in opbergen zodat de bierkratjes nog beter passen :)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Oei, ik wist niet dat ze zoveel uitsteken. Dat gaat dus inderdaad niet lukken.

Nu is hiermee aan de ene kant niet veel markt verloren gegaan omdat er weinig rekje-rijders zijn, maar dat zijn anderzijds misschien nu juist wel de opgeruimde types... <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.