Ga naar inhoud

Z3/Z4 accessoires.


Tja

Aanbevolen berichten

Wat is er eigenlijk allemaal gemaakt aan hebbedingetjes? En dan gaat het m niet zozeer om de chromen handgrepen of tellerringen om de auto mee op te fleuren, maar meer om de accesoires voor de bestuurder en zijn/haar bijrijder.

Kommaarop en foto's welkom!

Link naar reactie
  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hmm

die beker met de haai erop is ook zeker geen oem accesoire,de oliefleshoes wel alleen is die weer niet speciaal voor een z

dus wat zoeken we ?

alleen oem of alles wat er ook maar te vinden is wat onder de noemer speciaal voor bmw z3/z4?

Link naar reactie
Aan de binnenzijde zit een 12V aansluiting, zodat je het lekker warm krijgt :harhar:

Echt? Zijn er foto's van? :harhar:

Komt wat betreft overbodige artikelen toch wel in de buurt van de Westernhut (morgen foto's). Briljante marketingafdeling bij BMW :schater:

Link naar reactie

Hoe bizar.......niet vergeten je bodywarmer te ontkoppelen als je uitstapt...... :harhar:

Hier dan de foto's van Der Westernhut:

213rsyh.jpg

Keurig afgewerkt met een reepje Oregon-interieur-leer:

23ht9g6.jpg

Link naar reactie
en de topictitel is ...............

ja duss?

kijk als je natuurlijk alle kekke en geinige nutteloze overbodige accessoires gaat opsnorren die er op deze aardkloot te vinden zijn die ook maar enigsins iets van z3 of z4 erbij of erop hebben staan dan krijg je een beste verzameling !

dus ik vroeg me af of we alleen voor de door bmw zelf bedachte zooi gingen of voor de whole enchilada.

maar aan de cowboyhoed te zien gaan we voor alles wat er maar te vinden is dus kom maar op! :schater:

Link naar reactie
dus ik vroeg me af of we alleen voor de door bmw zelf bedachte zooi gingen of voor de whole enchilada.

maar aan de cowboyhoed te zien gaan we voor alles wat er maar te vinden is dus kom maar op! :schater:

Pardon? :harhar: Der Westernhut is origineel BMW. Terug te vinden in de Zubehor und accessoires-brochure 1996. Ofwel door BMW zelf bedachte en verkochte zooi :thumbup:

Link naar reactie
Dussss.... we gaan voor originele accessoires.

Vermelding in een toebehoor catalogus met scan of foto daarvan levert extra bonuspunten!

Sjips, heb ik net een snelcursus macrame aangeschaft om het ultieme Z item te maken telt het niet WHAAAAHAHA

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.