Ga naar inhoud

Rollenbank Dag


Z3Mrunner

Rollerbank dag Z3 Forum  

30 leden hebben gestemd

  1. 1. Er wordt een rollerbankdag georganiseerd voor het Z3 forum waar je het vermogen van je Z kunt laten meten.

    • Ja, ik heb in principe belangstelling
      15
    • Ik weet het nog niet (Lutser)
      5
    • Ik kom niet want dan val ik door de mand met mijn praatjes (mietje)
      2
    • Nee, ik heb thuis al een bank staan
      8


Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gaaf man, wat voor een diesel dan <_<

He, kl..thommel moet je geen aandacht aan je visite geven die nu bij je op bezoek is. Ze hebben al een uur geen drinken gekregen. En de hele avond alleen maar pretzels eten maakt je wel dorstig hoor.

Link naar reactie
Ik heb thuis al een bank (en in de auto ook) en geeneens een Z. Toch ben ik wel benieuwd. Bovendien steun ik graag iets als er iets te steunen is. Dus toch maar ja.

Je kan je ook al op de BMWPortal inschrijven. Daar zijn we al iets verder met de organisatie. <_<

Link naar reactie

De kosten zullen rond de 50,- komen te liggen.

Het bedrijf heeft hiervoor geen aparte verzekering en het is dus geheel op eigen risico.

In de afgelopen 10 jaar is er nooit wat mis gegaan. (Wat geen enkele garantie voor de toekomst geeft. :thumbup: )

Er zijn minimaal 10 deelnemers nodig maar ik kan het mogelijk met een ander BMW forum bundelen.

Link naar reactie

En om de kerels van de mietjes maar gelijk te scheiden:

Kijk eerst hiernaar voordat je je definitief inschrijft:

Rollenbank

Ook het commentaar:

Wie slaat er nou af naar links op een rolband?

Linksaf gaan zonder knipperlichten. Een boet lijkt me op z'n plaats. :schater:

Eej Harry, zit ie vast aan den veurkaant? Jot jom, goan meej da ding!

Link naar reactie
  • Administrator
Je kan je ook al op de BMWPortal inschrijven. Daar zijn we al iets verder met de organisatie. :thumbup:

Ah een nieuw plekje gevonden waar ze je nog wel serieus nemen? :schater:

Link naar reactie
Ah een nieuw plekje gevonden waar ze je nog wel serieus nemen? :schater:

Ik doe me daar voor als iemand die BMW-csi's restaureert en in de brillenhandel zit.

Dat werkt goed. Ze denken dat ik een moelijke jeugd heb gehad en zijn wat coulanter. :schater::schater:

Link naar reactie
  • Administrator
en zijn wat coulanter. :schater::schater:

Ja, dat heb ik gezien... over intercoolers beginnen in je voorsteltopic en dan keihard gedisst worden dat dat niet in een voorsteltopic thuishoort :schater: :D :unsure::P

Link naar reactie
..een van de fora waar ik nog wel vrienden heb

Op "dat forum" heet je ook gewoon Z3MRunner? :D

Ik doe me daar voor als iemand die BMW-csi's restaureert en in de brillenhandel zit.

Heb je ook zo'n dating site foto van "jezelf" als avatar daar?

Link naar reactie

GVD, je kunt hier ook niets voor jezelf houden, he. Stelletje stalkers :schater:

Zelfs mijn fimpjes werden gesencureerd omdat er schade BMW's in voorkwamen. Wat dat betreft is dit wel een vrij forum.

In sommige andere fora gaan ze overigens wel geweldig op de vuist met elkaar. Dan is het hier wel rustig met zo nu en dan een klein opstootje maar dat staat niet in verhouding tot het geweld in met name buitenlandse fora.

Hebben jullie me ook al gevolgd op het SM forum? Mijn nickname is daar: SMRunner :schater:

Link naar reactie
Heb je ook zo'n dating site foto van "jezelf" als avatar daar?

Ik heb gewoon Rob CSI's foto gebruikt maar nu krijg ik steeds mailtjes van mensen die zeggen dat ze nog geld van me tegoed hebben of van vrouwen die beweren dat ze nog een kind van me hebben. :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
Heb je ook zo'n dating site foto van "jezelf" als avatar daar?

Jullie willen een echte datingsite foto? Dan krijgen jullie ook een datingsite foto... zo goed? :m:

Link naar reactie

He, goed gevonden Ron. Daar was ik nog naar op zoek. Deze auto is ook strak verankerd in tegenstelling tot mijn eerste filmpje.

Wat natuurlijk weer ten koste gaat van de suggestie van de baron: Plet ook eens een toevallige passant. :schater:

Link naar reactie

Tot nu toe 14 geïnteresseerden.

Lijkt me voldoende om iets in te gaan plannen. Ik ga deze week contact opnemen met BAR en afstemmen wat de opties, kosten etc. zijn.

Even kijken of we er een leuke happening van kunnen maken.

Wordt dus vervolgd. :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.