Ga naar inhoud

Z3/Z4 accessoires.


Tja

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Ik zag deze toevallig ook staan in het nieuwe accessoires boekje van BMW, kost nog steeds € 21,-

Ik heb deze sleutelhanger gewoon kunnen bestellen bij de BMW dealer zelf, na 1 dag had ie hem al in huis en daarna ik.

Maar heb ze ook voor dezelfde prijs op marktplaats zien staan!

Voor "De Beertjes" heb ik nog een leuk idee, wat vind je van een schaalmodel van de BMW Z3 en dan wel in het zwart :sadder:

Beetje moeilijk aan te komen omdat ze niet meer leverbaar zijn maar ik heb er via marktplaats toch nog eentje in doos en al kunnen scoren :thumbup: .

Groet, Ferry :scratchchin:

Link naar reactie

Voor "De Beertjes" heb ik nog een leuk idee, wat vind je van een schaalmodel van de BMW Z3 en dan wel in het zwart :fiew:

Beetje moeilijk aan te komen omdat ze niet meer leverbaar zijn maar ik heb er via marktplaats toch nog eentje in doos en al kunnen scoren :thumbup: .

Waarom voor "De Beertjes"? "Westendorp" houdt zich ook aanbevolen voor een schaalmodel Z3 in zwart...........

Groet,

Harry

Link naar reactie
Voor "De Beertjes" heb ik nog een leuk idee, wat vind je van een schaalmodel van de BMW Z3 en dan wel in het zwart ;)

Beetje moeilijk aan te komen omdat ze niet meer leverbaar zijn maar ik heb er via marktplaats toch nog eentje in doos en al kunnen scoren :fiew: .

Waarom voor "De Beertjes"? "Westendorp" houdt zich ook aanbevolen voor een schaalmodel Z3 in zwart...........

Groet,

Harry

Haha ik had "De Beertjes" het afgelopen weekend gesproken tijdens de toerrit "Utrechtse Heuvelrug" en ze konden geen schaalmodel meer vinden in het zwart :thumbup: .

Vandaar, een beetje plagen op zijn tijd.

Maar natuurlijk is een dergelijk model voor iedere Z3 liefhebber erg leuk.

Groet, Ferry

Link naar reactie

Voor "De Beertjes" heb ik nog een leuk idee, wat vind je van een schaalmodel van de BMW Z3 en dan wel in het zwart :P

Beetje moeilijk aan te komen omdat ze niet meer leverbaar zijn maar ik heb er via marktplaats toch nog eentje in doos en al kunnen scoren :thumbup: .

Groet, Ferry :wave:

Link naar reactie
Nog niet eerder iemand mee gezien:

Zuiver scheerwollen Z3 sjaal.

Uitgegeven tijdens de dealer-introductie van de Z3.

Ik heb 'm gekregen van oud-hoofdwerkplaats BMW dealer Dordrecht.

Dat zijn ze, de echte collector's items! :thumbup: Heb 'm ook nog nooit gezien.

Link naar reactie

Een verchroomde Z-pin. Volgens de verkoper origineel BMW, maar heb daar nog geen hard bewijs van, dus nog ff geen bonuspunten voor dit item (BTW, die vorige punten heb ik niets meer van gehoord <_< )

Als iemand dit item ooit in een brochure is tegengekomen, let me know :thumbup: .

2h2qont.jpg

Link naar reactie
Een verchroomde Z-pin. Volgens de verkoper origineel BMW, maar heb daar nog geen hard bewijs van, dus nog ff geen bonuspunten voor dit item (BTW, die vorige punten heb ik niets meer van gehoord <_< )

Als iemand dit item ooit in een brochure is tegengekomen, let me know :thumbup: .

De bonuspunten moeten nog verwerkt worden, Tsja is op vakantie dus het gaat ff duren, maar maak je niet druk voor mij ben je met vlag en wimpel de grootste winnaar :holiday: :foto: <_<

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Heb de verzameling weer kunnen uitbreiden.

Met dank aan een zuinige Duitse mevrouw een originele BMW Z3 Roadster lederen Brieftasche in nieuwstaat.

Uitgevoerd in het bekende Oregon-leder, gecombineerd met oranje/rood leder, de combinatie die we ook al kennen van de band om de Westernhut (zie enkele posts terug).

dxohz5.jpg

rm03eq.jpg

2ymgkdd.jpg

2le2pv7.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.