Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Ik kan helaas niet ....

Wat mij opvalt is dat het lijkt alsof ze hun overhead best laag kunnen houden: EUR 150,- per equipe en vorig jaar EUR 10.000 gedoneerd opgrofweg 80 equipes. Da's dus toch EUR 125,- ofwel 83% van het betaalde bedrag per equipe schoon naar het goede doel. Kan menig landelijke organisatie een puntje aan zuigen! :unsure:

Link naar reactie

Organisatie is in handen van Rotaty en Lionsclubs, dat zal wel goed zitten.

Ik ken persoonlijk figuren die dit soort evenmenten organiseren met als doel om er zoveel mogelijk Subsidie en sponsorbijdragen mee binnen te halen, met vrijwilligers werken en de inkomsten voor 80% laten vloeien naar Management, telefoon, huisvestingskosten ed. en ingehuurd deskundig personeel (zijn ze zelf).

Ik weet dit, want heb destijds hun ingediende begrotingen bij de overheid opgevraagd.

Vandaar dat ik huiverig ben geworden aan dit soort evenemnenten geld te geven, maar nogmaals, dit vertrouw ik wel.

Link naar reactie
  • Administrator
Zou een Z3/4 beschouwd worden als 'exoot'? :thumbup:

Volgens de deelnemerslijst 2009/2010 deed ook een Z3 2.8 Roadster mee --> Volmondig ja dus! Sterker nog een Toyota Supra mag ook al door gaan voor exoot ....

Link naar reactie
Volgens de deelnemerslijst 2009/2010 deed ook een Z3 2.8 Roadster mee --> Volmondig ja dus! Sterker nog een Toyota Supra mag ook al door gaan voor exoot ....

Dat 'sterker nog' volg ik niet helemaal. Een Supra heeft ruim 300 pk. Da's heel wat meer dan de meeste Z-jes en niet slecht voor een model van begin jaren 90. Een Supra komt m.i. dichter in de buurt van 'exoot' dan die Z3 2.8.

Link naar reactie
  • Administrator

We drijven een beetje af van het onderwerp van het topic ben ik bang, maar ik zou de gemiddelde Tokyo driftmobiel toch niet als 'exoot' willen duiden ...

30607_150130.jpg

Van een exoot moet ook nog wel iets uitgaan wat aan de smaak appeleert wat mij betreft ... :thumbup:

Link naar reactie
ik heb nog nooit een japanse auto gezien die met smaak ontworpen is :unsure:

Pas toch op met wat je zegt: de Z3 is ontworpen door een japanner

Joji Nagashima

(met dank aan Ad Kusters)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.