Ga naar inhoud

Nu Al 50.000 Stuks Gebouwd....


bridders

Aanbevolen berichten

  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

dat gaat inderdaad hard. :rolleyes:

In nog geen twee jaar tijd al meer E89s dan er van alle Z coupe's (3 en 4) bij elkaar gebouwd zijn van 1998 tot 2008.

Link naar reactie

mmm die Z4 GT3 :kisstogether:

ik droom even terug naar die rondleiding door de BMW Plant Regensburg vorig jaar juni, waar in een hoek een verse GT3 inclusief rolkooi, klaarstond voor verdere assemblage...

Link naar reactie

Gaaf filmpje Henk! Dat is nog eens een mooie time lapse! :kisstogether:

Navi kan toch in ieder geval in de kroeg zeggen: "ik werk voor een bedrijf dat het rolplankje maakt dat gebruikt wordt bij de assemblage van een BMW Z4 GT3!" :)

Link naar reactie
Navi kan toch in ieder geval in de kroeg zeggen: "ik werk voor een bedrijf dat het rolplankje maakt dat gebruikt wordt bij de assemblage van een BMW Z4 GT3!" :)

Navi kan zeggen dat hij oktober laatstleden zo'n Z4 GT3 een race voor het Europese kampioenschap zag winnen in Zolder :kisstogether:

En het geluid dat die kar maakt, mmmmm....

Link naar reactie

Beetje lullig zo'n opmerking :rolleyes: Zo slecht doet ie het toch niet.Verkoopt best wel wat kopietjes en voor een dinosauraus (groot lichaam, kleine hersenen) haalt ie alles eruit wat er in zit.

Kijk in twee jaar deze aantallen , zou het dan mogelijk een aardige auto zijn ???

@ Sjonnie .... Het is een lekker gevoel om te weten dat mijn maandelijkse afschrijving net zo hoog is als jou automotive jaarbudget :schater: .....

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Dus in de toekomst geen probleem met het vinden van een 2de handse.

Grtz Ron.

Toch blijft het een unieke auto, want het afgelopen halfjaar ben ik er maar een stuk of 5 tegengekomen.

Daarvan maar een 35i, geen enkele is....

En ze zijn voorlopig waardevaster dan de e85. Kijk maar eens naar de tweedehandsprijzen van de e89.

Ik schrijf 'm gelukkig ook zakelijk af, wat dan weer betekent minder belasting betalen en toch genieten tijdens het rijden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.