Ga naar inhoud

4de zzzmikkelmeeting , schrijf je hier in!


zzztje

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Waar eet je voor € 17,50 in een super gezellige ambiance.....................nergens behalve 20 september bij Willy en Diana.

En dan de buffetkeuze (vooral de asperges) van wereldklasse. Kijk maar eens op pag. 1.

Parkeren is gratis en voldoende aanwezig!!!

Waarschuwing:

Als je geweest bent kan het verslavend werken.

Link naar reactie

Vreemd,

Alle inschrijvers tot nu toe, leggen 100km-200km af om daar in het "Z" Walhalla een culinair vorkje te prikken.

Zijn er buiten Willyen Diana geen andere locals daar die een Z hebben?

Link naar reactie
In welke Berghem is het smikkelen ? volgens mij zijn er twee in NL

Berghem gemeente Oss.

Bij deze 2 inschrijvers uit de regio :blink:

Joost & Maaike

ik zet jullie erbij Joost. :wave:

Link naar reactie
komt al snel dichterbij de ZZZmikkelmeeting ......

schiet idd al lekker op ief

Ja, willy mag wel opschieten met asperges steken.

hij is druk bezig henk. :schater:

Link naar reactie
  • Administrator

Hoi Diana,

Wanneer wil je het graag uiterlijk weten? Wij hebben namelijk zondag en maandag een weekend zeilen van het werk in Sneek met zondag een grote feestavond :foto: . Richelle weet nog niet in welke hoedanigheid ze maandag verkeert :lol2: , maar indien dit voor de overige deelnemers naar mijn inzien geen problemen zou kunnen geven :harhar:, zijn wij mogelijk voornemens om vanuit Sneek een keer lekker mee te zzzmikkelen :nono:!

We horen het wel!

Gr. R&R

Link naar reactie

Omdat we te weinig inschrijvingen hebben heeft Willy besloten om 't buffet te veranderen, namelijk een indisch buffet.

Sorry Nad, geen asperges. :harhar:

Je kan je inschrijven tot zaterdagavond 22.00uur

Link naar reactie
is dit nou alles? waar blijft de rest van de pinkstergemeentschap?

Die is uit elkaar gevallen...bovendien ben ik deze aankomende 2 weken een 1 ouder gezin. Kan het dus niet inpassen. Mocht er daarin tegen een leuke blonde twintigster bereid zijn zich hiervoor adoptie aan te bieden (ik heb ervaring) voor twee weken dan hou ik mij aanbevolen. Solicitaties gelieve te richten aan The Shrike. Die praat er zo graag over dat hij er wel verstand van moet hebben.

Link naar reactie
Omdat we te weinig inschrijvingen hebben heeft Willy besloten om 't buffet te veranderen, namelijk een indisch buffet.

Sorry Nad, geen asperges. :thumbup:

Je kan je inschrijven tot zaterdagavond 22.00uur

Het aantal deelnemers wijkt volgens mij nagenoeg niet af van de eerste en de derde meeting.

Komen we speciaal voor het ZZZmikkelbuffet, wordt het een rijsttafel... :thumbup: :smart:

Maar goed, elke aanleiding om het zzztje de sporen te geven is prima, we blijven komen.. ;)

Link naar reactie
Het aantal deelnemers wijkt volgens mij nagenoeg niet af van de eerste en de derde meeting.

Klopt, maar toen was het asperge tijd.

Nu wilde Willy een 20 voets container uit Zuid Afrika laten overkomen en dan heb je toch meer deelnemers nodig :thumbup: .

Link naar reactie
Omdat we te weinig inschrijvingen hebben heeft Willy besloten om 't buffet te veranderen, namelijk een indisch buffet.

Sorry Nad, geen asperges. :guitar:

Je kan je inschrijven tot zaterdagavond 22.00uur

Wij komen ook, leuk om jullie te ontmoeten

Joris en zdenka

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.