Ga naar inhoud

Reactietopic Munchen III


Tja

Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Shit, zijn ze al weg?

Ik had die jongens nog wat tips willen geven over veilige sex/ condooms meenemen enzo :blink::wave:

En, voor dat je vreemd gaat, je even netjes voorstellen.

Link naar reactie

We zijn in ieder geval goed in München aangekomen met z'n allen, na eerst in Nürnberg geluncht te hebben!

Auto's beswaffelen mocht niet van Die Polizei.. We werden gelijk weggestuurd toen we zachtjes tegen een auto aan stonden te leunen en van onze vuvuzela's kon ie ook al niks hebben.. Geen humor hoor die Duitse Polizei..

Morgen naar de fabriek, dus dat belooft een mooie dag te worden! Weerbericht is ook goed.

Groeten vanuit München! :rolleyes:

Link naar reactie
We werden gelijk weggestuurd toen we zachtjes tegen een auto aan stonden te sassen en van onze vuvuzela's kon ie ook al niks hebben..

Wat bedoel je hier met vuvuzelas?

Volgen mij zijn jullie nog goed weggekomen :rolleyes:

Link naar reactie

ach ja... een reactie topic door een niet-deelnemer :P de mod-service gaat erg ver tegenwoordig.

Wist u overigens dat:

- een Alpina B3 in woord is samen te vatten? BRUUT :o

- dat er meerdere overeenkomsten zijn tussen een kudde wilde olifanten en dezelfde B3?

- dat er dus wel een verband bestaat tussen motorinhoud en piemellengte?

- dat ik nu een 2.8 rij ;) maar zelden zo genoten heb van eigen motorgebrul als tijdens deze rit?

- een Schaap 9-3 Aero Hirsch met 48 PK meer, zowat rondjes rijdt om een 2.8 QP?

- maar dat ik voor geen goud zou willen ruilen?

- kanariehandel wel erg goed betaalt?

- dat het goed vertoeven is in een VdValk nwe stijl?

- dat 5.30u echt belachelijk vroeg is?

- dat het mogelijk is dat alle Z's Munchen ongeschonden halen?

- dat maat 16 een hele kleine schoenmaat is?

- een :m: 5 met moeite de 1 op 5 haalt?

- dat je voor EUR 3,16 weldenkende deelnemers de avond van hun leven kan bezorgen?

- er meer dan 2 MdV's bestaan?

- en dat al die MdV's het QP virus hebben opgelopen?

- dat je bovenlip lostrilt van een vuvuzela?

- dat het leuk is je vuvuzela uit te lenen zodat anderen uit de kroeg geschopt worden?

- dat de Autobahn naar Regensburg absoluut geweldig is? :wave:

- en dat de fabriek daar :m: 3's uitspuugt alsof het niks is?

- terwijl die kerel daar 2 min eerder een 116i in elkaar schroefde?

- dat 20 personen aan een biertafel wel een beetje krap is? ;)

- en dat pretzels onverwachte aggressie kunnen opwekken?

- dat er eigenlijk teveel tuinman-grappen te maken zijn?

- dat een gebruikte Wiesmann GT MF4 zwart/zwart :P oerkreten opwekt?

- en dat de organisatie weer erg blij was in het tegenoverliggende hotel te overnachten! (mede ivm de vvz's :schater: )

- dat de 'nieuwe' gezichten een geweldig leuke aanvulling op The Usual Suspects bleken?

- dat dit niet de laatste buitenlandrit van deze organisatie was?

- maar dat dit zeer waarschijnlijk wel de laatste Munchenrit was...?

Fotos heb ik niet. Wel heeft Z3MRunner 15u beeldmateriaal vanaf de voorbumper :thumbup:

Mensen, het was helemaal geslaagd.

Link naar reactie

Voor de insiders :wave:

Er was een echtpaar maar iedereen wordt steeds armer dus zegt ineens een man tegen zijn vrouw je moet eens leren koken dan kunnen we de kok ontslaan en toen zei de vrouw tegen haar man jij moet eens leren neuken dan kunnen we de tuinman ontslaan

Komt een man bij de dokter en vraagt "Dokter, kunt u niet zorgen dat ik AIDS krijg?" Dokter: "AIDS krijg?, hoe zo dat?, u wilt toch niet ellendig ziek worden?" Man: "Nee dat niet, maar als ik dan weer met de buurvrouw naar bed ga, gaat zij weer met de melkboer naar bed, de melkboer zijn vrouw doet het met de over buurman, die zijn vrouw weer met de tuinman en die klootzak moet ik hebben, want die neukt met mijn vrouw!"

By the way het was weer :thumbup: Compliment aan de gehele organisatie bestaande uit.

Yangkie

Meneer Kwee

De man van Annelies

Link naar reactie

Munchengangers,

Het was weer top!

Lekker gereden over de snelwegen van onze ooster buren!

Enkele hoogtepunten:

- Achter een Alpina proberen mee te komen...., ondoenlijk bijna.....

- Inhaalacties...............

- Route Nurnberg-Munchen met twee coupe's en een Saab!

- Drie prachtige coupe's: M coupe, 3.0 coupe, 2.8 coupe! top!

Het dieptepunt:

EEN NEDERLANDSE Z3 MET EEN CARAVAN ERACHTER GESPOT (geen tabbert!), Gelukkig ging ik er te snel voorbij, anders had ik wellicht moeten braken. Hoe verzin je zoiets!

Onze duitse vrienden kunnen ook een NL sticker op hun auto gaan plakken. NL= NUR LINKS!

Lijkt wel of ze steeds slechter gaan rijden, lees: langzamer..

Gelukkig is dan de rechterstrook vaak vrij..............

Fantastisch bezoek aan de BMW fabriek in Regensburg, 1-serie, 3-serie coupe& cabrio en Z4 komen er door elkaar van de band gerold. Indrukwekkend!

Hier de groepsfoto die ik even gauw maakte met de phone:

dsc00075mm.jpg

Waar de reis ook naar toe gaat volgend jaar, ik ben er weer bij!

Organisatie, Yankie, Martijn en Roger, nogmaals bedankt!!

Greetz Maarten

p.s ook in gespot in de parkeergarage bij BMW museum, voor de taxi liefhebbers:

dsc00077y.jpg

Link naar reactie
Toch niet deze toevallig?

censuur, weg foto................., (op verzoek van olivier van epscheuten)

Nee,

Er rijdt dus nog een gek met een caravan achter zijn/haar Z3.

Die ik tegen kwam was een zilvere Z3 met zwarte kap, meer kon ik niet zien daar de caravan het zicht op de Z3 blokeerde en ik er met redelijke... snelheid voorbij ging zodat ik 'm alleen in de spiegel zag. Niet de moeite genomen om er een foto van te maken, toen was ik al aan de horizon verdwenen.

Betere uitzichten op de autobahn waren de volgende:

Porsche 911 (964) carrera 2

Porsche 911 (993) carrera 4

Waar ik een tijdje in achtervolging op was.

dsc00389y.jpg

En natuurlijk op de weg naar munchen de ALPINA van Arno & Cristel:

(Even een momentje op adem komen, er zat een taxi c-klasse voor arno in de weg, toen kon ik een fotootje maken met 120 km/u)

dsc00385yv.jpg

Mzzl Maarten

Link naar reactie
  • Administrator
Idioten, topic vervuilers ... Foto's van Zds ... Tot daar aan toe maar Zds met sleeptoiletten ... Er zijn grenzen in het plaatsen van foto's .... Hee Ruud doe je ding .... Verwijderen die troep

Je hebt gelijk, die caravan ziet er idd niet uit :schater:

Link naar reactie

Goed om te lezen dat jullie weer een aantal heerlijke dagen hebben gehad! :thumbup:

Hee Ruud doe je ding .... Verwijderen die troep

Ruilen: eerst flink wat foto's van die :wave: Alpina op Vmax, dan wis ik die sleurhut Z foto's! ;)

Link naar reactie

Zo, het zit er weer op. Geen foto's gemaakt: what happens in Munich, stays in Munich. Maar het was weer geweldig. Veel kilometers gemaakt in een lekker tempo. De autobahn naar Regensburg lijkt gemaakt voor de deelnemers. De autochtone bevolking was bijna niet op de linker weghelft en die enkele germaanse onverlaat die zich toch na een bocht daar presenteerde werd vlotjes rechts ingehaald :fiew: . We hadden immers een afspraak: het bezoek aan de fabriek in Regensburg. Geweldige rondleiding gehad. Het bezoek aan de bierbrouwerij werd door de lokale bevolking tegengewerkt door middel van wegblokkades. Dat noemen ze dan Stau, of zo iets. Achteraf begreep ik pas het doel hiervan, want de groep was pas twee dagen in Munchen :drank: en er was al een dreigend biertekort.

Overige vermeldenswaardigheden:

Taxichaffeurs kunnen nogal heftig reageren op het toeteren met VVZ's.

Duitse politieagenten zijn of dom of blind: Een stuk of 10 forummers staat zich longen uit het lijf te blazen ......... Haben sie Vuvuzela's? :schater::schater::schater:

Het 's nachts teruglopen naar het hotel lijkt minder lang te duren dan de heenweg, als je de (g)(t)roep laat marcheren op het ritme van VVZ getetter.

Gelukkig waren er geen rookbommen en/of Bengaals vuur.

Zeeland en het noorden van Nederland werden bij opbod verkocht met als doel Beverwijk het centrum van Nederland te maken.

Schnapps heeft veel overeenkomsten met kwastontharder (smaak en geur), maar werkt wel opwekkend en verhoogt de feestvreugde (Emmen bedankt)

Toch nog even de organisatie bedanken: Prima gedaan mannen :groupwave: . Jullie hadden maar drie dagen nodig om te zorgen dat het zooitje ongeregeld voor het eerst op tijd op een afspraak verscheen (helaas was dit de laatste dag).

Wanneer gaan we weer???

Link naar reactie

Ik zal het dan maar even samenvatten in plaatjes.

Flink doorblazen, die strepen zijn niet van het remmen....

muncheniiirit2010064.th.jpg

Duitse snelweg dus volle bak......

muncheniiirit2010001.th.jpg

Oppassen voor motorrijders....

muncheniiirit2010026.th.jpg

Bij aankomst gelijk bijtanken....

muncheniiirit2010016.th.jpg

En bijvullen....

muncheniiirit2010008.th.jpg

En dan tot slot in Meilenwerk nog even wat bolides bewonderen....

muncheniiirit2010107.th.jpg

Heren van de organisatie, bijzonder bedankt!!!! De anderen ook bedankt voor hun humor en sterke verhalen (behalve die over snelheid die geloof ik nu allemaal).

Link naar reactie

Munchen III

Moeten we dat nog wel doen was onze vraag?

Wordt het niet gauw een herhaling en daardoor steeds minder leuk. Weer naar een BMW fabriek?

We hadden zelf even twijfels.

Het antwoord: Munchen III was misschien wel de leukste versie. Mooi weer, top bezoek aan Regensburg, mooie wegen, geen panne, heerlijke restaurants, heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel gelachen, heerlijk lopen knallen.

Ik had me wat zorgen gemaakt over de nieuwe deelnemers. Een groot deel is immers al vaker mee geweest en het zijn over het algemeen (prettig) gestoorde types. :groupwave:

Nou dat was volkomen overbodig. Ik denk dat de nieuwe leden nog hardst gelachen en gefeest hebben. leuk om te zien hoe snel je wordt opgenomen hoe snel mensen dan ook lekker los gaan. Menigeen had echt het gevoel dat ze al stevig op vakantie waren.

Ik wil wel even opmerken dat ik weliswaar de dagelijks penningmeester was maar dat mijn mede organisatoren er zeker ook voor zorg hebben gedragen dat dit weer een succes was. De waardering komt ook hen toe.

Het bezoek aan BMW Regensburg is een aanrader. Veel laagdrempeliger en informeler dan die Werke in Munchen. We liepen echt op de werkvloer rond tussen het personeel. Ik heb de brandplekken van de las-spetters nog in den hosen zitten. Bij vertrek had BMW zelfs een fotograaf geregeld voor de groep. werkelijk top. En de weg er heen: niet te beschrijven zo mooi. Heuvels, bochten, strak asfalt, speedcorners, helemaal leeg, niet te beschrijven hoe fraai en snel.

Ik ben wat aan het uitproberen met mijn tweedehands I-Mac en daarom maar een filmpje. Ik had namelijk ook een cam onder de auto gemonteerd en ben daar ook wat mee aan het testen. Is nog niet helemaal gelukt maar voor de sfeer/impressie toch al aardig.

Verder aan alle deelnemers: heel veel dank voor de sfeer, het plezier en de LOL!

Het was zo'n groot succes dat we besloten hebben om aan jullie wensen gehoor te geven: Er gaat ook een Munchen IV versie komen.

Het programma is onder het bier ook al enigszins vorm gegeven en het kan wel eens een hele grote verassing worden.

Link naar reactie
  • Administrator
Is nog niet helemaal gelukt maar voor de sfeer/impressie toch al aardig.

Dat muziekje doet 't 'm! :drank:

Er gaat ook een Munchen IV versie komen.

Schrief ons moar in! 2x

(misschien neem ik de hoerensloep wel mee als die tegen die tijd rijdbaar is :groupwave: )

Link naar reactie
Dat muziekje doet 't 'm! :drank:

Schrief ons moar in! 2x

(misschien neem ik de hoerensloep wel mee als die tegen die tijd rijdbaar is :groupwave: )

Ik weet zeker dat jullie heel veel lol gaan krijgen. :fiew:

Link naar reactie

YK, mooi filmpje. Goeie muziek. In het vervolg wel ff een kapotje van Roger lenen (zo'n hele kleine, je weet wel) om over de mic te doen. Nogmaals bedankt voor de organisatie!! (Martijn en Roger ook bedankt hoor :drank: )

Ik heb eigenlijk erg weinig met je kunnen praten (jullie vertrokken steeds zo vroeg en/of gingen dan aan een te kleine tafel zitten :groupwave: ) dus ik heb niks meegekregen over een Munchen 4 discussie, behalve Arno zijn mening, die ik helemaal ondersteun!

Link naar reactie
YK, mooi filmpje. Goeie muziek. In het vervolg wel ff een kapotje van Roger lenen (zo'n hele kleine, je weet wel) om over de mic te doen. Nogmaals bedankt voor de organisatie!! (Martijn en Roger ook bedankt hoor :drank: )

Ik heb eigenlijk erg weinig met je kunnen praten (jullie vertrokken steeds zo vroeg en/of gingen dan aan een te kleine tafel zitten :groupwave: ) dus ik heb niks meegekregen over een Munchen 4 discussie, behalve Arno zijn mening, die ik helemaal ondersteun!

Het snode plan komt ook deels van Arno. :fiew:

Het cameraatje was Cheapo China stuff en ook nog eens woensdagavond even met Tie wrapjes vastgeplakt.

Volgende keer even iets beters maken. Het geeft wel een leuk effect.

Die condooms komen wel goed. Roger had ze een keer geprobeerd maar het deed zo zeer aan z'n oren zei die. :schater:

Link naar reactie

wie is die klojo in die QP rond 4min24 die em er nog effe voorprakt vlak voordat die linkerbaan dichtgaat? :drank:

geweldig beeldmateriaal Dr. Kwee, je hebt jezelf overtroffen! :groupwave:

Link naar reactie

ach ieder jaar roept wel iemand 'volgend jaar wil ik echt mee' en ook ieder jaar blijkt het nutteloze info en veelal loze woorden.

Oftewel, de tijd zal het leren :drank: (hoeveel plekken er vrij verhandelbaar zijn dus :schater: )

binnenkort eerst maar eens mn culturele culinaire achterstand wegwerken en een lekkere kapsalon :groupwave: wegnassen :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.