Ga naar inhoud

Upgrade Achterlichten Pre-facelift


Alpiemeltje

Aanbevolen berichten

Ik ben ooit deze foto tegengekomen van achterlichten voor een pre-facelift model die er een beetje uitzien als de facelift uitvoering.

Achterlichtenupgradepre-facelift.jpg

Ik kan alleen nergens meer vinden wie deze lampen aanbiedt.

Kan iemand me verder helpen?

THX

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Wow; door de forumcrash missen we hier nu de hele uitkomst; JK wil geen hele verbouwing (dus geen echte facelift lichten) en vindt symmetrische lichten (met een wit glaasje bij de mistlamp met daarachter een rode lamp) geen echte verbetering , de rest vindt die nep facelift lichten niet zo fraai, dus het blijft zo?

Link naar reactie

Ja, die achterlichten blijven dus (voorlopig) maar zo. Ik heb me nog eens verdiept in de quad conversie. Op het Z4-forum.com is een fraaie ombouw te vinden met de carbon diffuser en een complete dubbele uitlaat met 2 dempers zoals de M die heeft. Dat vind ik echter gekkenwerk. De Eisenmann met de 2 extra uitlaten via een verbindingspijp ziet er net zo fraai uit en is veel eenvoudiger te realiseren. De afwerking van de extra opening in de diffuser baart me echter wel zorgen. Ik ben pietje lutje, dus het moet dan wel ook echt goed en mooi gebeuren. Ik plan dit soort grote klussen uitgebreid, en als ik er niet van overtuigd ben dat het gaat lukken en dat ik alle benodigde spullen heb dan begin ik er gewoon niet aan.

Er heeft zich nog niemand op het forum gemeld die deze ombouw zelf heeft gedaan, dus...... :rolleyes:

Ook het uitzoeken van andere velgen is een eindeloze afweging. CSL, BBS CH R, ASA AR1, of toch maar de originele 108 houden?? Zilver of zwart?

Veel velgen worden met de tijd steeds mooier, andere vallen na verloop van tijd toch tegen. Ook daar ben ik nog niet uit.

Wordt vervolgd.

Link naar reactie
  • Administrator
Ook het uitzoeken van andere velgen is een eindeloze afweging. CSL, BBS CH R, ASA AR1, of toch maar de originele 108 houden?? Zilver of zwart?

Veel velgen worden met de tijd steeds mooier, andere vallen na verloop van tijd toch tegen. Ook daar ben ik nog niet uit.

Wordt vervolgd.

Ik zou zeggen; koop van iedere velg een los exemplaar. Monteer alle drie je nieuwe velgen en laat ook een van je 108's gemonteerd. Rij daar een jaar of drie mee rond en je weet wat een blijvertje is en wat niet ... :schater:

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Je kunt ook (rode)folie kopen en deze over de achterlichten plakken... is een goedekope en mooie oplossing om rode achterlichten te creeeren.

www.ultimatetuning.nl

Ik heb dit gisteren bij mijn eigen Z4 gedaan. en ben over het resultaat erg tevreden.

PS hoe krijg je foto's aan een posting toegevoegd?

aangepast door Peter Knops
Link naar reactie
  • Administrator

Van een Duitser die de witte Hela achterlichten (destijds een OEM accessoire) zelf zo heeft laten laseren. Ze zijn dus nergens zo verkrijgbaar. Als je op www.zroadster.com de moeite neemt om de vele zoekresultaten bij "Doner Tuning" (ik verzin het ook niet, ik ben maar de boodschapper ;-)) door te spitten kom je ze vanzelf een keer tegen ...

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik heb me nog eens verdiept in de quad conversie. Op het Z4-forum.com is een fraaie ombouw te vinden met de carbon diffuser en een complete dubbele uitlaat met 2 dempers zoals de M die heeft. Dat vind ik echter gekkenwerk. De Eisenmann met de 2 extra uitlaten via een verbindingspijp ziet er net zo fraai uit en is veel eenvoudiger te realiseren. De afwerking van de extra opening in de diffuser baart me echter wel zorgen. Ik ben pietje lutje, dus het moet dan wel ook echt goed en mooi gebeuren. Ik plan dit soort grote klussen uitgebreid, en als ik er niet van overtuigd ben dat het gaat lukken en dat ik alle benodigde spullen heb dan begin ik er gewoon niet aan.

Er heeft zich nog niemand op het forum gemeld die deze ombouw zelf heeft gedaan, dus...... rambo.gif

Mocht je nog interesse hebben in de quad conversie... Ik heb mijne laten plaatsen bij Maxi Performance in Nederland (Hengelo), voor 500 euro all-in ;-)

1 demper met een buis achter de bumper.

Foto's en soundfile: http://www.z3forum.n...lid-van-belgie/ ^_^

aangepast door Bad_Pritt
Link naar reactie
  • Administrator

McShine heeft wel degelijk een punt :237: ; dit draadje gaat over achterlichten en jouw fraaie quad hebben we al ergens anders kunnen bewonderen. Om daar nog iets aan toe te voegen: smilie posts en full quotes sind ja verboten. Lees de 10geboden (met name gebod 4, 5 en 10) nog even na en probeer daar alsjeblieft zoveel mogelijk rekening mee te houden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.