Ga naar inhoud

Reactietopic VOC tocht 2010


Hard Top

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tjemig de pemig alleen al om door Madeleine op de foto te worden gezet is het de moeite waard om aan een tocht mee te doen.

Complimenten!

Jullie hebben het zo te zien leuk gehad. Hopelijk voor de organisatoren een stimulans om VOC 2011 ook te organiseren!

Link naar reactie
  • Administrator

En hier onze foto's!

Enjoy!

R&R

NB: Ik heb alle Forumritfoto's van ons zichtbaar gemaakt voor iedereen, dus wellicht staan er bij voorgaande ritten ook nog leuke foto's tussen. Leef je uit :thumbup:

Link naar reactie
Thanks to the organizers and every one else for a fantastic day.

HT

Bedankt voor de leuke foto's, eindelijk een paar waar ik zelf ook op sta!

Groetjes, Madeleine :thumbup:

Link naar reactie

Beste Harrie, Margreet, Patricia en André.

Ook vanuit Houten een hartelijke dank voor de organisatie van deze mooie rit.

Ik was als rasechte Brabander nog nooit in die hoek van ons kleine landje geweest. Super top om daar een keer rond te crossen (nouja, mezelf rond te laten crossen in mijn geval :newblush: ).

En, dank voor het regelen voor mijn speciale hapje eten. Waarbij dan nog even excuus voor het eerder afhaken van de rit. Omdat de ochtend-rit wat uitliep zaten we een tikkie in de stress. We moesten 's avonds nog door naar mijn praktijk om een ICT-probleemje op te lossen, anders zou ik de dag erna niet kunnen werken :(.

Volgend jaar is als het goed is een rustiger jaar voor ons en dan rijden we VOC 2 graag volledig mee :thumbup:

Groetjes,

Saskia

Link naar reactie

Bedankt iedereen voor de foto's. Eindelijk een paar waar we samen op staan. Bedankt Madeleine in het bijzonder. Zeer fraaie foto's! :thumbup:

JMindeZ4.jpg

Wij waren die dag niet cool, nee, wij waren sub-zero! :newblush:

Link naar reactie
Tjemig de pemig alleen al om door Madeleine op de foto te worden gezet is het de moeite waard om aan een tocht mee te doen.

Complimenten!

Meedoen aan een rit is geen garantie voor een mooie opname hoor :newblush: Blijven altijd toevaltreffers.

Volgende keer wil ik het wat rustiger aandoen ( lees: niet meer grotendeels achterstevoren uit je Z3 hangend de rit meemaken, geen 500 foto's mee naar huis nemen, uitzoeken en nabewerken), maar de camera gaat wel mee dus op verzoek wil ik best een kontje of frontje kieken....met een kekke nabewerking indien gewenst.

Bedankt voor je complimenten :thumbup: Altijd leuk om je foto's te delen met gelijkgestemden.

Groetjes, Madeleine

Link naar reactie
@Madeleine: Not bad, not bad at all! Volgens mij heb je dit ook eerder gedaan.

:newblush: Dat (hobby)fotograferen doe ik nu drie jaar maar zo'n autorit was toch echt de eerste keer! Het nabewerken om zoveel mogelijk uit een foto te halen als erin zit vind ik erg leuk en dat zie je waarschijnlijk wel terug. Bovendien geniet ik nog wat langer na van zo'n rit door met die foto's bezig te zijn.

:thumbup: Bedankt voor je reactie, groetjes, Madeleine

Link naar reactie

Aangezien wij het veel te druk hadden met wegomleggingen, blijft alles bij elkaar, bellen met de cateraar (we komen later) etcetera. Kwamen we zelf niet aan foto's maken toe, daarom alle fotografen hartelijk bedankt voor de vele mooie foto's van z-tjes, mensen, luchten, water en het landschap. De een gewoon leuk, de ander erg artistiek, de volgende bijna professioneel, kortom een genot om zo de rit terug te mogen beleven.

Nogmaals thanks, en graag zien we jullie terug bij de VOC 2, we gaan alvast beginnen met verkennen :-)

Link naar reactie

Nog even een berichtje van ons (Tom en Anja) wat hebben wij zondag een onwijs leuke dag gehad.

We hadden geen idee wat we ervan moesten cq konden verwachten, maar het heeft onze stoutste verwachting overtroffen

Toch heel leuk om zo met zn allen met dezelfde hobby bezig te zijn.

We kijken alle dagen even of iemand nog nieuwe foto's heeft geplaats ( en natuurlijk of onze z3 ook nog ergens te bespeuren is )

Dat is gelukt :thumbup: we hebben een paar plaatjes van onze z kunnen scoren. (bedankt) :newblush:

Zelf heb ik echter ook nog een paar fotootjes geplaats via onderstaande link:

http://www.mijnalbum.nl/Album=RQB7TGUL

En als je denkt Tom en Anja wie zijn dat, en met wat voor Z reden ze dan dat wordt met de foto's wel duidelijk wij horen bij die mooie montreal blauwe Z3.

JAAAA inderdaad die mooie glimmende en zonlicht weerkaatsende Z op de foto tijden onze stop langs het ijselmeer. :schater::schater::schater:

Groetjes,

Tom en Anja

Link naar reactie

Madeleine & Riny, hierbij ook nog even mijn complimenten voor de foto's!!! :thumbup::)

Het ziet er bijzonder uit!

Leuk dat jullie 's avonds bij ons aan de tafel aanschoven, was een hele gezellige afsluiting, met de leuke mopjes van Riny.... :schater:

Wellicht tot snel weer!!!! :wave: Ans

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.