Ga naar inhoud

Upgrade Verlichting Z4;


peterz3

Aanbevolen berichten

Toen ik bij Ruud ( roodkapje )was een paar weken geleden zag ik ze liggen , een nieuwe set voorlampen voor een Z4

met Angel eyes met bovenstrook verlichting en kleine oranje knippers .

Dus meteen maar besteld in een zwarte uitvoering die wat beter past bij mijn Z, en vandaag laten inbouwen bij Ruud

want die had al eerder een setje ingebouwd.

Wouw wat een mooie upgrade voor mijn Z, ik reed met een big smile naar huis ;-) thanxxx Ruud !

Zie bijgevoegde foto's;

06IMG_2797.jpg

IMG_3335.jpg

aangepast door peterz3
Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Ziet er goed uit. Mijn koplampen zijn ook de mooiste niet meer door steenslag e.d. Wat kost dit bij benadering? Branden die oranje knippers nu permanent bij dimlicht trouwens (Amerikaanse stijl zeg maar)?

Link naar reactie
  • Administrator

Qua prijs heb je gelijk Ruud, maar dit zijn niet degene die Peter heeft laten inbouwen, kijk maar eens naar de richtingaanwijzers. Van Peter ontving ik inmiddels alle info, waarvoor dank Peter! (en Ruud evengoed dank voor het meedenken natuurlijk)

Link naar reactie
  • Administrator

Hey ja die zijn anders, jeetje en dan heb ik nog wel 4 ogen

toch maar even in de garage kijken of daar wel een Z4 staat ipv een Z3 :schater:

Link naar reactie
Jammer dat ze geen versie hebben voor xenon.

Het zijn op zich wel mooie koplampen :rockon:

Die kan je door ruud wel laten aanpassen , die heeft al een set ingebouwd met xenon !

Link naar reactie

geen xenon mad.gif

of een aftermarketkitje dr in nono.gif

jammer

ik heb wel al eens via ebay contact gehad met een gast die facelift met angelyes aanbood,hij bezwoer me dat met wat wijzigingen aan de pinnen in de stekker de boel gewoon zou werken bij alle z,4,s

maar ja ,t blijft wat prijzig die oem lampen unsure.png

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.