Ga naar inhoud

BijZZZonder plaatje...


Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

:wave: mooie :m:, en een erg toepaselijke nummerbord JSF. ik had die combinatie (met een streepje ertussen) op mijn 328.

en toen programmeerde ik ook onderdelen voor de JSF prototype, jeetje is al ruim 11jaar geleden en we hebben hem nog niet ( :thumbup: oftopic)

Link naar reactie

Hee Frido... wat is dit nou...

Is het zelfs JOU, met JOUW charmes en overredingskracht, niet gelukt om Danny zover te krijgen dat ie hier zelf z'n M ff voorstelt... :m: Goh, jammer... of hebben we nog wat tegoed :wave: .

@ Danny: coole bak! En nu als de wiedeweerga zorgen dat we je weer op het forum terugzien :thumbup:

Link naar reactie

Idd, nondeju, nice :thumbup: --> laat je nog eens ff zien op het forum Danny.... zo'n bak vraagt om een snelle rit met het z3forum in de Eifel !

Link naar reactie

Goed om Danny te zien bij zijn mooie Z! :ok:

Morgen is het Limborit-time, voor ons drie jaar geleden de eerste forum-rit, waarbij Danny ons vakkundig door Duitsland en Belgie heeft gereden! :wave:

IMG_0941.JPG

En nu als de wiedeweerga zorgen dat we je weer op het forum terugzien :thumbup:

Sas, dat punt is misschien dichterbij dan je denkt:

Schermafbeelding%202011-05-20%20om%2023.26.00.png

:m:

Link naar reactie

Af en toe schijnt hier toch een lekker zonnetje op het forum :thumbup: de laatste weken

De return van de :m: van Rob, en dus Rob ook wat actiever, Danny gespot met een JSF, PJ die na het skizeizoen weer eens ff langskomt (waar blijft die ZZZ(Z), Frido uit de winterslaap.... morgen LR5

Deze zomer maar eens een LimboRit Corryfeeen Edition organiseren....... maakt niet uit wat je rijdt die dag...... :wave:

Link naar reactie

Na het heugelijke nieuws vernomen te hebben dat Rob zijn comeback gemaakt heeft , kon ik moeilijk weg blijven nadat je zo op het forum gepresenteerd wordt. :wave: Ondanks de "schijnbare" afwezigheid van Frido, kan ik toch zeggen dat hij prima op de hoogte is van alle ins en outs kwa forum gebeuren. :ok: Ben vooral blij om te zien dat het forum nog altijd zo levendig is, en zeker te pruimen voor zo'n "LimboRit Corryfeeen Edition". De Z3 krijgt nog zijn eigen topic, maar vooralsnog alleen deze plaatjes. :thumbup:

One of a kind Zedri chrome ashtray lid

83925010.jpg

Hij ligt echt niet lager hoor...

111iff.jpg

Als DIY'er kun je het natuurlijk niet laten om een kijkje onder dat deksel te nemen....

333tb.jpg

Veerpootbrug moet nog vervangen worden, simota zolang een MAC airbox nog niet in de aanbieding is. :m:

222cl.jpg

Link naar reactie

Danny, geweldig, wat mooi, welkom terug!

Ben je nu eindelijk, geintje, uitgestudeerd??

Nu Huub nog effe terughalen en dan is het zooitje ongeveer compleet.

We spreken elkaar nog.

En Frido: dank je wel voor je voorzet! Groeten aan Mat (ben er nog altijd niet achter hoe je dat schrijft...).

Grote groet, ook van Veerle,

Rob.

Link naar reactie

Grote klasse dat je weer op het forum rondsnuffelt :drank:

maar waarom YK die hoeren er nou weer gelijk bij moet halen :D

Gefeliciteerd Danny, Leuk weer iets van je te hoeren. :ok:
Link naar reactie

Dat je weer op het forum rondhangt begrijp ik. Maar om hiervoor zo'n proleten bak aan te schaffen vind ik lichtelijk overdreven... :unsure: Welnee, goed gedaan Danny, gave bak lekker van genieten i.pv. ontleden :thumbup:

PS, je sollicitatie brief kan je aan Tja richten :D

Link naar reactie
Ik ben benieuwd wat die nu weer aan deze Z gaat verbouwen.

ik denk incognito ombouwen naar een 4-cilinder. Dan is de cirkel rond en doet het ook leuk bij het stoplicht :thumbup:

Welcome back Danny.

Link naar reactie
Nu Huub nog effe terughalen en dan is het zooitje ongeveer compleet.

We spreken elkaar nog.

En Frido: dank je wel voor je voorzet! Groeten aan Mat (ben er nog altijd niet achter hoe je dat schrijft...).

Grote groet, ook van Veerle,

Rob.

@Rob: Het is Math, die gluiperd had een keer Zijn rijbewijs op tafel liggen en daar stond Martinus op als roepnaam?!?

Dus bij navraag noemde Ze hem thuis Math omdat dat makkelijker is om meerdere naamgenoten uit elkaar te houden.

Maar ehh...Jíj niet weten hoe je iets moet schrijven? Dat is nieuw voor mij/ons... :huh:

Heeft onZe Huub ook weer verlof opgenomen?

Vette groet terug van Von en mij en natuurlijk ook aan Veerle!... :huh:

@Danny: Je hebt woord gehouden snelle gast... :thumbup:

Als ik die plaatjes weer Zie weet ik dat ons nog véél meer moois te wachten staat... :foto:

Zéér spoedig probeer ik een mini Meet and Greet te regelen, je moest eens weten hoe gisteren naar je gevraagd is!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.