Ga naar inhoud

Velgen opknappen voor weinig geld


CorvH

Aanbevolen berichten

Kreeg een tip van mijn collega, die er een paar velgen had laten opknappen

Ik wil jullie uiteraard niet deze tip onthouden:

Straalbedrijf van Gelder

Amperestraat 4

8013PV

Zwolle

Tel. 038-4601787 (voor poedercoating)

(4st. 16” wielen stralen en poedercoaten voor 150 euries )

Dus, doe u voordeel hiermee.

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Heeft iemand al ervaring met dit bedrijf, hoe is de kwaliteit?

Ik heb stoeprandschade (van de vorige eigenaar natuurlijk :rolleyes: ) en op de linkervoorvelg mis ik een stukje lak ter grote van een dubbeltje. Zie je hier niks van terug na stralen en poedercoaten?

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
ik heb de openingstekst ook al aangepast, maar volgens mijn collega €150,00 voor 4st 16"

Das inderdaad niet duur..

ik weet dat andere er 70,- per velg voor rekenen..

Link naar reactie

Toen ik mijn velgen heb laten poedercoaten kwam ik er achter dat OEM BMW velgen voorzien zijn van een poedercoat (wit/grijs) waarover de zilveren lak is aangebracht.

Deze basis poedercoat laat zich niet goed/egaal wegstralen, dus moeten de velgen "chemisch ontlakt" worden, dat was bij alle toko's waar ik heb gevraagd (behalve bij de Velgendokter) een extra bewerking waar voor (een set van 4 velgen) €100 tot €120 extra voor in rekening gebracht werd.

Dus verstandig om vooraf even te checken hoe dat bij bovenstaand bedrijf geregeld is.

Link naar reactie

klopt. Wanneer ik mijn velgen zou laten ontlakken , stralen en poedercoaten kost dit €94,- per velg. Maar dan zit er wel lak op die na een DLD ritje er nog op zit. Vergis je niet in kwaliteit!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.