Ga naar inhoud

roadster solutions


DREKES

Aanbevolen berichten

beste beemer mensen.

op de website roadster solutions,mooie dingen zien staan. :unsure:

wil er items bestellen maaaaaaar? :wave:

de vraag aan jullie ,is dit een goede betrouwbare site

hoor graag/lees jullie ervaringen van deze website

Link naar reactie
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 1 jaar later...

Ik heb een hoes besteld via Roadster Solutions, eerst een mail gestuurd om te informeren hoe hoog de verzendkosten zijn. Ik kreeg niet direct antwoord daarom even telefonisch contact gehad met het bedrijf in Amerika (wel rekening houden met het tijdsverschil). Ik heb een hoes besteld die alleen over het dak en de ramen gaat. Verzendkosten zijn $60, verzending via USPS. Voor zover ik heb kunnen nagaan hoef je voor aankopen tot $150 geen invoerrechten te voldoen, wel btw maar dat schijnt steekproefsgewijs te gaan. Je krijgt een mail met een tracking nr via USPS zodat je de voortgang van de verzending kunt volgen. Als het goed is ontvang ik de hoes binnenkort, hij is al in Nederland. Betaling gaat via de creditcard. Ik zal je laten weten hoe het afloopt en hoe de hoes bevalt.

gr Maro

Link naar reactie

Vervolg:

Vandaag de hoes ontvangen vanuit Amerika, bezorging in Nederland ging via postnl. Via hun site kun je een track&trace nummer krijgen om de verzending binnen Nederland te volgen. Na aankomst in Nederland duurt het even voordat de zending naar je toekomt. Dat heeft te maken met de douane afwikkeling en kan max 30 dagen duren. Uiteindelijk moest ik nog btw betalen (19%) en inklaringskosten €17. Reken er dus op dat er aan verzendkosten, inklaring en btw nogal wat bijkomt. De verzending en betaling ging prima, ik ben dus positief over Roadster Solutions. En ja de hoes ziet er goed uit en beschermt mijn cabriokap tegen vuil enz.

gr Maro

aangepast door Sjonnie Kroket
FQVWD het is niet nodig je eigen quote te herhalen.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Ik ben nog maar een paar dagen lid van het forum maar ik heb wel interesse in een groupbuy voor een hoes die over de gehele auto gaat. Dus als er meerdere mensen zijn hou ik me aanbevolen.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Hoi,

Ik heb de Armrest besteld en hem laten leveren bij mijn broer die een maand inde USA was voor zijn werk,

Laten leveren in hotel, na betaling met visa.

Prima geregeld,

Maar ze leveren inderdaad ook via Ups is Europa wat ca 50-60 dollar kost voor handzame maten.

Inderdaad stevige prijzen maar leuke spullen

Goede ervaring dus,

Link naar reactie

Ik heb hier ook een hoes besteld, prima service wel zijn de verzend kosten stevig en daarbij nog invoerrechten. Ik ben zelf nog europees bedrijf tegen gekomen die een speciaal passende kap hoes voor een z4 kan leveren, materiaal is van ademend materiaal en werkt perfect

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.