Ga naar inhoud

Klepje ? Z4

heyst56

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kan iemand mij vertellen waar het vakje dat naast de houder voor de telefoon zit voor is ? ik bedoel het vakje met het klepje erop

zie foto,s

Hans

img3506e.jpg

img3505o.jpg

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Om je zonnebril in op te bergen! :schater:

Geplaatst:

Gezien de afmetingen, gewoon een vakje om balpennen etc. op te bergen (snel bij de hand, met invullen schadeformulier).

Geplaatst:

voor de zonnebril is het te klein en voor de balpen zit aan de andere kant een clip :m:

Geplaatst:

ik denk dat jou Z het "erweiterte Neo und Trinity" paket heeft. In dat vakje moeten ten alle tijden blue en the red pill zitten

4172565824_a132b228c3.jpg

Of anders het Individual "erweiterte Stauraum für Lösungen für monatliche Frauenproblemen" paket :gathering:

Geplaatst:

ik denk niet dat er een bepaald object is wat daar dan in opgeborgen zou moeten worden.

misschien kun je bij bmw een led lampje bestellen en dat er dan in stoppen.

• Administrator
Geplaatst:

Jij hebt dan zeker wel het Monica Lewinsky pakket?

Geplaatst:

Bij mijn Z4 blijft de gehele klep in de console vast zitten. De knop om de klep te openen is niet meer in te drukken. Wat zou dit kunnen zijn?

Geplaatst:

Ik heb dit ook gehad <_< . Het is het elektronisch slot die het klepje vergrendelt bij het afsluiten van de wagen die waarschijnlijk stuk is en blijft vast zitten.

Voorzichtig met een plat voorwerp de klep open forceren, om daarna de boel te demonteren.

Geplaatst:

Oke, dus klepje krijg ik log met eventueel schroevendraaier en daarna knop demonteren? Ook de bovenste knop kan niet meer ingedrukt worden deze dient voor het dakje denk ik. Wat wel irritant is dat het alarm nu regelmatig afgaat en ik dan het klepje moet openen en moet sluiten.

Geplaatst:

Ergens op het forum staat de volledige beschrijving hoe je dit moet doen, maar ik kan het ook niet direct terug vinden.

Als ik het terug vind of iemand anders :thumbup: dan lees je het nog wel.

Geplaatst:

Kan het niet een zekering zijn? Ik heb ook gemerkt dat de softtop wat problemen geeft met openen. In eerste instantie een oranje lampje, daarna sluit hij niet geheel aan de bovenkant van de middenconsole.

• Administrator
Geplaatst:

Uhhh guys, misschien even een eigen topic over problemen bij het openen van de middenconsole? Dit topic is bestemd voor flauwe opmerkingen over het klepje dat alleen Hans lijkt te hebben in zijn middenconsole. :schater: Omdat te zien moet je hem nou juist wel open krijgen ...

Geplaatst:
Uhhh guys, misschien even een eigen topic over problemen bij het openen van de middenconsole? Dit topic is bestemd voor flauwe opmerkingen over het klepje dat alleen Hans lijkt te hebben in zijn middenconsole. :schater: Omdat te zien moet je hem nou juist wel open krijgen ...

ja aan flauwe opmerkingen geen gebrek hier :schater::kisstogether: ik weet nu nog steeds niet waar het vakje voor is volgens mij heb ik een maffe z4

zie mijn topic ,,stadslichten ,, ook daar werd geen zinnig antwoord gegeven maar ik kan het wel hebben :)

Hans

• Administrator
Geplaatst:
geen zinnig antwoord gegeven maar ik kan het wel hebben :)

Ze zullen wel jaloers zijn op die mooie QP van je :kisstogether:

Gr Ruud

• 2 maanden later...
  • Administrator
Geplaatst:

Ja, dat opperde Sander ook al, maar ik geloof dat Hans nog niet overtuigd is ...

Geplaatst:
Oke, dus klepje krijg ik log met eventueel schroevendraaier en daarna knop demonteren? Ook de bovenste knop kan niet meer ingedrukt worden deze dient voor het dakje denk ik. Wat wel irritant is dat het alarm nu regelmatig afgaat en ik dan het klepje moet openen en moet sluiten.

In de kofferruimte bevind zich een koordje ongeveer in het midden, trekken en je klepje is open en geen alarm problemen :notworthy:

• Administrator
Geplaatst:

Uhhh ja Floor goed punt, maar ik denk dat Browny zich er of niet meer aan stoort of zelf al een (andere) oplossing heeft gevonden nu hij zijn vraag al op 30 NOVEMBER stelde en we nadien niks meer van hem hebben gehoord ... :blink:

Geplaatst:

Dat had ik even niet gezien :blink: Maar voor diegene met een klepjes probleem staat de oplossing nu hier. :P

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen