Ga naar inhoud

gezocht: rechter koplamp en achterlicht


Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • Administrator

Nou ik ben benieuwd naar je gerestaureerde Schnitzerparadijs! :P Waar in Oisterwijk mogen we de zzz trouwens zo'n beetje terugvinden (ik hoef geen precieze lokatie hoor, vroeg me meer af of als ik vanuit Haaren over de Oisterwijkseweg of via de Gever naar de Gemullehoekenweg rijd, of op een terrasje op De Lind zit, ik hem ergens tegen kan komen)?

Link naar reactie

de eerste BMW die opknapt van after market koplampen moet ik nog tegenkomen, ook ná vandaag.

nu hoeft zo'n beestje echt niet origineel te blijven, maar dit ziet er IMHO echt niet uit. :wave:

Link naar reactie
de eerste BMW die opknapt van after market koplampen moet ik nog tegenkomen, ook ná vandaag.

nu hoeft zo'n beestje echt niet origineel te blijven, maar dit ziet er IMHO echt niet uit. :wave:

Valt toch wel mee?

Er zit ook nog een lens dimlicht in, dus misschien ook een beter lichtbeeld / scherper lichtbeeld.

Het enige is dat je de angel eyes wat duidelijk op de lampen ziet liggen, maar voor de rest vind ik het wel mooie lampen.

Mooier dan dat al het gespiegelde bijv zwart zou zijn.

Niet dat alle bmw's nou zo overduidelijk angel eyes moeten hebben hoor (net als dat van mij ook niet alles led moet ofzo).

Het is idd altijd een beetje balans zoeken, en niet 'upgraden' om het upgraden.

De auto ziet er op de foto's mooi uit voor een auto van (alweer) 14 jaar oud.

Link naar reactie

De auto ziet er weer perfect uit en ook de lampen vind ik wel mooi. Of ik ze er zelf op zou zetten...kwee niet.

Wat ik wel jammer vind zijn al die :thumbup: kieuwen op de auto terwijl het overduidelijk geen M is. Zal wel aan mijn purisme liggen... :thumbup:

Heb een fijn seizoen met een mooie z3......

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.