Ga naar inhoud

Foto gezocht


HAL2001

Aanbevolen berichten

Binnenkort krijgt mijn Z3 een nieuw stoffen dak, maar ik twijfel nog over de kleur. Beige is eigenlijk al wel afgevallen, zwart is een optie maar ik ben zo benieuwd hoe een montreal blauwe Z3 roadster met blauw stoffen dak er uit ziet. Ik heb me suf gegoogled maar nog geen goede foto gevonden. Weet iemand een mooie foto op internet? Dan hoor ik het graag. En als iemand toevallig een montreal blauwe Z3 roadster met blauw stoffen dak heeft en een foto wil maken... Graag!

Dank alvast.

Link naar reactie
  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Goed formuleren is best lastig. :thumbup:

Ach, ik schat de mede Z-rijders wat hoger in dan jij denk ik. Als ik schrijf dat het dak van mijn Z3 wordt vervangen, ga ik er vanuit dat iedereen wel snapt dat ik niet het dak van een Z3 Coupé ga afzagen..... :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Tis niet op Montreal blauw, maar toch, misschien heb je er iets aan:

orig.jpg

IMG_3415.jpg

2608600-1.jpg

2608600-2.jpg

Ik zou er niet langer over twijfelen, ik zou het gewoon doen. Blauw past toch beter bij blauw dan zwart imho. Als ik ooit een nieuwe softtop nodig heb wordt het een blauwe ... :thumbup:

Link naar reactie

Eens gewoon blauw doen tenzij je van meer contrast houd dan zou je zwart kunnen nemen of Rood maar dat moet je maar even vragen aan roodkapje.

Ik zou blauw nemen, succes met de keuze.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.