Ga naar inhoud

Houten handrem en armsteun

Enzo Sebastian

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie weet waar ik een houten handrem voor in mijn Z3 kan vinden? Ik heb een origineel notenhout pakket (ahornhout volgens mij), en vind het nog niet eens zo slecht staan :blink: ook al zijn er hier en daar wat andere meningen.. Nog vollediger lijkt me mooi zelfs!

Nu ben ik op zoek naar de volledig houten handrem. Heeft iemand die in de Z3 en is die geinteresseerd in een mooie verkoopprijs? Weet iemand waar die anders verkrijgbaar zijn?

Daarnaast is de kleur hout in mijn auto hetzelfde als in deze simpele Marktplaats-armsteun; http://link.marktplaats.nl/439108090..

heeft iemand die erin zitten? Zou dat passen? Ziet wel handig uit namelijk! Kwaliteit zal niet Duits of Italiaans zijn maar wellicht werkt ie wel!

Hoor het graag :thumbup:

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Die armsteun ziet er toch niet uit :thumbup:

Geplaatst:

Nah, vind het wel meevallen Ferry.. Dat hout is werkelijk precies de kleur in de Z3.. Maar vraag me af of iemand er ervaring mee heeft :blink: want als ie nog beetje goed zit ook is het die twee tientjes wel waard toch? :thumbup:

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

Ieder zijn eigen lolletje natuurlijk, maar deze ziet er wel verdomt plastic-achtig uit..

Maargoed € 20,- is inderdaad weinig geld..

• Administrator
Geplaatst:

Smaken verschillen toch, en als jij die mooi vind dan zou ik ze voor voor die 2 tientjes gewoon proberen...

Geplaatst:

Het liefst wil ik een Leatherz armsteun.. die dingen zijn zo mooi afgewerkt, maar zo verdomde duur.. Ik denk dat ik deze gewoon ga proberen binnenkort!

En thanks Ron! Geen idee of ie past zal ff zoeken :blink: maar zo ja, ga ik bieden! :thumbup:

• 4 weken later...
Geplaatst:

Nou, we wachten even met de armsteun.. lekker doorsparen voor een Leatherz model. Goedkoop is toch duurkoop, is mijn ervaring. De houten handrem komt eraan :thumbup:

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

Ik zag vandaag op de rommelmarkt nog een aftermarket armsteun..

lekker goedkoop... køt kwaliteit.......'t was echt iets voor jou... :thumbup:

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

Je kan er toch wel tegen he..? :stupid::thumbup:

:thumbup:

Geplaatst:

In dat geval :rolleyes:

Ik heb nog wel twee houten kistjes ter vervanging van de lederen stoelen :rolleyes:

Geplaatst:
Ik ben Amsterdammer. Kan heeel wat hebben :rolleyes:

dat moet ook wel om het daar uit te houden :rolleyes:

Geplaatst:
In dat geval :rolleyes:

Ik heb nog wel twee houten kistjes ter vervanging van de lederen stoelen :rolleyes:

Maar ik ben ook wel wat luxe gewend. Dus waarom downgraden? Haha.

Geplaatst:

Ik heb nog een mooie in de aanbieding, Kan je helemaal naar eigen smaak vormgeven :thumbup:

handremsetje005.jpg

SUCCES!!!!!!

Geplaatst:

Ben je weer op de zolder geweest :thumbup:

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

Floor, walnoten kraak je toch gewoon tussen je handpalmen? :thumbup:

Geplaatst:

Floor, als je helemaal dit fotootje moet hosten ergens en moet replyen, MOET het wel grappig zijn, maar ik snap 'm niet?

Geplaatst:

Stuk hout, Mes, Vormgeving, Handrem,Armsteun .Gaat het belletje nu?

Geplaatst:

En je zei dat je het niet snapte :thumbup:

Maar ik wil het wel weghalen hoor.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen