Ga naar inhoud

4de zzzmikkelmeeting , schrijf je hier in!


zzztje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Nog ff in Arnhem, zo richting huis.

Willy & Diana, ontzettend bedankt! 't Was gezellig en.... lekkerrrrrrr.

Indien uiteraard mogelijk, ben ik er de volgende x weer bij!

Leuk om naast de "oude" ook weer wat "nieuwe" gezichten te ontmoeten!

Rob

PS. Die mohikaan is in het echt toch anders dan ik me had voorgesteld :newblush::thumbup:.

Link naar reactie
Zit nu bij het bikkeltje met Marcel op schoot. Erg leuk om te doen. Straks eten.

En wie heeft er onder mijn naam gepost?

Ik zat bij Marcel op schoot hoor.

Iedereen bedankt, ga nu eerst reg en Quincy naar bed brengen :schater: :schater:

Morgen de foto's

Link naar reactie

Wat kan ik er nog aan toevoegen!

Barbeque met asperges, of Indische rijsttafel, met een allround kok als Willy, is het altijd perfect.

Voeg daar gastvrouw Diane bij en een stuk of 20 leuke tafelgenoten en je hebt een zeer geslaagde avond :thumbup:

Link naar reactie
En wie heeft er onder mijn naam gepost?

Ik zat bij Marcel op schoot hoor.

Iedereen bedankt, ga nu eerst reg en Quincy naar bed brengen :schater: :schater:

Morgen de foto's

Hahaha geen idee wie dit heeft geschreven. Ik heb nog wel even met de Ipad kunnen oefenen maar deze tekst komt mij slechts ten dele bekend voor!!

Willy, Diana, meiden van de bediening, geweldig gezellige avond gehad. Lekker gegeten maar dat is altijd verzekerd bij het Bikkeltje!!

Kleine prinsesje in RL kunnen bewonderen.

Terug wederom lekker open gereden. Jammer van de vele wegafzettingen richting Dordrecht...(slapen die gasten nou nooit eens gewoon 's nachts thuis?)

Wat ons betreft ...see you next time at Bikkeltje!

Link naar reactie

Diana en Willy jullie worden bedankt was net een kilootje kwijt maaaaar het was zo lekker, MEN.

Ik heb op de terugweg nog nooit zo veel pionnen bij elkaar gezien we bleven slalommen en de navi maar zeggen nu keren nu keren .

Afijn na 1.5 rij ik het erf op doe Astrid haar ogen weer open en zegt ,zo zijn we er al dat ging snel :thumbup: zucht...

Link naar reactie
Ik heb op de terugweg nog nooit zo veel pionnen bij elkaar gezien we bleven slalommen en de navi maar zeggen nu keren nu keren .

Afijn na 1.5 rij ik het erf op doe Astrid haar ogen weer open en zegt ,zo zijn we er al dat ging snel :thumbup: zucht...

Ohjee moet je Ed straks horen, bij ons ging het ongeveer hetzelfde ja :schater:

Heee Willy en Diana en dames van de bediening, super bedankt voor alles, het was heerlijk en weer erg gezellig!! Leuk om Willy een keer op een stoel te zien zitten, het was een heel ander mens. Dus ook om die reden een prima idee, dat buffet! Ik hoop dat iedereen deze keer netjes betaald heeft? Just checking... :thumbup:

En Diana, kom maar op met die foto's er zit een hele mooie bij :P

Link naar reactie
Ik heb op de terugweg nog nooit zo veel pionnen bij elkaar gezien we bleven slalommen en de navi maar zeggen nu keren nu keren .

Snap echt niet wwar jullie het over hebben.

Ben over Waalwijk/Moerdijk terug gereden en heb geen pion gezien. :thumbup:

Kan het zijn dat ze er wel stonden, maar dat ik ze toch niet gezien heb? :thumbup:

Link naar reactie
@Diana: Namens Maaike bedankt voor de doggy-bag :thumbup:

geen dank Joost.

ik heb Reg en Quincy net op de trein gezet en ze heeft ook eten voor een week meegenomen. :schater:

Ik hoop dat iedereen deze keer netjes betaald heeft? Just checking...

yep,is allemaal betaald. :thumbup:

En Diana, kom maar op met die foto's er zit een hele mooie bij :P

bedoel je deze? :schater:

(zie Ruud. :schater: )

P9200266.jpg

hier onze bijdrage van de avond;

P9200224.jpg

P9200239.jpg

P9200240.jpg

Link naar reactie

Diana , Willy en de 2 lieftallige dames van de bediening.

Bedankt voor de goede zorgen en het in overvloed aanwezige heerlijke voedsel. :thumbup:

1 kleine tip om het Indische gevoel nog meer inhoud te geven voor de volgende sessie.

Vroeger stonden er altijd in de "kamer ketjil" van mijn Opa en Oma 2 flessen drinkwater (bottle chebok) op de grond.

Na al het nuttigen van het gekruide eten moest je wel eens blussen.

Je kon dan in ieder geval nog een slokje koud of warm water nuttigen.

http://botolcebok.hyves.nl/forum/1649867/W...s_botol_tjebok/

Heb nu het gevoel dat ik het systeem niet echt begreep. :thumbup:

Link naar reactie
Diana , Willy en de 2 lieftallige dames van de bediening.

Bedankt voor de goede zorgen en het in overvloed aanwezige heerlijke voedsel. :thumbup:

1 kleine tip om het Indische gevoel nog meer inhoud te geven voor de volgende sessie.

Vroeger stonden er altijd in de "kamer ketjil" van mijn Opa en Oma 2 flessen drinkwater (bottle chebok) op de grond.

Na al het nuttigen van het gekruide eten moest je wel eens blussen.

Je kon dan in ieder geval nog een slokje koud of warm water nuttigen.

http://botolcebok.hyves.nl/forum/1649867/W...s_botol_tjebok/

Heb nu het gevoel dat ik het systeem niet echt begreep. :rolleyes:

Grappig dat je dat zegt. Water helpt namelijk niet bij het blussen....melk daarentegen wel ! In melk zit namelijk een stof die de werkzame stof in pepers neutraliseert.. :smart:

Voor op de wc was die fles vast handig ;)

Link naar reactie

Het was weer heerlijk gisteren maar veel teveel gegeten.

Willy, Diana en de dames weer bedankt voor de goede zorgen en de rest bedankt voor een avondje onzin en gezelligheid.

Die was op de terugweg ver te zoeken ja. De halve A15 moeten slalommen tussen de linkerbaan en de vluchtstrook.

Nu weet ik dat er forumgenoten zijn die daar een sport van maken maar dan rijden ze meestal wel wat harder dan 70 :rolleyes:

Link naar reactie

:smart: Diana en Willie ;)

Bedankt voor de gastvrijheid en de gezelligeid!!!

Het eten was lekker wat jullie me hebben meegegeven :thumbup: is alleen al op :blink: nee, ik heb het niet alleen gegeten, heb het met mijn ouders gezellig opgegeten ;) dank ook namens mijn ouders :rolleyes:

Quincy had weer een hoop nieuwe indrukken opgedaan gisteren, zal dat de reden zijn dat ze nu alleen nog maar slaapt en eet :unsure:

Nou op naar de volgende zzzmikkel :thumbup: wordt het dan een italiaans buffet of een frans buffet??? :thumbup:

Link naar reactie
Hahaha geen idee wie dit heeft geschreven. Ik heb nog wel even met de Ipad kunnen oefenen maar deze tekst komt mij slechts ten dele bekend voor!!

Volgens mij heb ik geen bevoegdheid voor de mod.

Link naar reactie
  • Administrator
1 kleine tip om het Indische gevoel nog meer inhoud te geven voor de volgende sessie.

Vroeger stonden er altijd in de "kamer ketjil" van mijn Opa en Oma 2 flessen drinkwater (bottle chebok) op de grond.

Na al het nuttigen van het gekruide eten moest je wel eens blussen.

Je kon dan in ieder geval nog een slokje koud of warm water nuttigen.

Adoe, orang tjerewet :rolleyes: .

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.