Ga naar inhoud

Inleg filter cargoods.nl


Boy1803

Aanbevolen berichten

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat wil je ermee bereiken?

Voor vervanging zou het best kunnen maar ander geluid of prestatie moet je niet verwachten.

Wat de website zegt is dat er meer vermogen vrij komt en ander geluid. Maar denk dst dat een beetje onzin is. Vandaar de vraag voor ervaring.

Toch goedkope manier om naast het gejank van de g power een donkere brul ernaast te hebben. Weet niet of het een goede combi is.

Link naar reactie
Wat de website zegt is dat er meer vermogen vrij komt en ander geluid.

Dat heb ik ook gelezen, maar zelf een open luchtfilter (zie andere topics) blijken niet echt merkbaar meer vermogen te geven dus dan zou dit met een inleg filter wel heel knap zijn.

Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit wellicht iemand met ervaringen die dit kan bevestigen of niet.

Link naar reactie
  • Administrator

Tuurlijk komt er meer vermogen vrij :rolleyes: , je bent 30euro lichter en dan is de pk gewichtsverhouding idd beter :rolleyes:

Link naar reactie

g power?

dus een compressor erop?

tja ,ik denk dat voor een standaard config zo,n "sport"luchtfilter niet echt veel doet maar wanneer je meer vermogen uit een motor wilt gaan halen dan

moet er meer lucht en brandstof in (en uit) dan standaard.

ik denk dat wanneer je dat doet er wel degelijk winst te halen valt in het gebruik van een beter lucht filter ,vooral wanneer de vraag aan lucht de doorlaat mogelijkheid van een standaard filter overstijgt.

misschien kan het al wel iets schelen bij gebruik van een compressor,alleen zou ik kijken naar een k&n,of simota,al dan niet in zon aanzuigkitje.

en geen goeiekoopie zoeken.

Link naar reactie
Geloof dat het een G power uitlaat is.

Hey,

Het gaat inderdaad om een uitlaat haha. Anders had ik het wel geweten.

Maar was benieuwd of iemand ervaring ermee had. Heb zelf een 57i kitje een keer gehad leuk geluid onder de motorkap maar qua performance weinig verschil idd.

Ik vraag me af of er door een inleg filter ook ander geluid ontstaat

Maar dat zal denk ik niet het geval zijn.

Gr

Link naar reactie

Heb een G-power uitlaat onder m'n 2.8 gehad. Dit gaf een mooi geluid, ook als je het gas wat los liet ontstond er een mooie na-roggel.... heerlijk :rolleyes:

Geeft wel wat meer herrie, daar moet je van houden.

Link naar reactie

Van een inlegfilter ga je precies niets merken. De vorige eigenaar van m'n zzz had een K&N open luchtfilter gemonteerd, deze zorgt wel voor wat extra geluid. Maar ik heb toch de originele airbox weer teruggezet omdat die K&N alleen maar warme lucht aan stond te zuigen.

Link naar reactie

Wil je meer vermogen en een mooi geluid dan zou ik gaan voor de Z3M van Z3emmer,al de rest van andere filters en uitlaten is volgens mij geld uitgeven aan teleurstellende resultaten. :unsure:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.