Ga naar inhoud

Reactietopic VOC tocht 2010


Hard Top

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ten eerste wil ik de organisatie nog heel erg bedanken!!! :shifty:, het blijft altijd een hoop van te voren te regelen.. :foto:, mijn respect!!

Mijn vriendin kende het cabrio-gevoel nog niet, maar is nu al "verslaafd".... :schater:

Hier ook wat plaatjes van de mooie dag! :foto:

dsc00974x.jpg

dsc00977u.jpg

dsc00982m.jpg

dsc00985ha.jpg

img1430i.jpg

dsc01000g.jpg

img1429g.jpg

<_<

Link naar reactie

Ik heb in totaal zo'n 75 foto's van deze schitterende dag ge-upload. Deze hele set is in hoge resolutie te bekijken op Flickr

Via -->actions-->view all sizes kan je de foto's in originele resolutie (dus: printkwaliteit) bekijken en downloaden.

Mocht je een foto van je ZZZ/ZZZZ willen mét leesbare nummerplaat, stuur dan even een PM!

Een willekeurige greep uit de fotografische oogst:

Neusjes in Volendam

4964860534_6d1dc29844.jpg

Op de opstelplek

4964876836_bfc23d6d3e.jpg

Drie maal zilver

4964880540_2fd59aa047.jpg

Edam in spiegelbeeld

4964882558_08110578f2.jpg

Magnum uitlaat

4964367857_c149d83679.jpg

Mooi rood...

4964328007_afafea3a27.jpg

Groeten uit Limburg

4964315625_635687a3b0.jpg

Link naar reactie
Ten eerste wil ik de organisatie nog heel erg bedanken!!! :m: , het blijft altijd een hoop van te voren te regelen.. :m: , mijn respect!!

Mijn vriendin kende het cabrio-gevoel nog niet, maar is nu al "verslaafd".... :schater:

Hier ook wat plaatjes van de mooie dag! :angry:

Leuke foto van jou Ans,

groetjes Margreet

Link naar reactie

Organisatie nogmaals bedankt voor het organiseren en de moeite. Er gaat altijd veel tijd in zitten en dat wordt zeker gewaardeerd. Van de leerpuntjes kan de volgende VOC rit alleen maar mooier worden.

En wat een mazzel met het weer :m:

De foto's volgen nog.

Link naar reactie
  • Administrator
Ik heb in totaal zo'n 75 foto's van deze schitterende dag ge-upload. Deze hele set is in hoge resolutie te bekijken op Flickr

Hmmm, wat een k**t*site blijkt dat achteraf te zijn. Ik had mijn hele set ook geupload met veel moeite (full size), blijkt er dus een beperking op te zitten qua MB's per maand... Foto's verkleind, geupload, blijkt er nog een beperking op te zitten qua zichtbare hoeveelheid afbeeldingen!!! :m:

M.a.w. ik ben nu op zoek naar een ander alternatief.

Link naar reactie
Hmmm, wat een k**t*site blijkt dat achteraf te zijn. Ik had mijn hele set ook geupload met veel moeite (full size), blijkt er dus een beperking op te zitten qua MB's per maand... Foto's verkleind, geupload, blijkt er nog een beperking op te zitten qua zichtbare hoeveelheid afbeeldingen!!! :m:

M.a.w. ik ben nu op zoek naar een ander alternatief.

De betaalde versie kent geen datalimieten (ik gebruik het ook als backup, heb er ettelijke gigabytes staan), en kost iets van $20-25/jaar...

Met de hoeveelheid foto's die ik maak en met anderen deel een zéér acceptabel bedrag.

ImageShack is ook niet zaligmakend, ik zie bij iedere 'refresh' weer een paar van ZonderZ's foto's vervangen worden door foutmeldingen. :m:

Link naar reactie
Hmmm, wat een k**t*site blijkt dat achteraf te zijn. Ik had mijn hele set ook geupload met veel moeite (full size), blijkt er dus een beperking op te zitten qua MB's per maand... Foto's verkleind, geupload, blijkt er nog een beperking op te zitten qua zichtbare hoeveelheid afbeeldingen!!! :m:

M.a.w. ik ben nu op zoek naar een ander alternatief.

flickr is zo ongeveer de beste fotosite die er bestaat. Echter wel met een betaald account...

Link naar reactie
  • Administrator
flickr is zo ongeveer de beste fotosite die er bestaat. Echter wel met een betaald account...

Ik betaal al voor een Hyves Goldmember account, dus ik flickr ze daar wel op :m:

Link naar reactie

Kan natuurlijk niet achter blijven, maar hier dan de "mooiste" foto's

DSCI0009-1.jpg

Blijft een mooi gezicht.

Z82.jpg

Z8.jpg

En het broertje komt ook nog even kijken, en denkt dan in stilte "ach had ik toch maar z'n Z3 of Z4 gekocht "

DSCI0022.jpg

Een Amerikaans barrel :schater:

DSCI0034.jpg

ZonderZ, maar wel de gehele dag een BIG smille

DSCI0050.jpg

DSCI0053.jpg

En nog even wat voor de inwendige man/vrouw, en natuurlijk even laten zien wat een ieder gemist heeft die niet mee wilden met deze prachtige tocht.

DSCI0056.jpg

En toen waren we er een stuk of 20 kwijt !!!!!!

Allemaal bedankt en tot de volgende keer, misschien wel in ons mooie Drenthe, we zullen wel zien, Floor is misschien wat voor ons om te organiseren, is het ook niet zo ver rijden :schater:

Link naar reactie
Allemaal bedankt en tot de volgende keer, misschien wel in ons mooie Drenthe, we zullen wel zien, Floor is misschien wat voor ons om te organiseren, is het ook niet zo ver rijden :schater:

Het is natuurlijk bijzonder te waarderen dat je iets wilt organiseren, Maar mag ik deze beker even aan mij voorbij laten gaan? :wave:

Link naar reactie

Wat hebben wij genoten, op onze eerste rit met gelijkgestemde zielen en hun glimmende bolides op de VOC tocht afgelopen zondag.

Perfect georganiseerd, wat is daar een berg werk voor verzet!

Als er dan wegafzettingen, bulten in de weg, ongelukken en ander ongemak voorbijkomt, tja, "that's life" en vooral vervelend voor de organisatoren die daar nog eens extra werk van hebben.

Wat ons betreft voor herhaling vatbaar en met onderstaande fotoserie, hopen we te kunnen laten zien hoe wij deze dag vol zonneschijn en gezellige mensen hebben ervaren.

voc.jpg

De overige 86 foto's, waaronder enkele panorama-opnames, kun je bekijken op mijn privé-album door op onderstaande link te klikken:

http://www.mijnalbum.nl/Album=8N386H37

Je ziet rechts een filmstrip waar je de foto's die je interesseren kunt aanklikken om in het scherm te bekijken op klein formaaat.

Wil je lui achterover hangen en alle 87 zonder klikken voorbij zien komen, klik dan op het knopje "Start diashow" rechtsboven waarna je de keuze krijgt om de foto's op klein of groot formaat te bekijken.

De foto's zijn op groot formaat geupload dus als je ze wilt opslaan op je eigen pc kan dat door de foto te kiezen in de filmstrip, daarna klikken op de rode button links "Foto's opslaan ".

Veel kijkplezier, ik hoop dat er een leuke opname van je Z-tje tussenzit.

Tot de volgende keer!

Madeleine en Riny

Link naar reactie
Mijn complimenten Madeleine en Riny. Heeeeeeel fraai.

De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen, dat de foto's voor 100% de inzet van Madeleine is.

Ook ik geniet hier met volle teugen van. Zo herbeleef je een prachtige dag weer opnieuw.

We kijken weer uit naar de volgende rit.

Riny

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.