Ga naar inhoud

Ik weet al wat ik over 25 jaar koop...


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik vind 'm eerlijk gezegd niet zo heel opzienbarend, en dat heb ik met alle nieuwe bmw's.

Imho een beetje het vorige model, met hier en daar een extra vouw in de carosserie en een aantal zaken wat glad gestreken.

Interieur is wel mooi.

Maar over 25 jaar koop ik eerder deze:

2011-Aston-Martin-DBS-Volante-029.jpg

Link naar reactie
  • Administrator
Over 25 jaar? Dan huren ze deze voor me:

Gevoel voor humor kan je niet ontzegd worden op deze zondagmiddag!

Maarre, niet zo somber Bart, misschien rijd je tegen die tijd wel in zo'n cabrio... :schater:

Link naar reactie

Mijn eerste reactie dacht ik aan een Honda Accord Coupé :wub: ....vind het niks op het eerste gezicht.

Daarnaast bedenk ik mij hoe oud ik dan ben(hoop ik) .

Eerst moet ik mij dan medisch laten keuren voor verlenging van het rijbewijs. Dus zal het eerder een MPV/SUV achtige mobiel zijn om in en uitstappen te vergemakkelijken. Statistisch zouden de meeste van ons toe zijn aan een Toyota Yaris..dus ik wacht mijn keus tzt dan nog maar af...

Link naar reactie
Eerst moet ik mij dan medisch laten keuren voor verlenging van het rijbewijs

:wub: leeftijd gaat waarschijnlijk omhoog naar 75 hoorde ik deze week, dus nog net niet Ivo.

Link naar reactie

Ik weet het niet met die nieuwe BMW modellen..... :wub: Het wordt allemaal teveel hightech.

Daarom vind ik de ZZZ zo leuk, dat is allemaal nog puur. Als ik iets anders hierna aanschaf zal het toch meer in de richting gaan van een AC Cobra (replica). Gewoon een chassis, grote V8 en achterwielaandrijving....

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Midlife crisis bestaat niet..

Uit onderzoek van de MacArthur Foundation onder 8.000 Amerikanen tussen 25 en 75 jaar, blijkt dat hoewel iedereen familiair is met de term 'midlife crisis', slechts 23% zegt zulk een crisis te hebben gehad. Amper 8% van die respondenten zagen hun crisis als iets dat gelinkt was aan het besef dat ze ouder werden, 15% ervaarde de crisis als een gevolg van specifieke gebeurtenissen in hun leven. Opmerkelijk genoeg ervaarden de meeste respondenten een toenemend gevoel van welzijn, naarmate ze ouder werden. Wat houdt de mythe van de midlifecrisis dan in leven?

Volgens Richard A. Friedman professor psychiatrie aan de Weill Cornell Medical College, is onze door jeugd geobsedeerde cultuur, waarbij het voortdurend nastreven van zelfherbronning wordt verheerlijkt, de belangrijkste schuldige. De media staan vol met verhalen over mensen die proberen hun vergane jeugd te heroveren door hun partners aan de kant te zetten, hun jobs op te geven of hun familie te verlaten. Wie kan daaraan weerstaan? De meeste mensen van middelbare leeftijd, als we bovenstaand onderzoek mogen geloven.

Met uitzondering van enkele mensen -meestal mannen- die de midlife crisis als sociaal acceptabel excuus gebruiken om hun gedrag te verantwoorden dat ze tentoonspreiden wanneer ze plots ontwaken en ontdekken dat ze geen 20 meer zijn.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.