Ga naar inhoud

Sierstuk Deurgreep Binnenkant


Aanbevolen berichten

Allereerst natuurlijk goede wensen voor 2011. In dit jaar ben ik van plan om het sierdeel van de handgreep aan de binnenzijde van het bestuurdersportier te vervangen, vanwege wat krassen erop (je schoenen schieten er zo langs als er niet veel ruimte is om in te stappen...). Die stukken zijn, begreep ik, niet los te bestellen, komen met de hele binnenkant mee. Dat is me nou net weer te gortig (900 euro). Weet iemand raad :thumbup: , dat wil zeggen: zijn deze glimmend zilveren stukken uberhaupt te koop en zijn ze dan ook nog een beetje makkelijk te monteren??

Dank voor jullie input!

Coen.

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Bedoel je bij deze afbeelding onderdeel 12?

MTYzNDY2X3A=.png

Het hangt er helemaal vanaf welke afwerking aan de binnenkant hebt of die nog te leveren zijn.

Ik had hetzelfde probleem, met chrome line interieur (geleverd van 03-05), en dat is gewoonweg niet meer te leveren.

Je kan het onderdeel dan wel in een andere kleur krijgen (titanium oid), maar dat matcht dan niet met de delen van je stuurwiel en pookknop. En de dealer was nog verbaast ook dat ik het onderdeel in andere kleur niet wou kopen... :schater:

Zo'n sierplaatje kost geloof ik iets van 20 tot 30 euro, maar het hangt dus van je interieurdesign af of het nog leverbaar is helaas.

Link naar reactie
  • Administrator

Los van het feit dat ik het een vreemde plek vind om met je schoenen langs te schuren (of je moet wel héél raar doen in je auto :rolleyes:), denk ik dat je met cockpit spray al een heel eind komt. Wil je het echt vervangen, zoek dan gewoon eens op http://www.ebay.de.

Succes!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.