Ga naar inhoud

Diverse spullen op Marktplaats gezet


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik heb wat "overtollig" spul op Marktplaats gezet.

Mocht je interesse hebben in 't één of ander, laat het me even weten. D'r zit nog ruimte in de prijzen, zeker bij afname van meerdere spullen tegenlijk.

http://verkopers.marktplaats.nl/1716347

Alles voor een Z3 Roadster.

Gr. Rob

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Heb je soms ook rolbeugels te koop? :schater: :schater:

Ja hoor, voor jou wel. Hangt wel een beetje af van wat je er voor over zou hebben, maar dan sloop ik het er zo weer uit :clapping:

Link naar reactie
  • Administrator
Ik heb wat "overtollig" spul op Marktplaats gezet.

Gr. Rob

Jammer dat de postcodekanjer niet in jou postcode was gevallen, dan had je je spullen kunnen houden om de zed te blijven rijden :schater:

gr Ruud

Link naar reactie
  • Administrator
Jammer dat de postcodekanjer niet in jou postcode was gevallen, dan had je je spullen kunnen houden om de zed te blijven rijden :schater:

Denk je dat mijn vrouw blij wordt van die pröttel in de keuken? :nono:

Link naar reactie
  • Administrator
Denk je dat mijn vrouw blij wordt van die pröttel in de keuken? :wub:

Wie legt dat dan ook in de keuken neer :nono:

succes met de verkoop.

Gr Ruud

Link naar reactie
  • Administrator
Omdat de WC wat aan de kleine kant is en de garage al vol ligt met rommel :nono:

:schater:

rommel ? daar staat toch je CSi en dat vind ik geen rommel maar :wub::wub::thumbup:

Gr Ruud

Link naar reactie
  • Administrator

Mijn mooie M-stuurtje blijkt helaas niet te passen (facelift... :unsure: ), gaat dus vandaag weer op Marktplaats.

Ik heb hem voor weinig op de kop getikt, dus mocht iemand van hier interesse hebben, dan gaat die voor dezelfde prijs (€ 175,00) weg, op Marktplaats zet ik hem duurder in :D.

Super staat van leer, geen slijtage, stiksels allemaal mooi.

Eventueel omruilen voor een gelijkwaardige PREfacelift versie mag natuurlijk ook!

Link naar reactie
  • Administrator
Goede verkoper ben je :unsure:

Opbergvak, bak en deksel los van elkaar verkopen :D

Bewust gedaan, heb er zelf een hekel aan als ik 1 ding nodig heb en er diverse andere verplicht bij moeten kopen waar ik dan weer niets aan heb.

Beter los aanbieden en dan leuke prijs maken als er meerdere dingen samen worden gekocht :thumbup:

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Administrator

^ schopje ^ :thumbup:

Stuur mag voor forumleden weg voor € 150,00.

Wie maakt me los, mijn vrouw loopt te zeuren dat het spul eens uit de keuken weg moet :thumbup::wave:

Link naar reactie
  • Administrator
past dat in een QPe met open dak :unsure:

Nee, maar als je nou 2 gaten in je dak boort, kun je hem wellicht als beweegbare spoiler gebruiken... :sleepy:

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

Stoelen zijn verkocht.

Nog in de aanbieding een M-stuur incl. airbag voor facelift € 150,00 (forumprijs)

Windscherm € 150,00 (forumprijs)

Link naar reactie
Nog in de aanbieding een M-stuur incl. airbag voor facelift € 150,00 (forumprijs)

Windscherm € 150,00 (forumprijs)

de niet-forumprijs is EUR 50 lager? :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.