Ga naar inhoud

Rollenbank Dag


Z3Mrunner

Rollerbank dag Z3 Forum  

30 leden hebben gestemd

  1. 1. Er wordt een rollerbankdag georganiseerd voor het Z3 forum waar je het vermogen van je Z kunt laten meten.

    • Ja, ik heb in principe belangstelling
      15
    • Ik weet het nog niet (Lutser)
      5
    • Ik kom niet want dan val ik door de mand met mijn praatjes (mietje)
      2
    • Nee, ik heb thuis al een bank staan
      8


Aanbevolen berichten

Voor de vervanging van mijn daily ben ik wat actief op andere fora.

Mijn nieuwe daily wordt een diesel en die moet natuurlijk gechipt worden.

Ik kwam daardoor op het spoor van een bedrijf (beek auto racing) met een race historie waar we een eventueel een Rollerbankdag kunnen organiseren.

Voordat ik hier tijd in ga stoppen, even een poll.

Rollerbank dag Z3 forum

32foto_me.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Ik mis de optie NEE :thumbup:.

Maar vooruit, vanwege de kerstgedachte heb ik ja gestemd :rolleyes:

Edit: Je was me alweer voor maar nu kan ik niet meer stemmen...

Link naar reactie
  • Administrator
Hoezo, kan je niet meer stemmen?

Ik had al gestemd toen er alleen nog ja stond. Je hebt daarna 3 andere opties toegevoegd :thumbup:

Maar het is een ja hoor, alhoewel ik betwijfel of het handig is om dat ding van mij op zo'n bank te laten jengelen :rolleyes:

Link naar reactie
Maar het is een ja hoor, alhoewel ik betwijfel of het handig is om dat ding van mij op zo'n bank te laten jengelen :rolleyes:

Maakt niet uit, is weer een mooie reden om de dag nutteloos door te brengen met een groep leeghoofden. :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
Maakt niet uit, is weer een mooie reden om de dag nutteloos door te brengen met een groep leeghoofden. :schater:

Komt Lange Wapper ook dan? :rolleyes:

Link naar reactie

Ja, er ging iets niet goed bij het opzetten er horen nog 2 Ja's bij maar kan dat niet herstellen. Misschien kunnen de mods dat nog aanpassen en anders maar niet.

Ik ga zowiezo mijn bimmer daar chippen dus regel het in ieder geval voor mezelf en als ik er meerdere blij mee kan maken dan doen we het ook. :rolleyes:

Als er voldoende interesse is, zal ik het verzekeringsdeel onderzoeken. Waarschijnlijk is het geheel voor eigen risico.

Het pletten van argeloze voorbijgangers is een leuke suggestie. Ik zal dit in het draaiboek opnemen.

Link naar reactie
Voor....
Ik...
Hoezo...
Ik...
Maakt ...
Komt ...
Geen ..

Leuk he, het forum voor jullie tweetjes.... :rolleyes:

IMG_5031.PNG

Leuk initiatief Yangkie, Beek doet ook al die Mini's op het Mini forum, ze hebben er zelfs "stages" van hoever je gaat met de tuning, ik lees er veel goede berichten over.

Link naar reactie

@ Ron: Bedankt maar de keuze Ja stond er al als optie 1. Het probleem was dat er al twee mensen ja + 1 misschien hadden gestemd toen ik de lk de laatste optie toevoegde en dan wordt alles weer op nul gezet en kun je niet opnieuw stemmen. Dus er ontbreken 2 Ja's en 1 misschien

Link naar reactie
Dus er ontbreken 2 Ja's en 1 misschien

Als je aan een poll iets veranderd worden de stemmen gereset. Je kunt ze als mod/admin wel weer handmatig ophogen (zeg maar de verkiezingen "riggen" :rolleyes: ). Dus als we weten wat er bij welke optie stond kunnen we het terug zetten.

Link naar reactie

Nadere info volgt nog. Dit is even een poll of het uberhaupt aanspreekt.

Als er genoeg belangstelling is, ga ik het verder uitwerken en komt er een officieel topic voor een "definitieve" aanmelding waarin, kosten, datum, verzekering, etc. staan.

Link naar reactie
  • Administrator
Leuk he, het forum voor jullie tweetjes.... :D

Héérlijk! Gelijk het gemiddeld dagelijks IQ aandeel weer wat opgehoogd ;)

Link naar reactie

Ik heb ben een mietje met praatjes gestemd. Ik heb ooit een uurtje bij zo'n rollentest bank gestaan en vind het de grootste mishandeling die je een auto kan aandoen <_< Maar kom graag kijken naar het gegier van de motor van een ander. Ik zal het ook maar vragen (want je wil het zo graag vertellen) zodat we van dit soort onzin topics af zijn. Mijn waarde Yangkee wat heb je voor daily gekocht :unsure:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.