Ga naar inhoud

Reactietopic Munchen III


Tja

Aanbevolen berichten

  • Administrator
ach ieder jaar roept wel iemand 'volgend jaar wil ik echt mee' en ook ieder jaar blijkt het nutteloze info en veelal loze woorden.

Als we dit jaar niet zo beroerd met de bezetting op de zaak hadden gezeten (lees: vakanties die al eerder gepland waren en onverwacht zieken), had ik je dit jaar al op de vuvuzela weggetoeterd :groupwave:

Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geweldig genoten in Munchen en ja, dat kan dus ook met een Fiat 500!

Volgend jaar ben ik er weer bij (noteer mij dus alvast maar) en ik zeg bij deze toe dat ik me tweeledig zal inspannen om mee te werken aan het verrassingselement. Het ene deel heb ik zelf in de hand en kan ik me alleen zelf aanrekenen, voor het andere deel ben ik afhankelijk van Franz Klug die ik zometeen maar eens wat warm zal gaan maken.

Organisatie bedankt, het was top. Kunnen we trouwens volgend jaar niet eens naar een bierbrouwerij of zo?

Link naar reactie

Franz Klug? Maaimachine fabriek?

Tweeledig inspannen? Is dat met twee handen?

Bierbrouwerij? Waar was je man, we hebben de hele middag op je zitten te wachten?

Het ene deel heb ik zelf in de hand? Wordt een aparte verassing.

Kan dus ook met een Fiat 500. We hebben nog overwogen om 'm overdwars de carport in te tillen maar hij was iets te zwaar.

Link naar reactie

Wat een geweldige trip! Ik heb enorm genoten en heerlijk gereden; wat was dat inderdaad een lekker stuk snelweg van München naar Regensburg!

De organisatie zat piekfijn in elkaar en dat was zo te zien een hele prestatie van Yangkie aangezien hij door twee andere heren met sigaar en/of vuvuzela werd tegengewerkt! :drank: Super geregeld mannen, bedankt!! :groupwave:

Link naar reactie
ook nog "is" gebruiken ipv "eens"

zolang hij het maar niet aan elkaar gaat plakken tot "me gaspendaal bleef is hangen" :groupwave:

Link naar reactie

Ook maar even een reactie van mij dan. Mijne heren en dames het was mij weer een waar genoegen. Ondanks het feit dat wij hebben geroepen dat het de laatste München rit zou worden slaan de twijfels toch weer hard toe. Alles heeft zijn houdbaarheids datum maar hier geld blijkbaar hoe vaker hoe lekkerder. Een prima groep mensen waarbij de nieuwelingen zich prima hebben aangepast. Natuurlijk heeft het gesattelde zooitje ongeregeld zich ook prima aangepast aan de nieuwelingen. Zo had Ad zo'n 20 psychiaters met gouden tips. Dat doet mij eraan denken dat ik het gras nog moet maaien :D Ook Frank heeft zich aan zijn belofte gehouden om met wat bijzonders te komen. Het was een prachtige coupe/cabrio.

Om een vervolg te maken op martijn zijn wist u dat...

-ik voor de eerste keer op tijd aan de limonade zat in München

-montreal blauw toch veruit de mooiste kleur voor een coupe is niet dat die daar sneller van word

-er een prachtig stukje autobahn ligt tussen München en Regensburg wat vervolgens leid tot die "kut schuth" zit nog steeds in mijn binnen spiegel

-zodra het niet om top snelheid gaat maar om stuurmans kunst je een paar :rolleyes:'s het snot voor de ogen kan rijden

-je overal in duitsland vrij makkelijk LPG kan tanken

-dat wanneer je de naam hebt de weg kwijt te raken, er toch weer een aantal zijn die je narijden en vervolgens een uur later dan de rest in het hotel aan het bier kunnen

-Van Epscheuten zijn 3 combietje niet over richtingaanwijzers beschikt maar wel een fantastisch geluid produceert als die terugschakelt of voorbij dendert

-Meneer Kwee zijn auto houtje touwtje tireripje aan elkaar houd

-van Epscheuten de arrogantie heeft maar links te blijven rijden en niet zijn meerdere durft te erkennen :schater:

-Frenkie (S)toploss iedere ochtend wakker werd met weer een wond aan zijn kop en een vuvuzela in zijn reet

-Jur maar blijft door ratelen en het gaat nergens over (maar dat zal wel met zijn woonomgeving te maken hebben)

-dat mocht je van je auto af willen een aantal lieden je hierbij goed kunnen helpen

-Bart in het echt graag een kapsalon wil hebben waar ze karnejus schenken i.p.v. de gebruikelijke espresso

-het weer prima was georganiseerd door Mister München, Mister takkie tokkie made in China,

-heren bedankt, zonder jullie bijdrage en hulp bij de organisatie was het waarschijnlijk een puinhoop geworden en kwam iedereen te laat...

Tot volgend jaar ;)

Link naar reactie
  • 5 maanden later...
Een dikke vette nee hebben wij besloten...wordt vervolgt :rolleyes:

De rayonhoofden zijn vandaag samen gekomen.

Het gevolg is dat ondergetekende niet meer on speaking terms met de buren is.

Eerst een hoop kabaal in de buurt en als je dan uit het raam kijkt, zie je dit tafereel: randgroep jongeren in QP's in de tuin van de buren.

dsc01085.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...

München was zo slecht nog niet :thumbup:

Altes verabschieden - Liebgewonnenes wieder finden - Neues beginnen.

Wenn Ihnen dieser "Dreischritt" gelingt, und das wünschen wir Ihnen von ganzem Herzen, dann wird das Neue Jahr lebendig, anstrengend und schön.

Wir würden uns freuen Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen besinnliche und freudenreiche Weihnachtstage mit vielen schönen Stunden und ein rauschendes Fest zum Jahreswechsel!

Ihr Team vom Hotel Amalienburg in Münchenamalienburg.png

Hotel Amalienburg

Amalienburg GmbH

Amalienburgstraße 24-26

81247 München

Tel. +49 (0) 89/8911550

Fax +49 (0) 89/89115511

HRB 146470

GF: Mario Trux

Link naar reactie
  • 8 maanden later...
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.